Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tallille meno alkanut "ahdistamaan"

Lähettäjä: _ 
Päivämäärä:   18.9.25 17:08:46

En tiedä miksi, mutta oon huomannut että välillä alkaa "ahdistava" tunne kun olen matkalla tallille ja ei lähde pois. Onko muilla ollut samanlaista? Saitteko selville mistä johtui ja saitteko sen menemään pois jotenkin?

Re: Tallille meno alkanut "ahdistamaan"

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   18.9.25 17:12:52

Onko sinulla jotenkin stressaava elämänvaihe? Mikä siellä tallilla ahdistaa? Vai koetko käynnit jotenkin kuormittavina tai..?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   18.9.25 17:13:58

Helpotti vaihtamalla tallia. Tallipaikalle tuli kunnon sopankeittäjä joka onnistui luomaan täysin mukavasta talliporukasta keskenään sotivan klikkien sekamelskan parissa kuukaudessa.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   18.9.25 17:18:26

Kukaan muu ei voi selvittää että mikä siellä ahdistaa kuin sinä itse.

Tuo on ihan alkeellinen ja äärimmäisen tärkeä tunnetaito tunnistaa, että mistä mikäkin tunne johtuu. Eikä vaan niin, että "toi on tyhmä" tai että joku teki jotain, vaan että MIKSI tunnet niin. Ei niin, että joku sanoi että on kaunis päivä ja syytät toista ilkeilystä, vaan että pengot sen juurisyyn, vaikka että olet kasvanut kiusaajien keskellä ja otat helposti itseesi koska tulkitset väärin ihmisten tarkoitusperiä.

Lähettäjä: NoName 
Päivämäärä:   18.9.25 17:23:43

Kun mulla oli kova kuormitus päällä, alkoi tallille meno ahdistaa. Tallilla aina ollut kiva ja turvallinen olo.
Tajusin ongelman syyn vasta kun kuormitus poistui.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.