Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Maha oireilee heti hiilareista

Lähettäjä: Pisara 
Päivämäärä:   24.9.25 22:52:01

Oon ollut nyt 3kk ruokavaliolla, josta puuttuu leipä, peruna, pasta, riisi, "jauhoja sisältävät tuotteet". En ketoile, enkä ehkä kuulu mihinkään muuhunkaan dieetti-ryhmään. Toki, ajatuksena on saada reilu kymppikilo pois, mutta mulla ei riitä moti mihinkään laskentaan eikä muuhunkaan nillittämiseen.
Syön paljon munia (paistettuna ja keitettynä), lihaa (pääosin kana, nauta),
salaattia (jenkki/kiinankaalia, kurkku, tomaatti, paprika), porkkanaa ja lanttua keitettynä tai uunissa haudutettuna kera kesäkurpitsan ja punasipulin.
Maitotuotteista menee kermaa, turkkijugua, juustoja, voita.

Keto voisikin olla lähellä, mutta lonkeroa pari viikossa ja hermesetas (kahvissa ja teessä) varmaan katkaisee koko homman.

Nyt olen ollut vkon flunssassa ja syönyt mielitekojen mukaan. On mennyt pizzaa, suklaata, kaurapuuroa, riisi piirakoita, sokerimehuja.....
Nyt maha turvoksissa niin että soi, pierettää ihan koko ajan (huom. Em. ruokavaliolla en piereskellyt _IKINÄ_ , ja p@skalla sai käydä säännöllisesti 2x pvssä) eikä maha ole toiminut 3 päivään.

Nyt pitäisi alkaa palata ruotuun kun olo alkaisi pikkuhiljaa olla normaali.
Pitäiskö vetää vrk paasto alle vai miten tekisi helpoiten?
Mulla olis vielä 1 Pirkka mutakakku pakkasessa, se täytyy syödä ensin ....

Re: Maha oireilee heti hiilareista

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.9.25 23:54:57

Käy apteekissa ja osta pussi glaubersuolaa ja saat suoliston puhtaaksi helposti ja sitten palaat normaaliin.
Ja seuraavaksi mietit, miksi nuha laukaisi SYÖMISEN ja SYÖMISESTÄ puhumisen ja sen miettimisen anonyymina keski-ikäisten heppakeskustelupalstalla.
Mene vaikka pakkotoistoon kyselemään.

Lähettäjä: Mutakakku on paras 
Päivämäärä:   25.9.25 00:14:48

Nauti se mutakakku ja piereskele ja paskanna se ulos ja jatkat treenaamista ja kaasutonta ruokavaliota. Oppia ikä kaikki.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   25.9.25 02:21:38

Lyhyesti:
Tuo aiempi ruokavaliosi on kaukana monipuolisesta. Miksi syöt vain muutamaa kasvista? Kurkku, tomaatti, salaatti ja paprika ovat käytännössä vettä. Mikä oikeastaan oli ideana ylipäätään?

Ja juu, voit jatkaa tiukempaa linjaa ihan miten haluat, joko syödä sen kakun tai jättää syömättä. Mutta todella yksipuolisesti syöt kasviksia.

Lähettäjä: Tsiisus 
Päivämäärä:   25.9.25 02:43:25

”On mennyt pizzaa, suklaata, kaurapuuroa, riisi piirakoita, sokerimehuja.....”

Siis sun maha oireilee tästä kammottavasta lajitelmastaverilaisia herkkuja, ei vain ”heti hiilareista”. .. Hiilari kun ei ole synonyymi tuollaiselle ruoalle.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.