Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kannattaako suhteessa jatkaa jos toinen ei

Lähettäjä: pidä viehättävänä? 
Päivämäärä:   21.9.25 18:28:32

Otsikossa kysymys. Onko pinnallista haluta, että puoliso pitäisi ulkoisesti viehättävänä (samankokoinen edelleen kuin suhteen alkaessa, joten omaehtoisesta "rupsahtamisesta" ei ole kyse) vai pitääkö ns. muuten ihan hyvässä suhteessa hyväksyä se, että muita katsellaan ja kehutaan ja itse saa lähinnä arvostelua? Kehuminen sinänsä ei ole puolisolle ongelma, muiden kohdalla siis :D

Re: Kannattaako suhteessa jatkaa jos toinen ei

Lähettäjä: Juu tuota 
Päivämäärä:   21.9.25 18:32:52

Siis puolisosi arvostelee sinua? Ei todellakaan jatkoon, kunnioittavassa ja rakastavassa parisuhteessa noin ei tapahdu.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.9.25 18:34:30

Ei tietenkään tarvitse eikä kannata hyväksyä sitä, että toinen kehuu muita ja arvostelee omaa kumppaniaan, hyvänen aika! Ei sellainen suhde ole hyvä jossa saa tuollaista kohtelua.

Ei myöskään ole pinnallista toivoa, että olisi kumppanin mielestä viehättävä, kyseessähän on parisuhde, jossa on mukana myös se fyysinen puoli, eikä kaverisuhde. En minä ainakaan haluaisi olla sellaisen ihmisen kanssa, joka pitäisi minua rumana ja vastenmielisenä, sehän olisi nöyryyttävää.

Lähettäjä: jaa 
Päivämäärä:   21.9.25 18:40:12

Ulkonäkö ei ole tärkein asia ihmisessä tai parisuhteessa, jos olisi niin harvalla olisi parisuhdetta koska suurin osa ihmisistä ei ole bikinimalleja ja salimakeja. Mutta jos on sitä mieltä, että kumppanin pitää olla sellainen, silloin hommataan sellainen tai ollaan ilman jos ei oma taso riitä, eikä tyydytä johonkuhun jolle sitten v-tuillaan siitä kun tämä ei ole toiveiden mukainen.

Se kannattaako jatkaa, riippuu siitä miten tuo suhtautuminen itseen vaikuttaa. Itsellä on ollut tuollainen vertailija (piti isoista tytöistä ja minä olen hoikka) ja se vaikutti sillä tavalla, että kaikenlainen läheisyys lakkasi kiinnostamasta. Miksi minun pitäisi tyytyä johonkin, jolle en ole riittävä ja joka suoraan sanoo sen, kun voin olla sellaisen kanssa joka kelpuuttaa vain minunlaiseni.

Päivämäärä:   21.9.25 18:43:50

Miksi pitäisi olla suhteessa jossa toinen alistaa henkisesti? Suhteeseen kuuluu että molemmat löydetään myös ulkonäöllisesti viehättävänä.

Lähettäjä: Mlvf 
Päivämäärä:   21.9.25 18:50:28

En kattelis.

Naiset, äänestäkää jaloillanne! Epäkunnioittavat miehet kiertoon!

Lähettäjä: No 
Päivämäärä:   21.9.25 18:59:49

Ex oli niitä, jotka katseli avoimesti muita naisia seurassani ja myös ihmetteli somea selatessaan, miksi minulla ei ole noin isoja ripsiä ja näytti tekoripsinaisen käsiteltyä kuvaa tai miksi minäkin en käytä samaa huulikiiltoa kuin tämä muhkeahuulinen nainen ja näytti ankkahuulen kuvaa. Ei vertailua suoraan että pääsisi sanomaan, mutta pelkkää ilkeilyähän se silti oli, tai ehkä se oli niin tyhmä ettei ymmärtänyt että ne ripset ja huulet oli ostettu ja minäkin olisin ne saanut JOS olisin halunnut, mitä en siis tehnyt. En jatkanut suhteessa enkä suosittele muillekaan.

Päivämäärä:   21.9.25 19:36:20

No henkistä väkivaltaahan tuollaisten asioiden ääneen sanominen on. Miehesi haluaa alistaa ja nöyryyttää sinua, onko se mielestäsi ok?

Naisena harvemmin pääsee kumppaneiden ulkonäöstä viehättymään, ja toki tykkään hyvännäköisiä miehiä katsella, mutta en minä sitä kumppaneille ole koskaan toitottanut.

Lähettäjä: Letitys 
Päivämäärä:   21.9.25 19:39:23

Mitä ihmettä nyt taas. Ei todellakaan kannata jäädä tuollaiseen.

Lähettäjä: Muumi 
Päivämäärä:   21.9.25 19:40:00

Lyhyt vastaus: ei kannata.

Aloittaisitko suhteen, jos mies ekoilla treffeillä arvostelisi sun ulkonäköä? Tuskinpa. Miksi tilanne olisi toinen vuosien suhteen jälkeen?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.