Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  KEURUU, mitä ohjelmaksi?

Lähettäjä: Matka 
Päivämäärä:   19.9.25 20:48:38

Moikka!
Nyt kaikki, joko lähellä tai tässä paikassa asuvat, vapaa-ajan asunnon omistavat taikka matkustaneet, kertokaa! Mitä tehdä, nähdä ja kokea Keuruulla?

Olen kahden viikon kuluttua lähdössä kolmeksi yöksi ja olen miettinyt majoituspaikaksi Keurusselkä, onko ok?
Olen raskauden puolivälissä, pienimuotoista estettä liikunnallisilla tekemisillä on, eli, ei pyöräretkeä, kiipeily jne juttuja.
Otan ajan itselleni, etätyötä 5h vuorokaudessa ja muuten ihmettelen.
Kiitos vinkeistä!

Re: KEURUU, mitä ohjelmaksi?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   19.9.25 21:01:44

>
>
>
ja
>

Lähettäjä: Sipi K 
Päivämäärä:   19.9.25 21:15:08

Keuruu on kiva mökkikunta omalla mökillä mökkeilyyn. Anopin mökki on siellä.

Siellä on yksi karvakäsipizzeria, missä on syötävää pizzaa. Ei sitten yhtn mitään muuta.

Hotelli Keurusselän alueella on vissiin ihan kivoja kävely- ja pyöräilyreittejä.

Päivämäärä:   19.9.25 21:59:57

Okei :)
Onko mitään kirppiksiä, erikoisia kauppoja tms missä kiva käydä?
Nähtävyyksiä?

Lähettäjä: Minerva 
Päivämäärä:   19.9.25 22:00:01

Keuruun vanha kirkko ja Pihlajaveden erämaakirkko ovat ihan viehättäviä, jos niihin vaan pääsee. Onko Keuruun museossa joku kiva näyttely? Keuruun vanhan keskustan alueella on muutenkin ihan kaunista miljöötä.

Lähettäjä: Minerva 
Päivämäärä:   19.9.25 22:56:03

Ravintoloista ehkä Bistro Fiilis on aika kiva, mitään fine dining paikkoja on Keuruun kokoisessa paikassa turha odottaa.

Toki jos auto on käytössä, niin Mäntässä on hyviä taidenäyttelyitä ja museoravintolakin taitaa olla astetta laadukkaampi.

Päivämäärä:   19.9.25 23:05:42

Autolla ajelen matkan sinne, eli pystyn kyllä kulkemaan paikasta toiseen helposti.
Kiva kun jaksatte vastailla, kirjoittelen paperille muistiin ja fiiliksen mukaan googlailen minne menisin ja mitä tekisin :)

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   19.9.25 23:14:24

Megamarketista voi löytää välillä hyviä tarjouksia, itse tykkään ohiajaessa pyörähtää siellä

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.