Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Unohtaisitko?

Lähettäjä: Lapin akka 
Päivämäärä:   20.9.25 07:03:02

Elin aikanaan epärehellisen miehen kanssa. Se hyödynsi mua taloudellisesti esim asumalla ilmaiseksi luonani eteläisessä Helsingissä. Taloudellinen et oli merkittävä ja sanoin että maksa nyt lainojasi pois ahkerammin. Hän oli kertonut että lainaa on muutama tonni mutta kyseessä oli muutama kymmenen tonnia eikä mitään omaisuutta. Mulla oli laatikossa 200€ seteleitä, olin saanut ne äidiltä. Ihmettelin miten ne oli yhtäkkiä loppuneet, en osannut mitenkään epäillä että avomies olisi varas. Myöhemmin löysin yhden hänen "aarrelaatikosta" jossa oli jotain valokuvia ja isänpäiväkortteja. Kun sen lapset oli viikonloppua isänsä luona katosi yksi mun puhelin. Pistin miehen pihalle myöhemmin ja sitten alkoi omaisuuteni tuhoaminen, varasti tallilta hevoseni valjaat ym.

Kostaisitko? Unohtaisitko?

Re: Unohtaisitko?

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   20.9.25 07:09:15

Tekeekö tuhoja ja varkauksia edelleen vai onko jo kadonnut kokonaan elämästäsi?

Jos jälkimmäistä niin unohtaisin.

Lähettäjä: Lapin akka 
Päivämäärä:   20.9.25 07:14:10

On kadonnut ja meni heti eron jälkeen naimisiin varakkaan naisen kanssa. Mutta en mene tietyille alueille, koska jos näkee esim autoni niin saattaa puhkaista renkaan tai vetää naarmun kylkeen. Kyseessä on yli 50v erittäin lapsellinen ja tyhmä mies. Haittaa elämää enää sillä tavalla että sitä pitää pelätä ja sitähän se tietysti haluaakin.

Lähettäjä: c 
Päivämäärä:   20.9.25 07:19:07

Sinä teit ratkaisun omalta osaltasi siinä vaiheessa, kun et tehnyt rikosilmoitusta. Etkä tee vieläkään, vaikka tekisi sinulle jotain tuhoa. Miksi?

Mitä väliä sillä on, miten me toimisimme. Olisin tehnyt rikosilmoituksen heti, kun olisin havainnut nuo. Oletettavasti tuosta on jo niin paljon aikaa, että ei mitään ole tehtävissä.

Siispä elä sinäkin omaa elämääsi eteen päin ja unohda.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   20.9.25 07:20:55

Voit edelleen tehdä rikosilmoituksen, jos esim. vahingoittaa omaisuuttasi. Jätä auto sellaiseen paikkaan jossa on valvontakamerat, niin saat mustaa valkoiselle.

Ja ei, en kostaisi, hullujen kanssa saa vääntää maailman tappiin.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.9.25 07:39:23

Tekeekö ihmiset yleensä rikosilmoituksen avopuolisoistaan? Meillä ainakin kun ilmoitin miehen vieneen erään esineen eron jälkeen niin poliisi sanoi että jos on hankittu suhteen aikana niin ei voi tehdä rikosilmoitusta. Että esine on yhteinen tai pitäisi todistaa että on oma. Kun poliisi ei auta niin pitää auttaa itse itseään ja lähetin exälle uhkaavan viestin ja esine ilmestyi takaisin varastoon. Harmi tietysti että pitää ottaa oikeus omiin käsiin, varsinkin naisena.

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   20.9.25 07:40:37

Yhteinen esine on eri asia kuin toisen omistamat (lahjaksi saadut) käteisvarat.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.9.25 07:44:06

No ei se ollut yhteinen esine vaan minun ostama. Ei ollut kuittia ja olin ostanut sen suhteen aikana niin poliisi ei ottanut rikosilmoitusta (silloin ei tehty netissä). Kuitenkin esineellä oli rahallista arvoa ja exä vei sen kiusatakseen. Onneksi säikähti uhkaavaa viestiä. Ei avoliitossa kaikki ole yhteistä automaattisesti, todellakaan.

Lähettäjä: Nykgsw 
Päivämäärä:   20.9.25 08:39:40

Siis löytyikö hänen "'aarrearkustaan"" jotain raskauttavaa?

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   20.9.25 09:02:01

^ Aloittajahan kertoi, että yksi niistä oudosti kadonneista 200 € seteleistä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.