Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mamut äänestää demareita 2

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   17.9.25 18:17:55

"*Remontti Riku *
Päivämäärä: 17.9.25 17:33:59

"Mikä on selitys tälle toiselle pakolaisaallolle, kun ukrainalaisia on tullut Suomeen 60 000? Eli persujen ollessa hallituksessa Suomeen on otettu lähes 100 000 pakolaista."

Minä ymmärrän täysin, että "naapurivaltioista" otetaan turvapaikanhakijoita, mutta sitä en, että toiselta mantereelta ja täysin erilaisista oloista."

Melko monta maata välissä. Minä en halua Suomeen ainoatakaan ryssäkulttuurin edustajaa.

Re: Mamut äänestää demareita 2

Lähettäjä: *Remontti Riku * 
Päivämäärä:   17.9.25 18:36:00

Tässä tarkoitan lähinnä sitä, kun suvakit vertaa, että Suomesta lähti 40- luvulla sotalapsia Ruotsiin, niin aivan eri asia ottaa täysi-ikäisiä miehiä Afrikasta ja Lähi-Idästä juhapaikanhakijoiksi.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   17.9.25 18:50:59

Eikö yhtään pelota, että joku demaritantta tulee hakkaamaan käsilaukulla?

Lähettäjä: riku 
Päivämäärä:   17.9.25 19:09:44

Mielestäni ukrainalaiset naiset ja lapset ovat enemmän turvapaikan tarpeessa ja tervetulleita verrattuna vaikkapa irakilaisiiin sotarikollisiin.

Lähettäjä: ^z^ 
Päivämäärä:   17.9.25 19:34:03

Sota ja sotilaskarkuruus ei oikeastaan ole turvapaikkaperuste ja naissukupuoli ei ole este oman maan puolustukselle. Miksi sotakuntoiset ukrainalaiset ei ole puolustamassa maataan?

Lähettäjä: nuiva 
Päivämäärä:   17.9.25 19:38:24

Eikä tarvitse olla edes sotakuntoinen, maataan voi palvella muillakin tavoin. Suomessahan on jokaisella kansalaisella maanpuolustusvelvollisuus, eli täältä ei lähde laillisesti kukaan mihinkään pakoon jos tosipaikka tulee. Miksi meidän pitäisi siis ottaa muitakaan jotka tekevät niin?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   17.9.25 20:11:10

Itsehän olen isänmaallinen sivari.

Lähettäjä: Huoh 
Päivämäärä:   17.9.25 20:14:36

Onneksi näitä asioita arvioi ja päättää ihan muut ihmiset kun nämä persutrollit!

Lähettäjä: Joopa 
Päivämäärä:   17.9.25 20:16:41

Ei varmaan ketään yllätä että nämä omat isäm maalliset ei ole pystyneet armeijaa käymään. Aseilla ja osaamisella tätä maata puolustetaan kun tarve tulee. Ja sitten tällaiset rotat täällä istuu muita haukkumassa kun ei oikeisiin töihinkään pysty.

Lähettäjä: *Remontti Riku * 
Päivämäärä:   17.9.25 20:19:43

"Itsehän olen isänmaallinen sivari."
Älä valehtele.
Olet intin luistellut mielenterveydellisistä syitä ja vielä kerroit, että syynä oli autismi.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.