Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Halpaa syömistä

Lähettäjä: Kotikokki 
Päivämäärä:   25.9.25 08:12:41

Havahduin miettimään tämän viikon ruokia, siis mitä olen tähän asti tehnyt ja syönyt. Viikko on mennyt tällä kaavalla:

Aamulla smoothie, jossa rahkajogurttia, banaani, itse poimittuja mustikoita ja punaisia viinimarjoja, joita kävin poimimassa suklaalevyä vastaan fb-ilmoituksen perusteella. Lisäksi pähkinöitä, jotka ovat aamupalan kallein osa.

Lounaaksi kaalilaatikkoa. En tehnyt kamalan suurta määrää, mutta jauheliha maksoi n. 4€, kaali ehkä euron, pari porkkanaa joitain kymmeniä senttejä, samoin riisi. Annoshinnaksi jäi puolukkahillon kanssa alle 2€. Juomaksi maitoa.

Päivällisellä janssoninkiusausta, annoshinta euron luokkaa. Siihen lisäksi maustekurkkua.

Iltapalalla pari siivua leipää, päällä viipaloitua kananmunaa ja tuorekurkkua + paprikaa. Juomaksi teetä.

Mielestäni hyvä ja edullinen setti, vaikka en ole yrittänyt syödä mahdollisimman halvalla. :D ja tämä tuli vain mieleen, kun aina sanotaan, että ruokaan menee tosi paljon rahaa. Ei välttämättä aina mene, mutta kyllä se vaatii vähän vaivannäköä niin kaupassa kuin keittiössäkin.

Re: Halpaa syömistä

Lähettäjä: ds 
Päivämäärä:   25.9.25 08:33:56

Teitkö janssoninkiusauksen itse kuorituista ja pilkotuista perunoista? Tulee vielä halvemmaksi kuin pakastesuikaleista.
Tähän aikaan vuodesta alkaa olla edullisia juureksia, perunoita ja kaalia. Ne säilyvätkin aika hyvin.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.