Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  AIKUISELLE lämmin sadehaalari!

Lähettäjä: Etsivä ei löydä? 
Päivämäärä:   27.9.25 14:13:26

En saa Googlesta mitään irti, laittakaa nettisivuja, merkkiä jne mistä löytäisin lämpimän sadehaalarin itselleni!
Toki, jos tiedätte lasten haalareita joissa koko 160 ja ylöspäin, missä hihat ym aikuiselle hyvän pituiset niin mahtuisin kyllä sellaiseenkin! Olen 156cm ”pitkä” ja hoikkavartaloinen. Lasten kokoja menee, mutta se et yläkropan koko voi olla liika pieni..

Re: AIKUISELLE lämmin sadehaalari!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.9.25 14:20:09

<https://www.xxl.fi/stormberg-kulde-rec-insulated-suit-nuorten-talvihaalari-

musta/p/1232033_1_Style>

Sopisiko?

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   27.9.25 14:22:47

Kirjoita Googleen kurahaalari aikuisten.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.9.25 14:28:31

Katso työvaatevalikoimasta, tokmanni, puuilo. Yleensä ovat kyllä kahdessa osassa eikä haalareina.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   27.9.25 14:29:33

. , ne ovat myös yleensä miehille suunnattuja, eli pieninkin koko on aloittajalle suuri.

Lähettäjä: Miehen vanha 
Päivämäärä:   27.9.25 14:34:43

Vieläköhän niitä tehdään ohjastajille? Mulla on ikivanha sellainen, on muuten lämmin!

Lähettäjä: Sipi K 
Päivämäärä:   27.9.25 15:04:52

Mulla on Rukkan vuorellinen sadehaalari, mutta niitä ei enää taideta valmistaa. En ainakaan nopealla googletuksella löytänyt.
On kokoa xs, ja ainakin 20 vuotta vanha.

Googlella löysin eranto-merkkisen lämpimän naisten vedenpitävän haalarin.

Lähettäjä: Sipi K 
Päivämäärä:   27.9.25 15:06:10

Ei, kun se eranto onkin firma.

DePaul Design ThermoMate Plus Lady naisten talvihaalari, punainen XS

Googlaa.

Päivämäärä:   27.9.25 16:28:10

Rukka mulla oli yhdellä ravitallilla kun olin töissä nuorena. Pomo osti niitä sinne muutaman kappaleen meille käyttöön. Mulla on ajopuku, kaksiosainen. Mut haalari on nyt kyllä etsinnässä, koirien kanssa menis lenkille kun olis napakka päällä eikä mikään teltta.
Nyt hain vain taas kerran väärällä hakusanalla, KIITOS! Nyt alan selaamaan uudelleen.

Päivämäärä:   27.9.25 16:45:08

No eipä näytä kurahaalari haulla myöskään löytyä, täytyy nyt muistutuksena etsiä vedenpitävyyden ne lukemat. Luulenpa et joku lasketteluhaalari, mikä on sporttisen kevyen näköinen kuvassa, olisi paras. Miesten mitkään pienimmät koot eivät ole sopivan kokoisia, tiedän sen, koska olemme tilallallemme hankkineet miehille jos minkälaisia haalareita ja olen lopettanut jo testaamisen näin pienikokoisena, aina saanut palauttaa.
Mut jos joku tätä ketjua lukee jolla henkilöllä olisi joku Pro, ni olisin kiitollinen avusta.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.