Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Laten ja Sarkun uudet suunnitelmat

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   18.9.25 08:16:09

Eilen tuli vihdoinkin uudet jaksot ja taas olen koukussa tähän sarjaan :) Molemmat on niin sympaattisia, aikaansaavia ja eläinrakkaita. Seuraako moni muu tätä sarjaa? Sarkku puhui että haluaisi tehdä hevosharrastuksesta leipätyön, siis elättää itsensä sillä. Hevosihmisenä mulla tietenkin heräsi uteliaisuus että aikooko alkaa kasvattamaan hevosia, ratsuttamaan, pitämään tunteja tai jotain muuta?
Mun mielestä tää on paras kotimainen tv-sarja mitä on moneen vuoteen tehty :)

Re: Laten ja Sarkun uudet suunnitelmat

Lähettäjä: ??? 
Päivämäärä:   18.9.25 08:40:38

Tuolla telvisionoinilla pystyvät rahoittamaan rakentamista. Fiksu idea. Samann kastiin kuuluu sekä suomalainen ja englantilainen ohjelma jossa rakennetaan Italiaan.
Itseäni ei kiinnosta kenenkään tuntemattoman remppa hommat

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   18.9.25 09:00:27

Mikä tämän sarjan idea on? Ja mikä tästä tekee 'parhaan kotimaisen tv-sarjan vuosiin'?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   18.9.25 09:15:52

Kyllä minua kiinnostaa remppahommat kun itsellä myös remppaprojekti.

Nomadi, minä nyt tykkään tästä sarjasta koska tässä ei olla mitään tosikko-ryppyotsaisia niin kuin suurin osa ihmisistä nykyään on. Tällä palstalla sen huomaa varsinkin. Lisäksi mullakin on hevonen ja koiria niin tarviiko lisää perusteluja?

Lähettäjä: Maaseudun elämää 
Päivämäärä:   18.9.25 10:34:38

10 pistettä että suhde kesti tuon rakentamisurakan. En tiedä yhtään mitä nyt puuhaavat...
Ei täällä kannata mitään tai ketään paljon kehuskella koska kateus on ihmisillä kova.
Annan pointsit pellon viljelylle. Kauraa tais tulla naapurin avustuksella. Hyvä että naapuri on maanrakennusalan ammattilainen ja vielä maanviljelystäkin ymmärtää niin sen parempi.
En ole kauheasti seurannut mutta miehiin tämä sarja taitaa upota paremmin. Koskaan ei sitä normaalia maalla asumisen arkipäivää voi liikaa näyttää.

Lähettäjä: Siiseli 
Päivämäärä:   18.9.25 10:39:11

Loistava idea rahoittaa rakentamisensa tv-ohjelmalla.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.