Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Hevosenomistaja! Haluaisitko hoitajan hevoselle

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   30.9.25 08:13:32

Halutaanko tänä päivänä enää perus hevosenhoitajaa ? Mä oon ollu koko ikäni hevosten kanssa ja ammatinkin siitä lukenut, omistanu omia. Mutta lopetin tämän harrastuksen. Mua ei kiinnosta enää ratsastus, mutta haluaisin touhuta muuta hevosten kanssa. Siivota harjailla, olla tallilla. Mutta tietty en tästö halua alkaa maksaan.

Joskus kattelin hevosta vuokralle, mutta en ala maksaan 20 e kerta siitä että käyn hevosta harjaa ja siivoon tallia. Itse joskus "vuokrasin" hevosta ilman kun siivosivat myös

Re: Hevosenomistaja! Haluaisitko hoitajan hevoselle

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   30.9.25 08:26:10

Voisin ottaa pelkän hoitajan, hevosta vaan ei ole tällä hetkellä

Lähettäjä: x 
Päivämäärä:   30.9.25 08:34:37

Kyllä mun hevosta saa tulla hoitamaan ja harjaamaan, huoltaa varusteet, kantamaan vedet ja tarvittaessa siivota karsinaa, mutta en maksa siitä.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   30.9.25 08:40:29

Mun haave olisi, että olisi hevoselle hoitaja. Mutta en ole etsinyt koska palkkaa en voi maksaa ja hevosen liikutukset hoitaa minä ja valmentaja. Ja suurin osa hoitajista haluaa palkaksi ratsastaa niin itselläni ei ole mitään muuta tarjota hoitajalle kuin ne tallityöt ja hevosen kanssa oleilu. Harvalle se riittää pidemmän päälle.

Lähettäjä: # 
Päivämäärä:   30.9.25 08:42:48

Haluaisin ponilleni aikuisen hoitajan. Tämä syö lapsia, ei ole kovin hyvä ajaa eikä sillä voi ratsastaa, mutta olisi kiva löytää joku joka hoitaisi sitä enemmän kuin itsellä on aikaa.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   30.9.25 08:47:02

Olen etsinyt myös hoidettavaa hevosta. Tarjokkaita on ollut, mutta kaikki ovat etsineet hoitajaa kisahevoselle ja diilissä olisi pitänyt sitoutua kulkemaan ratsastuskisoissa mukana. Valitettavasti aikuisella, ihan muulla alalla vuorotyössä työskentelevänä ei tuollaiseen ole mahdollisuutta. Tavalliset kotihevoset ei ainakaan tällä seudulla näy hoitajia kaipaavan.

Lähettäjä: ,, 
Päivämäärä:   30.9.25 09:11:48

Haluaisin mutta en uskalla. Tavalliset kotona asuvat poni ja hevonen. Kumpikin kaipaisi enemmän huomiota ja vaikka maastakäsin lenkkeilyä. Ihmiset on nykyään ihan sekopäitä. En halua kotiini ketään jota en tunne. Eri jos olisin heppojen kanssa jossain toisen ihmisen tallilla.

Yksi täti käy, mutta ei kykene käymään itsenäisesti. Muutamaan ilmoitukseen olen vastannut mutta ei niistä ole tullut mitään. Yksi olisi halunnut valaistut maastoreitit kun talvella on pimeää.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   30.9.25 09:20:11

Lähettäjä: x
Päivämäärä: 30.9.25 08:34:37

Kyllä mun hevosta saa tulla hoitamaan ja harjaamaan, huoltaa varusteet, kantamaan vedet ja tarvittaessa siivota karsinaa, mutta en maksa siitä.

Tämä. Mutta kysehän on siitä, että vain hyvällä ilmalla ja rahaa/ratsastusta vastaan, niin olkoot.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   30.9.25 09:30:28

Ottaisin mutta ei niitä ole. Tai on ehkä kerran pari mutta sitten ei enää ehditä.

Lähettäjä: Maija 
Päivämäärä:   30.9.25 09:31:30

Haluaisin hoitajan. Mulla on ollutkin hoitajia ja olen aina maksanut heille hoitamisesta ja liikuttamisesta. En ymmärrä miten asiat on kääntynyt niin päin, että auttaja maksaa.

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   30.9.25 09:49:45

Itse ajattelin tässä että raha ei vaihda omistajaa suuntaan tai toiseen :D

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.