Lähettäjä: tylsistynyt
Päivämäärä: 29.9.25 14:34:26
Koulutuksena kaksi ammattitutkintoa, toinen pitkähkö työura tuotantoeläimiin liittyen, toinen teknisen suunnittelun perustutkinto. Sen alan töitä olen tehnyt nyt viitisen vuotta rakentamisen ja kiinteistöhallinnan puolella.
Palkan suhteen en tavoittele kuuta taivaalta, tavallinen elämä riittää minulle.
Koen että muutos työelämään tarvitaan sen takia että nykyinen sinällään "turvallinen" työ ei haasta tarpeeksi, ja on myös minulle liian hidastempoista. Varmasta eläkevirasta en luovu mutta tähän kylkeen uskon että jokin lisähomma saisi minut pysymään edes jotenkin terävänä.
Olen miettinyt ihan kaikkea mahdollista homekoiraohjaajasta, klinikkaeläinhoitajan at, markkinointiin, kirjoitustyöhön ja avoimen amk Hortonomiopintoihin.
Haluaisin opiskella niin, että olisi mahdollinen jatkosuunnitelmakin töiden jo edes osittain selvillä. Pelkästä opiskelun ilosta en ala kuluttamaan aikaa näyttöpäätteen ääressä yhtään enempää.
En tiedä jaksaisinko sosiaalipuolen henkistä kuormaa. Se ala on ehkä poissuljettu.
Urheilutaustan vuoksi olen kyllä miettinyt liikunta-alan opiskelua myös erittäin vahvasti. Sillä alalla vaan on jäätävän kova kilpailu. PT:porukkaa on joka kulmalla ja silti kuluttaja ostaa sen hyvin markkinoidun ja ehkä halvemman nettikurssin...
|