Lähettäjä: ...
Päivämäärä: 25.9.25 17:27:53
Ja nyt havahduin että siitä 21 vuotta olen elänyt käytökseltäni kuin sinkku paitsi ettei ole mukana mitään mieskuvioita mitä sinkuilla yleensä mutta kaikki asiat olen tehnyt aina joko yksin, lapsemme tai ystävieni kanssa eli ihan samanlaista elämää kuin sinkkuystäväni viettävät (tekevät asioita yksin, lapsiensa ja ystäviensä kanssa). Miehen kanssa ei mitään yhteistä tekemistä, ainoastaan välillä katsotaan iltaisin jotain sarjoja mutta ei oikeasti mitään muuta yhteistä ole ollut eikä ole. Olen nykyään vakavasti uupunut, ahdistunut ja masentunut ja aloin miettiä mikä osuus lopulta onkin tällä "parisuhteella" näihin mielenterveysongelmiini. Olisi ihanaa tehdä asioita yhdessä ja saada hellyyttä. Mieheni myös tekee jatkuvasti ryyppyreissuja miesporukalla kotimaassa ja ulkomailla eikä välitä siitä että minulle tulee siitä tosi huono tunne ja jos kerron tunteistani näitä reissuja kohtaan niin suuttuu ja raivostuu kun hän ei petä eikä ole ikinä pettänyt ja se siitä. Sinkkuystävänikin kuitenkin välillä saavat huomiota ja hellyyttä sekä seksiä minä en.
|