Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Gallup -kysymys kuivaihoisille. Jos saisit"lahj

Lähettäjä: makeasti oravainen 
Päivämäärä:   27.9.25 21:07:19

aksi" tämän tuotteen, ETKÄ ole vielä käyttänyt tätä, niin ottaisitko ilolla käyttöön kokeiluun vaan jäisikö se kaapin perälle?

Vastausvaihtoehdot: ottaisin ilolla vastaan ja käyttäisin TAI en kokeilisi, jäisi kaappiin pilaantumaan.

https://www.yliopistonapteekki.fi/abilar-10-pihkasalva-tuubi-20-g-28393

On melkoisen arvokas puteli, niin aprikoin tässä, ostanko vai en. Antaisin ihan antamisen ilosta, kun katselin taas kun läheiseni kädet hilseili kuivuuttaan. Jotain ihottumaa on, mutta en muista tarkkaan mitään. Atopia ehkä? Kuiva.

Ei tosiaan psoriasis.

Re: Gallup -kysymys kuivaihoisille. Jos saisit"lahj

Lähettäjä: Ehehe 
Päivämäärä:   27.9.25 21:11:06

Kyllä mä vähän kummastelisin jos saisin haavanhoitovoidetta lahjaksi. Eikö löytyisi jotain muuta?

Vastaus; ottaisin ilolla vastaan, mutta en käyttäisi varmasti käsirasvana.

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   27.9.25 21:12:16

En käyttäis, haju on kamala ja tuo mieleen mädäntyvät haavat.

Päivämäärä:   27.9.25 21:14:57

"Kyllä mä vähän kummastelisin jos saisin haavanhoitovoidetta lahjaksi"

Jäi tarkentamatta, että antamisen ilosta tarkoittaa että ohimennen antaisin vaan, ilman minkäänlaista merkkipäivää/juhlaa.

Ehehe, henkilön iho-ongelmaan käsissä kuuluu kuivuudesta haavautuva iho. Eli iho menee rikki = haavautuu.

Päivämäärä:   27.9.25 21:16:16

Käsirasvana eli kauttaaltaan koko käsien lotraamiseen tämä ei varsinaisesti ole tarkoitettu, tosin mikä estää jos kukkaro kestää :D Mielenkiinnosta, mihin Ehehe tätä käyttäisi, kun kuitenkin ottaisi ilolla vastaan?

Lähettäjä: Ehehe 
Päivämäärä:   27.9.25 21:17:28

Aloitukseen voi toki kirjoittaa kaiken oleellisen eikä vaan "kuivuudesta hilseilevät kädet".

Lahja on lahja ilman merkkipäivääkin.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   27.9.25 21:18:41

Olen käyttänyt tuota koiran iho-ongelmiin. Eli aika omituisena lahjana pitäisin. Ja varmaan jäisi käyttämättä, kun edellistäkin tuubia on jäljellä varmaan loppuelämäksi.

Lähettäjä: **** 
Päivämäärä:   27.9.25 21:19:20

En tiedä tajuaisinko kokeilla tuota omiin käsiini, mutta käyttöön se tulisi joka tapauksessa.

Jos jotain toimivaa ja tehokasta käsirasvaa kaipaat, niin mun suositukseni menee yliopiston apteekin omalle käsirasvalle. Mä inhoan kaikkia rasvoja ja se on ensimmäinen rasva minkä olen saanut käytettyä loppuun, todella tehokas kosteuttaja! Nimenomaan kuiville ja osin jopa ihorikkoisille käsille talvella. Eikä ole noin tyyris mitä abilar.

https://www.yliopistonapteekki.fi/ya-kasivoide-hoitava-100-ml-44014

Päivämäärä:   27.9.25 21:20:26

"Aloitukseen voi toki kirjoittaa kaiken oleellisen eikä vaan "kuivuudesta hilseilevät kädet"."

Tämähän se ihanne on. Valitettavasti muistini ei ole aina ihanteellinen, koska olen muutenkin epätäydellinen ihminen. Tänään oli aktiivisessa muistissa se hilse -vaihe, koska sitä hilsettä tippui mustalle teepaidalleen, kun raapi selällään maatessaan käsiään rinnan päällä.

Kylminä vuodenaikoina on ne haavat mielessä, kun esittelee niitä viiltohaavamaisia haavoja.

Päivämäärä:   27.9.25 21:38:01

Henkilö ei henkisesti siedä villan/lampaan hajua, eli käytä villasukkia, ei villavaatteita. Siksi mietin, voiko pihkaa kohtaan olla jokin samanlainen inho.

Lähettäjä: RS 
Päivämäärä:   27.9.25 22:13:44

Tota ei ole tarkoitettu kuivan ihon hoitoon, eikä aloittajan kuvaamaan tilanteeseen.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.9.25 22:16:37

Allergisoi. Jäisi käyttämättä.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.9.25 22:26:59

En käyttäisi, haavahoitotuotteeksi itsekin miellän. Kortisonia se tarvita..

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   27.9.25 22:31:52

Ei tuota käytetä aloittajan mainitsemaan vaivaan. Enemmin antaa vaikka locobase repairia tai muuta vastaavaa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.