Lähettäjä: Helena
Päivämäärä: 26.9.25 23:01:29
Voisin kertoa kokemuksiani siivoojana, joka tekee tätä työtä kun pitää siivoamisesta, haluaa auttaa ihmisiä ja tienata pari sataa ylimääräistä.
Ensinnäkin, työtä on aivan liikaa. Tekijöitä ei vain ole. Parin sadan sijaan saan yli tonnin kuussa.
Minusta on ihan ok, että asiakas kertoo, mitä haluaa ja mitä ei. Kuitenkin parasta on, kun asiakas ei ole kotona, ja saa tehdä työnsä oikein hyvin.
Sinun ei kannata sanoa, että haluat, että peilipinnat, lattia, ja keittiö otetaan erityisen hyvin, jos sen lisäksi pestään sauna ja ikkunat ja aikaa on neljä tuntia.
Ja saat vittuilla, mutta tietyn pisteen jälkeen vittuilen takaisin tai lähden tökkimään. Minua ei haittaa, vaikka kiekuisit potkuista. Sinä et anna minulle potkuja, ja jos työnantaja antaa, niin minulla on toinenkin työ, jota voin tehdä.
Ja joo, joskus minua säälittää jälkeenpäin kun annan samalla mitalla takaisin ja sinun on pakko ottaa minut siivoamaan uudelleen ja luimistelet nurkissa. Joskus tulen aivan piruuttani takaisin, joskus ilmoitan, etten koskaan enää tule, enkä tule.
|