Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Passiivinen tulo ja verotus

Lähettäjä: EU /non eu 
Päivämäärä:   17.9.25 15:35:02

Miten hoituu? Kun on työtön työtöntyönhakija. Jos alkaa tekemään vaikka instamainontaa ja saa esim 500e/kk. Onko yrittäjä kuinka helppsti? Millainen soppari kannattaa tehdä? Jne.

Re: Passiivinen tulo ja verotus

Lähettäjä: -*- 
Päivämäärä:   17.9.25 15:42:58

Jos teet yli 7h viikossa niin katsotaan yrittäjäksi. Ja verot pitää maksaa kuitenkin.

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   17.9.25 15:43:32

Siitä menee sitte n 250 e tukia pois. Laske itse, onko kannattavaa, kun tukien saaminen on vaikeampaa tuon puljauksen vuoksi.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   17.9.25 15:52:26

Kunhan ensin saat sen 500 €/kk instatuloja. Vai paljonko saat nyt?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   17.9.25 16:16:06

Lähettäjä....

Päivämäärä17.9.25 15:43:32

Siitä menee sitte n 250 e tukia pois. Laske itse, onko kannattavaa, kun tukien saaminen on vaikeampaa tuon puljauksen vuoksi.

No jää sitä kuitenkin plussalle. Koen, että kaikki yritykset saada tuloja muuten kuin sohvalla makoilemalla, on hyväksi, vaikkei se niin älyttömiä toisikaan pankkitilille. Siitä on helpompi ponnistaa työelämään, kuin sohvalta.

Lähettäjä: EU /non eu 
Päivämäärä:   17.9.25 17:05:27

Näen niiin punaista noista sohvalla makaajista; "kaikilla on oikeus". Leikkaisivat toimeentulotuesta! Jos ei osaa rahaa käyttää ni kuolkoot nälkään.
Minä edes yritän.

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   17.9.25 17:31:51

Ei noista instatuloista tarvitse olla huolissaan ennen kuin ne todella tulevat. Tai juuri sen verran kannattaa huolehtia, ettei huutele te-keskukselle olemattomista tuloista ja joudu tekemään selvityksiä.

Melko nopeasti kai katsotaan yrittäjäksi.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.