Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Melatoniini toimii!!

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   21.9.25 22:51:13

Kokeillut mirtazapiinit ja extravahvat melatoniinit, jotain tymäkkää tajun vievääkin käytin hetken. Kaikkien vaikutus lakkasi ajan mittaan ja unta sai odottaa ja odottaa.
Nyt jostain syystä alkoi puolikas 1,9mg melatoniini auttamaan ja nukahdin puolessa tunnissa. Noh tästä innostuneena ja monta yötä hyvin nukkuneen uskalsin koettaa 1/4 1,9mg ja edelleen vaan toimii!! Jatkossa olis tarkoitus vielä puolittaa tuo annos ja yrittää luopua kokonaan. Nukahdan kyllä nykyäänkin noin tunnissa ilman melatoniinia, mutta henkinen riippuvuus aiheuttA sen etten nukahda. Jos tuntuu että melatoniini ei auta niin suosittelen kokeilemaan säännöllisesti vähän pienempää annosta

Re: Melatoniini toimii!!

Lähettäjä: jeje 
Päivämäärä:   21.9.25 22:58:36

Minulle ei melatoniini ole koskaan auttanut. Ei millään annoksella eikä mikään valmiste. Ainoa vaikutus on ihan s44tananmoinen yöhikoilu. Ihan uin hiessä kauttaaltaan likomärkänä ja myös lakanat märkänä. Normaalisti en huomaa öisin hikoilevani yhtään.

Yleensä sanotaan, että melatoniinia pitäisi ottaa joka ilta pidemmän aikaa että siitä saisi parhaan vaikutuksen, mutta en minä voi käyttää sitä kun tuo hiessä uiminen nimenomaan aiheuttaa sen, että herään, enkä voi nukkua kun sänky ja petivaatteet on likomärät.

Lähettäjä: Etsivä 
Päivämäärä:   21.9.25 23:00:28

Mulla meni melatoniinista koko seuraava päivä pilalle, olin yliväsynyt ja silmät kuivui ja kirveli, mutta uni ei tullut.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   21.9.25 23:01:13

vaihda suihkeisiin! Yksi suihkaus on 0,3mg, paljon pienempää annosta ei voi itselleen antaa. Ja se toimii minulla ihan mainiosti.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.9.25 23:04:58

Mulla sama kuin Etsivä kirjoitti. Aamulla yliväsynyt olo joka jatkuu koko päivän mutta uni ei tuu tai parane.

Lähettäjä: Nepu 
Päivämäärä:   21.9.25 23:26:03

Ajoissa nukkumaan! On aikuisia jotka tarvitsee lähes 10 h unta. Kummasti alkaa kilotkin karista kun saa kunnolla syvää unta. Ja toisilla melatoniin jälkeinen nukahtamisen aikaikkuna on todella lyhyt. Eli pitäisi olla jo kaikki valmiina sängyssä kirjaa lukemassa on sen ottaa.

Lähettäjä: B 
Päivämäärä:   21.9.25 23:41:45

Mulla toimii se pienimmän pitoisuuden tabletti, oliko 1 mg. Vahvempaa en tarvitse enkä uskalla edes kokeilla, putoaisin varmaan suorilta jaloilta kun tuolla miedollakin nukuttaa niin ettei meinaa jaksaa hampaita pestä :D

Lähettäjä: FM 
Päivämäärä:   21.9.25 23:43:00

Toimii, jos haluaa yöhönsä rikosdraamaa missä on itse uhrina. En kyllä ymmärrä miten siitä voi tulla koko yöksi painajaisia, jotka tuntuu 101% todelta. Ja ihan 20 vuoden kokemuksella. Enää en ota. Aikaisemmin meni jaksoissa.

Lähettäjä: olo 
Päivämäärä:   22.9.25 01:20:19

Tabletteina ei melatoniini minun vaikuttanut muuten kuin, että olin pöpperöinen. Tokmannilta ostin suurinta pitoisuutta ja yhden otin tuntia ennen nukkumista.
Sitten siirryin opeasti vaikuttavaan suihkeeseen. Se osittain toimi, mutta kun juuri olin nukahtamassa minun kehoni ja kai aivoissakin nytkähti. Se oli niin paha tunne ja esti nukahtamisen.
Olen käyttänyt tsopikloonia ja tuntuu, että 7,5 mg tabletista unen tuloon riittää puolikas tai vähemmän. Muutaman tunnin unen sillä saan ja herättyäni ei uni tulke uudelleen.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.