Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ihana lauantai!<3

Lähettäjä: Best 
Päivämäärä:   27.9.25 14:23:08

Nukuin viime yön hyvin. Aamulla heräsin ajoissa ja olin melko virkeä. Hoidin koirat ja söin aamupalan pitkän kaavan mukaan. Sitten menin miehen viereen pötköttämään ja niinhän siinä kävi, että päädyttiin harrastamaan ihanaa aikuisten kivaa. Sen jälkeen vielä sängyssä lojumista ja sitten ulos auringon paisteeseen. Nyt hyvää kotiruokaa ja sitte Netflix ja chill. Nämä päivät on parhaita työväsyn selättämiseen.

Mites sun lauantai?

Re: Ihana lauantai!<3

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   27.9.25 14:24:19

Töitä, kuten yleensäkin.

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   27.9.25 15:12:06

Nukuin pitkään, sit imuroin ja pesin lattiat, otin lakanat sängystä pois ja vein peiton ulos tuulettumaan, sit lähdin koiran kanssa pitemmälle lenkille. Nyt oon kotona ja seuraavaksi alan tekemää ruokaa ja lösähdän sit sohvalle kattoo telkkaria. Illalla meen saunaan tai suihkuun ja laitan puhtaat lakanat sänkyyn ja käyn pienellä kävelyllä koiran kans ja jatkan telkkarin tuijottamista :D herkkuja ei nyt ole, kun rahatilanne on vähän tiukka ja laihdutan muutenkin.

Lähettäjä: Niiskuneiti 
Päivämäärä:   27.9.25 16:19:49

Minä heräsin 9 aikaan. Rauhallinen aamupäivä, tein hyvää ruokaa ja pyykkäsin pari koneellista.
Sitten vain lösötin sohvassa, lueskelin, opiskelin hetken vapaaehtoista kielikurssiani ja selasin nettiä.

Kohta iltapäiväkahvit ja illalla tallille omaa hevosta hoitamaan ja vähän ratsastelemaan. Se on ollut laidunlomalla pitkään joten ihan rauhallisesti verrytellään. Itsekin olen ihan kesäterässä (jouduin keskittymään töihin kesällä eikä aika ratsastuksen riittänyt, hevosta se ei haitannut kun se on jo iäkäs ja liikkuu laumassa jo riittävästi muutenkin).

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   27.9.25 16:30:02

Hullun koiranaisen lauantai.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.9.25 16:32:24

Töitä, ja hyvin paska työpäivä koska v*tuttaa pomon käytös.

Lähettäjä: Veeras 
Päivämäärä:   27.9.25 17:20:43

Sienireissua! 4 eri paikkaa jaksettiin tsekata ja jonkun verran kantarelleja (vähän suppiksia, en niin paljoa välitä että viittisin paljoa kerätä) ja muutama pieni männynherkkutatti löytyi. Porukoilla kävin samalla, syötiin kalakeittoa ja seurustelin koiran kanssa (joka myös sienesti) ja ankkojen ja kanojen kanssa :) Näinpä myös peukaloisen, joka on syömässä ötököitä äidin kasvihuoneessa :D

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.