Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Turkulaiset, apua. Onko kellään antaa mulle isoa

Lähettäjä: oksa 
Päivämäärä:   24.9.25 11:24:03

eli korkeus 94 cm, syvyys 10 cm , leveys 76 cm pahvilaatikkoa?

Kävi niin että vastaanotin nettikaupasta viikko sitten lemmikkiportin, jossa oli tehdasvika. En avannut sitä kokonaan heti ja tulin heittäneeksi lähetyslaatikon pahvinkeräykseen. Minun pitää palauttaa tuo kusinen portti, vaikka se on myyntikelvoton jatkossakin. Mutta laatikko puuttuu.

Pyysin että lähettävät varastolta minun laskuuni samanlaisen tyhjän laatikon, jonka nakkasin viime viikon ma keräykseen. Se oli kuin nakutettu.

Posti ei myy näin isoa laatikkoa, eikä Clas Ohlson. Olen autoton, mutta poutasäällä (!) voin noutaa bussilla, jos tolkun yhteys löytyy paikkurilla.

Pystyn maksamaan 5 e. Asialla on melko kiire, sillä palautus on viim. sunnuntaina. Ma menee 14 vrk täyteeen.

Re: Turkulaiset, apua. Onko kellään antaa mulle isoa

Päivämäärä:   24.9.25 11:24:57

"Pyysin että lähettävät varastolta minun laskuuni samanlaisen tyhjän laatikon, jonka nakkasin viime viikon ma keräykseen. Se oli kuin nakutettu."

Tämä jäi kesken. --> mutta eivät ole vastanneet tähän mitään.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.9.25 11:26:37

Laitat pahvia ja jätesäkkiä ja teippiä ympärille

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   24.9.25 11:29:25

Joo ei tarvi laatikkoa tuollaiseen tuotteeseen ja kun se on rikkikin. Kuplamuovia ja paksua pakkauspaperia tai pahvia, teipillä ympäri. Saat sillä vitosella pakkausteippirullan.

Lähettäjä: turun_kerma 
Päivämäärä:   24.9.25 11:30:56

Voin antaa sulle isoa ;)

Päivämäärä:   24.9.25 11:33:05

"Joo ei tarvi laatikkoa tuollaiseen tuotteeseen ja kun se on rikkikin."

Samaan laatikkoon tulee myös ehjä, vääränkokoinen jatkopala -lisäosa laatikkossaan. Iso sekin, tietty.

Eikä sitä risaakaan voi enempää kolhia, kun he haluaa senkin myyntikuntoisena takaisin : D

Koittakee nyt olla vastaamatta sellaiseen, mitä tässä ei kysytty. Älytöntä. Jos ei ole vastattavaa, ei ole vastattavaa.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   24.9.25 12:08:39

Laita kysymys Faceen Turun roskalava-ryhmään. Jostain kaupasta voisit käydä myös kysymässä pahvilaatikkoa. Tavarat tulee monesti laatikoissa.

Lähettäjä: yjrk 
Päivämäärä:   24.9.25 12:14:12

Ei sitä ole pakko pahviin kääriä. Jos pelkkä moneen kertaan muovittaminen ei riitä, niin kääri ympärille vaikka kuplamuovia kunnolla, sitten muutama jätesäkki, ja sitten teippiä sata kierrosta ristiin rastiin, että pysyy kasassa.

Tai sitten käyt hakemassa jostain marketista monta isoa pahvilaatikkoa ja taiteilet niistä sopivan pahvihäkkyrän ympärille.

Lähettäjä: yjrk 
Päivämäärä:   24.9.25 12:15:49

Väärän kokoisista/muotoisista saa myös aika helposti tehtyä sopivia. Tähän löytyy life hack videoita vaikka youtubesta tai instasta. Eli neliömäisestä saa suorakaiteen muotoisen pitkän lootan. Tuohon tyyliin teet sitten vaikka useammasta laatikosta sopivan.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.