Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Loputon kuiva kausi

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.9.25 17:05:31

Melkein voi sanoa että hävettää. Oon viimeks harrastanu seksiä jonkun kanssa juhannuksena 23. Ja sekin kokemus oli sen verran huono, yks huonoimpia mitä elämäs ehtiny olleen. Olis ollu kyllä useampi kerta mahdollisuus, mutta kun otan aina järjen mukaan. Vaikka tekis mieli niin järki sanoo että ei. Yleensä nämä mahdollisuudet on siis tullut baarista ja en vaan halua taas ajaa itteeni siihen tilanteeseen että jollain tasolla kadun. En kuitenkaan saa ite mitään yhden illan jutuista ja koen olevani vain mälliränni. Joten, en lähde niihin hommiin.

Mut kun täs menee vuosia, se kynnys vaan kasvaa. Kuuntelen kun kaverit kertoo kuinka he on nyt pannu eksää tai jotain baari heilaa. Itse mietin miks en pysty samaan. Oon jotenkin viallinen.
Ja oon nyt 35 vuotias ja edelleen kyllä miehet kiinnostuu, mut mä en kiinnostu. Rikottu varmaan riittävän monta kertaa

Re: Loputon kuiva kausi

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   23.9.25 17:07:46

Mikä pakko on harrastaa seksiä jos ei edes halua? Mikä siinä hävettää?

Minä en harrasta seksiä kuin parisuhteessa eli suhteiden välillä on ollut viisikin vuotta selibaattia. Ei hetkauta eikä haittaa että muut panee menemään.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.