Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Suhteet ei toimi saman tyyppisten ihmisten kanss

Lähettäjä: y 
Päivämäärä:   26.9.25 13:57:32

Olen miettinyt, että mikä siinä on kun en ole löytänyt suhdetta saman tyyppisten ihmisten kanssa kuin itse. Parilla kaverillakin samankaltainen tilanne eli ovat ihan erilaisia kumppaneidensa kanssa. Kaikki saman tyyppiset jääneet vain kaveritasolle (tai erottu riidoissa) kun ei ole suhdemuodossa toiminut... Tai ylipäätään seksi. Suhteen mennessä kaverirajojen yli kaikki muuttuu hankalaksi. Kommunikointi muuttuu ja vetovoima seksuaalisesti lopahtaa nopeasti. Sitten parhaimmat suhdekokemukset on sellaisten kanssa joiden kanssa en varmaan niin helposti ehkä taas kaveeraisi noin muuten missään. Olen itse aika aktiivinen ekstrovertti ja minulla on laaja ystäväpiiri. Kaikki onnistuneemmat suhteet olleet porukoissa sosiaalisesti rajoittuneempia ja omaavat vähän erilaisempia mielenkiinnon kohteita kuin itsellä. Onhan heilläkin omat kaverinsa mutta meininki aivan erilainen.
Heidän kanssaan on ollut ihana käydä treffeillä, kohtelevat hyvin, kuuntelevat, osaavat keskustella, rajat on selvät ja lopulta onkin paljon yhteistä sekä samankaltaisia tulevaisuuden suunnitelmia. Tuntuu että romanttisessa mielessä saavat minusta enemmän irti.
Vuosia koitin etsi miestä joka olisi kaltaiseni, mutta kaikki siis aivan kaikki kaatui ja jäi ikävä olo.

Miksi näiden erilaisempien kanssa on sitten kuitenkin helpompi kommunikoida suhteessa?!?
Mites muilla; Eli kuinka samanlaisia olette nykyisten kumppaneidenne kanssa?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.