Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Pepun nuoleminen

Lähettäjä: Karoliina 
Päivämäärä:   21.9.25 20:11:40

Oletko nuollut miehen peppua? Haluaisin kovasti nuolla, mutta viime aikoina tapailemani mies on pitänyt ajatusta ällöttävänä. Haluaisin kuulla kokemuksia. Pepun nuoleminen on mielestäni hyvin intiimi ja tunteellinen kokemus, joten kenen kanssa tahansa en sitä edes haluaisi, mutta silti ajatukseni on täysin torpattu miehen taholta.

Re: Pepun nuoleminen

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.9.25 20:27:20

Olen nuollut edellisessä suhteessa, muistaakseni pari kertaa. Ehkä lähinnä sellainen kokeilu, itse ehdotin ja olen nainen. Tehtiin kyllä myös toisinpäin. En nyt niin paljon ihastunut siihen että olisi tullut ehdotettua nykyiselle mutta jos hän ehdottaisi, miksipä ei.

Lähettäjä: just joo 
Päivämäärä:   21.9.25 20:31:39

Koiraksiko ajattelit ryhtyä? Tunteellinen kokemus nuolla paskaa toisen perseestä? Huvinsa kullakin ja hulluilla omansa.

Lähettäjä: Hei 
Päivämäärä:   21.9.25 20:48:42

Voi hyvänen aika vai paskaa.. just joon hygienia mahtaa olla sitä luokkaa ettei kannata hypätä sänkyyn ollenkaan.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   21.9.25 20:50:40

Jos mies ei halua niin sitten ei halua. Toki voitte puhua joskus siitä, miksi hän ei halua, jos sieltä vaikka selviäisi joku syy jolle voi tehdä jotain.

Päivämäärä:   21.9.25 20:52:20

Miksi nainen nuolisi miehen persreikää?

Päivämäärä:   21.9.25 20:53:51

Jotkut meistä harrastaa seksiä :)

Lähettäjä: Yök 
Päivämäärä:   21.9.25 21:06:00

Perseennuoleminen EI ole seksiä.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   21.9.25 21:47:44

Erittäin mukavaa, varsinkin kuusysissä...

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   21.9.25 22:14:02

Syökää suoraan pöntöstä. Lusikalla? Olen mieltä että nuoleminen on alistumista. En tee kummallekkaan puolella. Jos ei kelpaa, äijä vaihtuu. Ikä tuo näkemyksiä, mitä et halua vaihtaa..

Päivämäärä:   21.9.25 22:25:31

Olen nuollut ja huomannut, että mies voi nauttia siitä ihan tosi paljon. Ainakin kalu on ollut ihan kivikova joka kerta. Ja laukeaminen paljon voimakkaampi!
Tämä mies toki myös nuoli minua. Itse nimittäin myös nautin jos mies nuolee peppua.

X / Et ota siis suihinkaan?

Päivämäärä:   21.9.25 22:57:56

En nykyään. Tähän lisään että tätä lajia kuitenkin tehnyt. Yksin, kaksin jo kolmin. Kokeillut varmaan kaikki asennot ja tekniikat. Ei ole enää tarvetta miellyttää, en myöskään anna nuolla itseäni. Ihmisen suussa on bakteereita, enemmän kuin koiran tai kissan. Olen ollut parisuhteessa ja nyt sinkkuna. Xx enemmän sinkkuna. Tykkään vaihtelusta, eikä parisuhde tunnu enää edes omalta.. Mutta edelleen, väitän että mela suussa on alistumista. Olen myös ilahtunut että on paljon miehiäkin jotka jättää suuhommat välistä, ihan vaan hygienian takia.

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   21.9.25 23:17:37

No, ehkäpä X sinun kokemukset on sitten olleet alisteisia, jos sinulla sellainen käsitys on. Harmi juttu ja oikeus jokaisella omaan näkemykseen, mutta ne näkemykset voisi tuoda asiallisesti esille, eikä syö-lusikalla-pöntöstä -tyylisillä kommenteilla. Kaikkien kokemukset eivät ole kielteisiä tai alisteisia, eikä se ole sinulta pois.

On kyllä kokeiltu molemmin puolin ja nautittu molemmat, harvakseltaan kuuluu repertuaariin, nuorempana ja kokeilunhaluisempana (samassa parisuhteessa) vähän useammankin. Jos toinen kieltäytyy, niin se on erittäin ok enkä ehdottelisi, mutta sano toiselle, että kerro, jos muutat mieltäsi tai haluat puhua asiasta. Jos jokin asiassa epäilyttää/mietityttää, niin siitä voi sitten keskustella. Olisihan se suhteessa kiva, että toiveitaan kokemuksista voisi kertoa ja puhua myös siitä, miksi ei halua.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.9.25 00:10:01

En, enkä nuole.

Lähettäjä: Pervo-Pirjo 
Päivämäärä:   22.9.25 00:12:39

Itse nuolen mieheni peppua. Kiva yllätys jos sattuu karvoista roikkumaan sattumia. Nam nam.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   22.9.25 00:23:56

Nuolen ja tykkään siitä jos vain mies nauttii ja tuo sen myös ilmi! Kostun itse ihan kunnolla nuollessani. Hommaa edeltää aina suihkussakäynti, samoin jos mies nuolee minua alapäästä (klitoriksesta tai pepusta). Meillä molemminpuolinen suuseksi kuuluu seksiin.

Osa miehistä nauttii peppunsa leikittelyllä kovasti, toiset taas eivät ollenkaan. Minusta on todella kiihottavaa jos mies pitää siitä!

Päivämäärä:   22.9.25 01:06:55

”No, ehkäpä X sinun kokemukset on sitten olleet alisteisia, jos sinulla sellainen käsitys on. Harmi juttu ja oikeus jokaisella omaan näkemykseen, mutta ne näkemykset voisi tuoda asiallisesti esille, eikä syö-lusikalla-pöntöstä -tyylisillä kommenteilla. Kaikkien kokemukset eivät ole kielteisiä tai alisteisia, eikä se ole sinulta pois.”

En saa silti peräreiän nuolemisesta arvokasta tekemistä, olen pahoillani. Jos työpaikallasi tiedettäisiin miten kiva olet? Mietipä nyt ihan ihanuudessasi ite?

Ei ne ole minulta pois, mutten enää tee sitä. En näe sitä tarpeelliseksi. Ja jos alan oikein pohtimaan miespuolisia ystäviäni ja heidän jutusteluaan P-reiän sorkkimisesta upeana kokemuksena..noh jätän sanomatta. Ikä tuo ihmiseen tiettyjä asioita ja tapoja ajatella maailmaa. Eikä aina tarvitse olla kiva. Usko pois.

Lähettäjä: eikö 
Päivämäärä:   22.9.25 01:24:46

Eikös tuohon puoleen sormet riitä.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   22.9.25 02:39:07

No olipa provo. Vai että tunteellinen kokemus ...

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.