Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Universumi kertoi että minulla on syöpä..

Lähettäjä: ..lääkäri ei usko 
Päivämäärä:   18.9.25 21:21:28

Täällä varmaan heti haukutaan mutta oma vika kun kirjoitan tälle foorumille, täällähän kaikki on aina APn vika.

Lyhyesti; minulla on ollut "aina" stressivatsa mutta nyt muutaman viikon aikana oireet ovat olleet jatkuvia. On ollut vuoroin ummetusta ja vuoroin ripulia, syömisestä menee vartti kun on pakko päässtä vessaan ja vatsakipu on ollut ajoittain kovaakin. Ennen olisin laittanut oireet huonon ruokavalion tms syyksi mutta nyt kolmekymppisenä kun suolistosyövän esiintyvyys on hurjan paljon korkeampi ja kasvaa vaan, olen alkanut ottamaan asiaa todesta.

Kävin lääkärissä kun paperiin jäi ummetuskakan jälkeen verta (ISO SYÖVÄN OIRE HUOM!!) mutta lääkäri totesi haavaumaksi ja käski lisäämään kuitua. Viikko niin tuli ripuli, eipähän haavauma enää vaivannut kun ei tarvinut isoa tukkia puristaa takamuksesta, mutta havahduin siihen että tämä suolentoiminnan muuttelu on se syöpä red flag.

Pyydän universumilta aina kaikenlaisia merkkejä ja aina ne ovat osoittautuneet tosiksi. Nyt siis pyysin kertomaan onko minulla joku perus ibs vai syöpä ja tadaa, seuraavana päivänä somessa tuli ENSIMMÄISENÄ vastaan suolistosyöpävideo.

Menin tänään uudestaan lääkäriin mutta lääkäri käski jättämään tiettyjä ruokia pois. Siis käski jättämään ruokia pois eikä määrännyt lisätutkimuksia ihmiselle jolla on KAIKKI klassiset suolistosyövän oireet?? Mainitsin myös että universumi jo käytännössä antoi diagnoosin, nyt vain tarvitsen sille vahvistuksen ja HOITOA ENNEN KUIN SE LEVIÄÄ. Lääkäri vaan katsoi kuin hullua ja käski tulemaan takaisin jos mikään ruoka ei sovi.

Yksityiselle ei työttömänä ole mitään asiaa mennä eli taitaa tämä syöpä löytyä kun on kehossa enemmän etäpesäkettä kun tervettä kudosta. Aivan kahelia toimintaa.

Olen saanut tänään vahvempia merkkejä kuten nämä suolistosyöpävideot ovat lisääntyneet feedilläni ja vatsakipu on koventunut. TIEDÄN JA TUNNEN että minulla on syöpä ja eikö intuitio olekin aina oikeassa??

Tekin aiotte tämän universumijutun takia vähätellä tiedän sen jo joten mitäs jos kysyn näin; ainahan sanotaan että keho KERTOO kun joku on pielessä, miksi on siis edes olemassa sellainen kuin luulosairaus?? Minuakin äiti rauhoitteli että ahdistus pahentaa oireita vaan mistäpä rouva tietää mikä on "ahdistusta" ja mikä on tätä 99% tapauksista oikeaan osuvaa intuitiota HÄH??????

Re: Universumi kertoi että minulla on syöpä..

Lähettäjä: ..lääkäri ei usko 
Päivämäärä:   18.9.25 21:22:49

Alkaa pikkuhiljaa tuntua että ne "hullut" on oikeassa ja koronarokote on oikeasti lisännyt syöpien määrää jota lääkärit nyt yrittävät vähätellä. Olisi pitänyt universumilta kysyä ennen kun annan itseeni rokotteen pistää!

Lähettäjä: Minnis 
Päivämäärä:   18.9.25 21:26:24

Minä uskon tämän universumilta pyytämisen, mut tähän täytyy kyllä ekaks kysyä, että ootko googlettanut noista oireista viime aikoina?
Koska jos googlettaa, tulee kaiken maailman mainoksia ja videoita kyllä sen jälkeen.

Tsemppiä!

Ps. Itse avaan aina päivittäin YouTuben ja katson eka ehdotetun videon, sillä se on merkki ja minun kuuluu nähdä se.

Lähettäjä: Minnis 
Päivämäärä:   18.9.25 21:27:23

Ja samaa mieltä olen näistä "rokotteista", et ne lisäsi kaikenlaisten sairauksien määrää ja kuolleisuutta :(

Itse kuuntelin intuitiota enkä ottanut yhtäkään, olen ollut terveenä.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   18.9.25 21:28:00

Kuule mene vaikka luottokortilla sinne yksityiselle jos noin ahdistaa.

Lähettäjä: Hep 
Päivämäärä:   18.9.25 21:30:34

Voi Luoja, mistä näitä umpihulluja sikiää?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   18.9.25 21:30:51

Olantsapiini auttaa.

Lähettäjä: huoh 
Päivämäärä:   18.9.25 21:55:38

Jaa että ihan universumi kertoi. Huoh ja huoh.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   18.9.25 22:02:06

Kerropa lääkärille tästä universumin kertomisesta niin saattavat määrätä hyvinkin lisätestejä.

Lähettäjä: liäkär 
Päivämäärä:   18.9.25 22:55:32

Jos sulla on syöpä niin anna olla ja jatka elämää. Epäilen kyllä että oikea syy on maksakirroosi.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.