Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Lasten hassut riidanaiheet

Lähettäjä: Nakki 
Päivämäärä:   20.9.25 12:36:50

Muistatko riidelleesi lapsena jostain, joka nyt aikuisena tuntuu hölmöltä tai hassulta?

Muistellaan niitä tässä hyvän mielen topikissa!

Jos haluaa keskustella riitelyn merkityksestä tai muusta hieman vakavammasta aiheesta niin ei kun vaan uutta topikkia pystyyn!

Tuli kaverin kanssa riitaa siitä, päättääkö pappi kastettavan lapsen nimen. Olimme varmaan ekaluokkalaisia.

Kolmosluokalla tuli nelosluokkalaisen kaverin kanssa ilmiriita siitä, onko persikka väri. Eli voiko sanoa persikanvärinen.

Re: Lasten hassut riidanaiheet

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   20.9.25 13:31:56

Eka luokalla kaveri naureskeli minulle että miksi juon nenä mukissa. Eli siis nenä menee mukin sisään kun juo. Sanoin hänelle että hänen nenä menee mukiin myös ja hän suuttui kovin että hän ei varmasti juo niin rumasti.
Kunnes äitini hänelle sanoi että sinunkin nenäsi on mukissa kun juot

Re: Lasten hassut riidanaiheet

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   20.9.25 15:44:15

Kaks persjalkasta maatuskan mallista kaveriani inttivät että minulla ei ole persettä. Vittuunnuin niin että menin toisen niistä isälle sanomaan että onko minulla perse, tyttäresi väittää että ei ole. Isä oli vähän hömmentynt ja sanoi että eiköhän kaikilla ole..Oli kaveri pikkasen nolona. En tiedä mitä sen jälkeen oli kotona keskusteltu. Olin teininä aikamoinen töksäyttelijä. Minua kiusattiin ja kun tuli mitta täyteen töksäytin takaisin jotain tosi vttumaista

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.