Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Samat vai omat ystävät parisuhteessa

Lähettäjä: Yykaa 
Päivämäärä:   21.9.25 10:56:46

Onko teillä parisuhteessa sama kaveripiiri vai näettekö koskaan kumppaninne kavereita? Hyvät/huonot puolet?

Aloin miettimään asiaa kun mieheni sanoi, että on kiva, ettei tarvitse ottaa minua mukaan aina kun moikkaa kavereitaan tai on jotain illanistujaisia. Olen mieluummin hevosten kanssa :D Ilmeisesti aiemmissa suhteissa tämä on ollut "pakko" tai ainakin mielipahaa aiheuttava asia.

Re: Samat vai omat ystävät parisuhteessa

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   21.9.25 11:06:14

Sekä että.
Ja näin vuosien saatossa oikeastaan kaikista ystävistä on tullut yhteisiä. Ja ystävien puolisoista.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   21.9.25 11:10:53

Molempia. On sekä omia ystäviä että yhteisiä, nähdään kavereitamme sekä yksin että yhdessä.

Lähettäjä: Letitys 
Päivämäärä:   21.9.25 12:10:06

Molemmat =)

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   21.9.25 12:22:12

Täällä myös molemmat, ja toimii tosi hyvin. Näen omia ystäviä yksin ja sitten yhteisiä (lähinnä miehen puolelta tulleita) yhdessä.

Lähettäjä: Epävarma 
Päivämäärä:   21.9.25 12:45:29

Mulla on ongelma tässä asiassa :D. Itse olen erakkoluonne, en laske ketään lähelle tai osaa olla sosiaalinen vieraiden kanssa. Miesystäväni taas on aivan toista maata, heittää juttua kenen tahansa kanssa, tuntee kaikki jotain kautta, rupeaa heti someseuraajaksi kaikkien kanssa.

Ja siis se ongelma on siinä, että tunnen epävarmuutta tai "mustasukkaisuutta" siitä, että jostain syystä tuntuu siltä että miesystäväni "vie" ystäväni. En oikein osaa selittää vaikka olen kovasti koettanut tätä miettiä, mistä johtuisi. Häiritsee ehkä se, kun hän soittelee tai pitää yhteyttä paremmin kuin minä, vaikka joku on ensin ollut minun kaverini, ihan kuin olisin vielä ala-asteella!

Lähettäjä: Yykaa 
Päivämäärä:   21.9.25 13:01:25

Epävarma toinen erakkoluonne täällä moi! Jotenkin ajattelen, että minulla on jo tarpeeksi ystäviä, miksi tarvitsen miehenkin :D toki, jos on tilanteita tai kissanristiäisiä olen menossa mukana. Ei ole myöskään ollut ikinä tarve "viedä miestä näytille" ystävilleni vaan jos olen ystävieni kanssa niin olen kiinnostunut heidän asioistaan.

Lähettäjä: Mlvf 
Päivämäärä:   21.9.25 13:04:02

Epävarma, no on toi kyllä vähän erikoista että mies alkaa tolleen kaveeraamaan sun kaverien kanssa.
Eihän vaan ole narsisti joka hitaasti mutta varmasti tuhoaa sun ystävyyssuhteet?
Mitä sun kaverit tuumaa? Mun mielestä olisi outoa jos joku kaverin mies alkaisi tuolleen pitämään mua ystävänään.

Lähettäjä: Tiku82 
Päivämäärä:   21.9.25 13:15:20

Sekä että.
Edellisessä suhteessa oli vain yhteisiä kavereita ja miehen kavereita. Kaikki mun kaverisuhteet kuivui kasaan kun en koskaan kerinnyt tapaamaan tai edes soittamaan kun mies keksi jotain muuta juuri silloin. Yksi tapa miten narsisti hallitsee toista.
Jos ei saa tavata omia kavereitaan yksin niin se on iso red flag.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.