Lähettäjä: Veeras
Päivämäärä: 23.9.25 19:17:32
Täällä yks, joka on ollut vuosia laktoositon, gluteeniton, lihaton (koska vatsa ei sitäkään kestä) ja sitten vielä liuta kasviksia joita en voi enää syödä (kaalit, pavut, herneet, soija...) ja monta hedelmääkin mitkä on huonoja. Mustikkakaan ei käy. Että joo, pelkästään gluteeniton ja laktoositon on vielä helppo :'D
Mä pystyn kuitenkin syömään jopa muutamassa ravintolassa, ihan ilman että tarvii pyytää muuttaan annosta! Onnekseni voin syödä kalaa nimittäin.
Olen myös laihduttanut tässä viimeisen vuoden, ja vielä projekti kesken. Mulla on takana pitkä sairastaminen, jonka aikana paino nousi. Nyt vasta viimeisen 6kk aikana tuntunut että oikeasti alkaa lähteenkin kropasta sitä ylimääräistä. Tosi vaikea tasapanoilla, kun kropassa nimenomaan ollut energiantuotannon kanssa ongelmia, ja tulee huono olo jos syö liian vähän. Eli pitää syödä tarpeeksi, ettei tule huono olo, mutta liikkua tarpeeksi, että aineenvaihdunta pelaa - ja silti kyetä lepään tarpeeksi, ettei tule takapakkia kuntoutumiseen. On melkonen palapeli toisinaan. Joten oon tosi tyytyväinen, kun vihdoin paino laskusuunnassa.
|