Lähettäjä: hevosalan yrittäjä
Päivämäärä: 20.9.25 14:25:10
Otetaan vastaan suosituksia ammattilaisista, jotka ymmärtävät hevosalalla työskentelyn kuormituksen keholle, osaavat tunnistaa missä vika on ja ohjata oikeaan suuntaan mikäli heidän tarjoamansa palvelu ei palvele asiakasta.
Tilanne on siis se, että kroppa reistaa päivä päivältä pahemmin. Ikää alle kolmenkymmenen. Hermokipuja, lihassärkyä, nivelkipuja, puutumista, jäykkyyttä jne. Tähän mennessä on menty nuoren kropan ja mielen sitkolla, mutta tietenkin tiedossa on, ettei se pelkälteen pidemmän päälle kannata. Etsin tukihoitomuotoja, jotta tulevaisuuden kivut ja kolotukset olisivat jokseenkin hallittavissa.
Ongelma vaan on se, ettei minulla ole intressiä pörrätä sokkona koeajamassa sieltä sun täältä, josko joku hieroja/fyssari/osteopaatti/kiropraktikko (ja mitä näitä nyt on) sattuisi ymmärtämään tilanteen päälle ja pystyisi auttamaan. Parilla hierojalla olen käynyt, eikä kummastakaan ollut hyötyä (mitä nyt toinen sanoi, ettei pelkkä hieronta riitä, muttei osannut neuvoa mikä hoitomuoto voisi olla kokeilun arvoinen).
Mainittakoon nyt vielä, että en odota mitään epärealistista taikaparannusta, vaan olen valmis sitoutumaan hoitoon sekä hoito-ohjeisiin. Oma tietotaito ei vaan riitä arvioimaan minkälaista hoitoa oma keho on vailla enkä tietenkään näin lonkalta osaa tarkemmin arvioida mitä hyötyä mistäkin hoitomuodosta on.
Ja tietenkin järkevintä olisi vaihtaa alaa. Olisi voinut valita toisinkin, mutta se juna meni jo. :D
|