Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miehet ei pyydä treffeille(tinder)

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   20.9.25 09:50:35

Onko tää vaan osunut mun kohdalle vai onko yleistäkin?jauhetaan ihan ihme liirunlaarumia, vastataan mun esittämiin kysymyksiin, mut ei kysytä multa mitään. Saatetaan olla viikko hiljaa ja sit tulee taas joku "moi" . Olen monia kertoja pyytänyt miehiä itse treffeilel ja kyllähän ne sitten lähtee. Mutta jo siinä vaiheessa melkein tiedän että ei ole minua varten jos on noin aloitekyvytön. Hyvä ettei juna-aikatauluja tarvi toiselle selvittää. Onneksi ei ole pakko löytää ketään, mut ihme vinkujia että naisia ei kiinnosta vaikka itse ovat noin epäaktiivisia. Olennihan kivan näköinen ja hoikla, en tiedä pelästyvätkö sitten kun en olekkaan ihan tyhjäpää/pintaliitäjä, vaikka kuvat ehkä voi siltä näyttää ja menevät jumiin. Ihan tavallisia tallukoita haluaisin tapailla mut ei näköjään onnistu sekään. Ajattelin et vaan ne vimosen päälle laittautuvat, kulisseilla leveilevät viis veisaavat minunlaisista tallukoista

Re: Miehet ei pyydä treffeille(tinder)

Lähettäjä: juuei 
Päivämäärä:   20.9.25 09:56:41

Nämä tyypit voi unohtaa saman tien. Esimerkki: viime viikonloppuna tuli mätsi. Siirryttiin whatsappiin samana iltana. Viikon aikana ollut useita videopuheluita ja tänään ekat treffit. Koko viikon ajan mies huomioinut joka päivä mut monella pienellä tavalla, muistanut heti jos olen sanonut jostain yksityiskohdasta tai kiinnostuksen aiheesta. Ehdotti tapaamista toisena juttelupäivänä ja järjestää itsensä tismalleen siiihen paikkaan ja aikaan mikä minulle parhaiten sopi.

Näin toimivat ne miehet, jotka oikeasti haluavat tutustua.

Mihinkään tätä vähäisempään ei kannata langeta.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.9.25 10:21:21

Jätä ne keskustelukyvyttömät kivireet heti vetämättä ja jatka mätsien hakemista kunnes löytyy joku, joka osaa sanoa muutakin kuin "moi".

Lähettäjä: hipsu 
Päivämäärä:   20.9.25 10:24:58

Mä en jaksa yhtään noita, jotka eivät ikinä osaa itse kysyä mitään takaisin. Väsyttävää olla aina se keskustelun ylläpitäjä, tulee aivan sellainen olo, että olisin tässä haastattelijana. Sama juttu kun nähdään - toinen on kyllä innostuneena ehdottamassa tapaamista, mutta ei sielläkään kysy itse minulta mitään. Huoh.

Keskustelutaidottomat siis ei jatkoon.

Päivämäärä:   20.9.25 10:37:44

Ruksia tulee miehille, jotka profiilissa sanovat "en näe tykkäyksiä, viestittele". Eli maksa sinä, että saat kunnian tulla anelemaan huomiotani.

Päivämäärä:   20.9.25 10:41:37

Huomasin saman, miehet, jotka oikeasti etsivät seuraa, kysyvät kysymyksiä ja sen jälkeen pyytävät treffeille. Tosi paljon sattui minullekin kohdalle niitä, jotka vaikuttavat kaipaavan pelkkää viestittelyseuraa viikosta toiseen. Nykyinen mieheni kysyi aika pian mätsistä treffeille ja katsottiin heti sitten sopiva päivä.

Lähettäjä: juuei 
Päivämäärä:   20.9.25 10:43:49

. : joo näin se menee. Jos miestä kiinnostaa, niin miestä kiinnostaa. Tästäkin miesryhmästä löytyy huteja vielä paljon, eli vaikka nopeasti tapaisikin niin ei välttämättä tule mitään jatkoa. Joten sitäkin suuremmalla syyllä voi ohittaa ihan huoletta kaikki nämä tyypit jotka ei osaa kommunikoida edes sen vertaa että saisi treffit sovittua.

Lähettäjä: bjh 
Päivämäärä:   20.9.25 12:41:44

Eihän se ole keskustelua jos toinen on passiivinen ja vastaa vain kysymyksiin. Myös pelkkä "moi" on aika tylsä enkä itse vastaa niihin mitään, tai maksimissaan vain "moi".

Kyllä sen toisen osapuolen pitää edes vähän viitsiä panostaa KESKUSTELUUN.

Ja jos välillä katoaa viikkokausiksi, niin se tarkoittaa että hänellä on siinä välissä ollut joku muu/muita, jolloin minun kiinnostukseni lopahtaa täysin.

Lähettäjä: N 
Päivämäärä:   20.9.25 12:43:58

"Ruksia tulee miehille, jotka profiilissa sanovat "en näe tykkäyksiä, viestittele". Eli maksa sinä, että saat kunnian tulla anelemaan huomiotani."
Joo nää on heti ehdottomia Nou Nou.

Päivämäärä:   20.9.25 12:47:52

Ja nämä
Pelkkä moi, pelkkä mitä kuuluu- aloitus jo kolmatta kertaa. Jösses.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   20.9.25 13:14:25

Naiset Tinderissä:
>mitäh
>ai häh
>töh täh

Päivämäärä:   20.9.25 13:43:23

:D

Sittenhän se just perfect :D
Miehet:
Moi
Mitä kuuluu

Naiset :
>mitäh
>ai häh
>töh täh

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.