Lähettäjä: P
Päivämäärä: 21.9.25 11:08:47
"Miksi nykyään rakennetaan akvaarioita, niin että naapurit varmasti pystyy seuraamaan ihan kaikkea mitä sisällä tehdään? Yhdessä kohteessa jopa lasiseinä suihkusta ulos asti. Kamalaa."
Tekeekö ihmiset kotonaan yleensä jotain niin erikoista, mitä voisi ajatella ulkopuolisten jäävän mielenkiinnolla seuraamaan? Tai ovatko itse niin kiinnostuneita toisten tekemisistä, että jäävät talojen sisälle kuikuilemaan, jos siihen suinkin mahdollisuus on, ja siksi kuvittelevat muidenkin näin tekevän? Jos ulkona on valoisaa niin sisälle ei edes näe. Illalla kun ulkona on pimeää ja sisällä valot, ei varmasti ole pakko esim vaatteita vaihtaa tai seksiä harrastaa juuri siinä kadun puolen ikkunan edessä - paitsi tietty jos itse siitä jotain keksejä saa. Varmasti näille toiminnoille löytyy joku suojaisempikin paikka, vaikka johonkin suuntaan olisi isot ikkunat.
Itse tykkään isoista ikkunoista ja valoisuudesta. Jos nyt joku haluaa erityisesti katsella minua vaikka kirjaa lukemassa, puhelinta selaamassa tai ruokaa laittamassa, niin sillä on varmasti elämässään TODELLA tylsää ja telkkarissakin ERITTÄIN huonot ohjelmat, joten suotakoon se hänelle :D
|