Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Alone Suomi

Lähettäjä: Heart 
Päivämäärä:   17.9.25 13:47:59

Meneekö muilla hermot tuon Alone Suomen realityyn osallistujakaartin käyttäytymisen seuraamisen kanssa? Oon aivan koukussa, sillä ei voi olla hölömömpiä tyyppejä :D niin kauas vieraantuneet yhtään mistään että eihän nuita toillaan voi mehtään päästää iliman gepsiä. Minun koirakin toimii pusikossa yksin paremmin kuin yksikään nuista.

Eka lähtijänä hauskin tämä itkupillimiekkonen joka analysoi alkuun olevansa "yksinäinen susi". Ja pöh! itku tuli jo puol tuntia rantautumisen jälkeen, varmaan kuului moottorin pörinä vielä järveltä.

Re: Alone Suomi

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   17.9.25 13:49:40

Mielenkiintoista kun kerrankin ei ole mukana "julkkiksia". Mielestäni voittosumma pitäisi olla paljon isompi, vaikka kymmenkertainen. Voi sitten miettiä alkaako ikävä painaa vai ei.

Lähettäjä: Heart 
Päivämäärä:   17.9.25 14:43:27

Niin voisi olla summa vaikka satatonnia niin varmaan ois vähemmän ikävä! Nyt oon ihan huumassa seuraten tän valkohapsisen tädin edesottamuksia. Kerrassaan hauska! Toivottavasti ei osaa painaa sitä hätäpainiketta ihan heti niin nähdään saako se muutakin tehtyä kuin vettä keitettyä.

Lähettäjä: Sanna 
Päivämäärä:   17.9.25 15:12:51

Se täti on kyllä ihan paras. Ja hyvä ettei ole julkkiksia mukana. Nauroin kuollakseni kun se yksi miehistä kaivoi sen luolan kiven alle ja nukkui siellä. Ja toinen kylmänherkkä herra upposi järveen sen pressulauttansa kanssa. Jotenkin mulla on tunne, että se vanhempi nainen ja nuorempi eräopas tulevat pärjäilemään tuolla.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.