Lähettäjä: kuin hänellä
Päivämäärä: 23.9.25 14:22:57
Seuraan somessa asioita ja aiheita, en ihmisiä siinä mielessä että ainoa anti on kuvat omasta naamasta, vaatteista, veskoista, meikeistä, biletyksestä, matkustelusta, sisustamisesta ja ruoka-annoksista. Koska ollaan hooteenetissä niin laitetaan se pakollinen, että jokainen saa toki seurata mitä haluaa ja mikä kiinnostaa, myös tuollaista sisältöä, mutta samoin saa olla seuraamatta jos ei kiinnosta enkä minä ihmettele, miksi kaikki eivät ole kiinnostuneista samoista aiheista kuin minä.
Sitä kuitenkin ihmettelen, miksi on tavallaan henkilökohtaiseksi koettava ongelma, tässä tapauksessa miehelle, ettei kaikki ole kiinnostuneita samoista aiheista. Miestä kovasti ärsyttää, etten seuraa juurikin alussa mainittujen kaltaisia naisia somessa. Kun kysyin, seuraatko sinä poppanankudontatilejä, niin ei tietenkään "kun ei kiinnosta". Selvä. Entä seuraatko tilejä, joissa miehet kuvaavat omaa naamaansa, esittelevät uusia vaatteitaan ja hiustyylejään ja kuvailevat ravintola-annoksiaan. Ei tietenkään, "kun ei sellanen kiinnosta ja miksi mä miehenä miesten kuvia katselisin". Täh? No miksi MINÄ naisena olisin kiinnostunut katselemaan naisten naamakuvia, poseerauksia ja mekkoja tai mitään muutakaan sisältöä, joka ei MINUA kiinnosta? Kuulemma se on ihan eri asia naisen katsella toisten naisten kuvia ja ärsyttää riidanhaluksi asti kun en seuraa edes julkimonaisia. Muuta perustelua en saanut kuin että ärsyttää.
Mikä siinä voi ärsyttää? En ole puuttunut hänen somenkäyttöönsä enkä kytännyt mitä seuraa kuten en muutenkaan ole kiinnostunut puhelimestaan, jokainen seuratkoon mitä haluaa. Erityisen käsittämätöntä on, miksi naisten suorastaan pitäisi katsella muiden naisten "hömppä"tilejä, mutta mies katselemassa toisten miesten kuvia on ihan kummallinen ajatus edes kysyä. Mitä minä en nyt ymmärrä ja miksi miehen tekisi tyytyväiseksi jos alkaisin itseäni kiinnostavan arrastus- ja asiasomen sijaan seurata ei-kiinnostavia naisten meikki-, vaate- ja annoskuvia ilman muuta sisältöä? Eihän mies itsekään seuraa mitään, mikä ei kiinnosta.
|