Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  HPV rokotus, puolesta ja vastaan

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   26.9.25 09:33:47

Mietinnässä tyttärelle, kaipailen mielipiteitä puolesta ja vastaan.
Asiallista keskustelua ja faktaa väitteitä tukemaan, ei kiihkoilua kumpaankaan suuntaan, kiitos.

Re: HPV rokotus, puolesta ja vastaan

Lähettäjä: Ilkiö 
Päivämäärä:   26.9.25 09:43:03

Miksi tätä vastustaisi?

Lähettäjä: Sol Angelica 
Päivämäärä:   26.9.25 09:48:11

Mä en kans tiiä miks tätä pitäis vastustaa?

Lähettäjä: E 
Päivämäärä:   26.9.25 09:48:24

Puolesta: mieluummin että ei sairastu kohdunkaulan syöpään kuin että sairastuu.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   26.9.25 10:09:03

Siis kuinka idiootti pitää olla, jos haluaa tyttärelleen kohdunkaulan syövän sen sijaan, että sen ehkäisisi rokotteella?!

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   26.9.25 10:12:38

Joskus niissä oli se että kun annetaan niin nuorena niin ei tehoa enää sitten kun sitä tarvisi. Myös pojat pitäisi rokottaa . Ja tosiaan se aiheuttaa myös suuhun syöpää.

Päivämäärä:   26.9.25 10:14:12

Pitäis olla vanhemmilta päätösvalta pois lasten rokotusten suhteen ja täysi-ikäiseksi mennä kaikkien suomessa asuvien rokotusohjelman mukaan. Todellakaan et tyttäreltä evää mahdollisuutta suojaan kohdunkaulasyöpää vastaan. Terveisin lapsi jonka vanhemmat onneksi antoi osallistua jo aikana jolloin rokotetta vasta tutkittiin.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.9.25 10:16:07

” Joskus niissä oli se että kun annetaan niin nuorena niin ei tehoa enää sitten kun sitä tarvisi. Myös pojat pitäisi rokottaa ”

Rokotus pitää antaa ennen seksielämän aloitusta ja nykyisin pojatkin rokotetaan.

Tottakai tyttärelle rokotus, itsekin tuon aikoinaan sain!

Päivämäärä:   26.9.25 10:32:30

Olen ollut rokotetutkimuksessa monen kaverini kanssa. Ollaan nelikymppisiä. Eli rokete ei ole enää mikään uusi ja sitä on tutkittu. En näe mitään syytä, miksi lapseni ei sitä ottaisi. Sekä tyttö että pojat.

Päivämäärä:   26.9.25 10:41:48

En mä ymmärrä kuka haluaisi olla sitä vastaan ja miksi?

Päivämäärä:   26.9.25 10:44:20

.: Jos foliopipo kiristää liikaa

Päivämäärä:   26.9.25 10:46:34

Et tietenkään anna ottaa ettei tule rokotehaittaa. Ihan hullua rokottaa virusta vastaan jota ei ole.

Lähettäjä: huoh 
Päivämäärä:   26.9.25 10:48:29

Henkkoht olen järkyttynyt useamman kerran kun luen antivaxereitten kirjoitelmia aiheesta. Eikö nää ihmiset oikeasti ymmärrä minkälaisesta sairaudesta on kyse. Tai kuinka paljon nuoria naisia sairastuu ja kuolee vuosittain ennenaikaisesti sen takia.

Jokainen vanhempi joka empii voi miettiä kohdalleen seuraavaa tilannetta. Olet saattohoidossa olevan tyttäresi vuoteen äärellä. Lapsesi on selvästi kovissa kivuissa ja peloissaan. Viikatemies lähestyy. Hän kysyy sinulta, äiti/isä mikset rokotuttanut minua vaikka rokote olisi ollut tarjolla? Siinäpä sitten änkytät "mutku big pharma ja nönnönönöönöö". Lapsesi viimeinen ajatus sinusta ei ole kaunis eikä hän poistu rauhassa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.