Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Töiden hakeminen paikasta mihin ei koulutusta?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   25.9.25 12:35:14

Työpaikan esittelyssä sanotaan että koulutus katsotaan eduksi, mutta sitä ei mainita vaatimuksena. Tästä voisi jatkaa opiskelemaan alaa oppisopimuksella. Oletteko hakeneet paikkaa mihin teillä ei ollut koulutusta, ja miten kävi?

Haluaisin alalle töihin, mutta varmaan on mua pätevemöiö hakijoita joilla se koulutus. Hakisitteko kuitenkin?

Re: Töiden hakeminen paikasta mihin ei koulutusta?

Lähettäjä: .-. 
Päivämäärä:   25.9.25 12:36:22

Hakematta et ainakaan saa paikkaa. Voi myös olla, että tuollaiseen hommaan otetaan mieluummin koulutettava ja edullinen työntekijä kuin kokenut ja kokemuslisää saava.

Lähettäjä: V 
Päivämäärä:   25.9.25 12:45:03

Itse vastaavassa tilanteessa soitin ja kysyin voinko lähettää hakemuksen, vaikkei ole alan koulutusta tai työkokemusta. Vastaus oli että lähetä ihmeessä, papereilla ei ole niin suurta merkitystä, vaan etsivät oikeanlaista tyyppiä ja nyt olen tehnyt kyseistä tuota kyseistä työtä neljä vuotta.

Tekemällä oppii.

Lähettäjä: *** 
Päivämäärä:   25.9.25 12:50:46

Olen hakenut ja saanut paikan. Ja kun kyse on duunariammatista niin usein työn oppii tekemällä.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.9.25 13:04:27

Mitä menetät jos haet vai miksi mietit?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.9.25 14:25:51

HAE. Et menetä yhtään mitään. Olen kuullut että ihmisiä on hakenut töihin paikkoihin jossa koulutus on vaatimus ilman sitä koulutusta ja silti saanneet sen paikan. Persoonalla ja asenteella on yleensä eniten väliä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.