Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Eka kerta

Lähettäjä: Jassoo 
Päivämäärä:   21.9.25 18:17:59

Anaaliin, oliko minkälainen kokemus?

Re: Eka kerta

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.9.25 18:33:15

Sattui eikä alkanut tuntua missään kohtaa hyvältä. Mies tykkäsi

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   21.9.25 18:34:55

Ensimmäinen kerta oli hirveä. Mies pääsi johonkin hurmokseen ja hirveä taistelu, että lopetti kun minusta tuntuu epämukavalta.

Sitten 10 vuotta tuosta uskaltauduin kokeilemaan uudelleen.
Ja tällä kertaa mies teki siitä hyvän kokemuksen.
Piti huolen kunnollisesta lämmittelystä, riittävästä liukuvoiteesta sekä siitä, että olen rento. Odotti, kyseli, silitteli ja lopetti heti kun aloin vähänkään kuulostamaan epävarmalta. Tai jos aloin kiemurtelemaan alla.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.9.25 18:37:31

...: Tuo ensimmäisenä mainitsemasi kokemushan oli itse asiassa raiskaus. Jos ei heti lopeta vaikka toinen sanoo haluavansa lopettaa, syyllistyy raiskaukseen. Tuo mies on raiskaaja.

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   21.9.25 20:51:03

Aikoinaan silloisen poikaystävän kanssa oli puhetta asiasta, että kokeillaan silloin ja silloin, eli sovittiin jostain syystä päivämäärä asialle. No, en muistanut asiaa ennen kuin poikaystävä tuli koko mitalta kakkoseen täysin yllättäen. Jatkoi kunnes lopetti ja tuli. Ei vähään aikaan tehnyt mieli.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   21.9.25 22:20:09

. / Niin se varmasti olisi tulkittu mutta silloin olin sen verran nuori ja tyhmä, että koin häpeänä puhua koko asiasta kun olin kerta kuitenkin itse siihen suostunut.

Ensimmäinen kenelle puhuin asiasta oli tuo mainitsemani toinen mies kenen kanssa peppuseksiä kokeilin. Hän siis tiesi ennen meidän yhteistä ensimmäistä kertaa mitä olin kokenut ja hommaan lähdettiin hyvin hissukseen. Hän poisti traumat sillä saralla! :)

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.