Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tapailumies matkii minua

Lähettäjä: Karo 
Päivämäärä:   15.9.25 20:14:19

Olen hieman hämmentynyt, koska mies jota tapailen, matkii minua. Esimerkiksi on alkanut syömään samanlaista ruokaa, lenkkeilemään, lukemaan kirjoja jne. En tiedä miten suhtautua tähän. Tietysti hän voi yrittää tehdä vaikutusta? Mutta onko tässä jotain varoitusmerkkejä mitä en ole vain tajunnut? Ei ole tullut ennen vastaavanlaista vastaan.

Re: Tapailumies matkii minua

Lähettäjä: Juu 
Päivämäärä:   15.9.25 20:14:54

Kuulostaa siltä että on ihastunut

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   15.9.25 20:16:28

Kuinka kauan olette tapailleet? Yrittääkö hän jotenkin esittää nuo sinulta saamansa ideat ominaan vai mikä tässä on ihmeellistä? Sekö, että mies on kiinnostunut sinun mielipiteistäsi ja harrastuksistasi?

Lähettäjä: Like 
Päivämäärä:   15.9.25 20:16:32

Ainakin jotkut ns kirjolla olevat tekevät noin, jos tykkäävät toisesta ihmisestä

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   15.9.25 20:16:50

Ehkä se ihailee sinua.
Tai ehkä se yrittää manipuloida sinua vaikuttamalla sinulle täydelliseltä kumppanilta.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   15.9.25 20:37:44

Söpöä, jos miehellä on muutakin omaa elämää. Karmivaa, jos ei.

Minulla oli exä joka teki samaa, en vain heti huomannut. Myöhemmin tajusin että henkilöllä oli jotenkin vajavainen minäkuva ja huono itsetunto, ja alkoi "näkemään" elämänsä minun kauttani, minun toiveitteni ja unelmieni linssin läpi, koska omia ei ollut. Oli vain minä ja muuntautuminen minun kumppaniksi.

Lähettäjä: The Cowgirl 
Päivämäärä:   15.9.25 20:55:18

Voi yöh.
Tulee mieleen eräs sääliö, joka näytti olevan yllättävän samanlainen mun kanssa lähes kaikessa.
Siitä tuli nopeasti entinen sussu. Hyvä niin, koska jäi roikkumaan ja itkemään ja oli jopa uhkaava "kilpakosijoille" myöhemmin, vaikkei oltu edes enää tekemisissä. Siis todellakaan en ollut tekemisissä ko sääliön kanssa.

Lähettäjä: hmm 
Päivämäärä:   15.9.25 20:56:54

Voi olla merkki läheisriippuvaisuudesta. Tajusin vasta jälkikäteen että eksäni oli tällainen. Kopioi identiteetin tyttöystävältään. Siis mielipiteet, vaatetyylin jne kaiken. Luulin aidosti, että on samankaltainen ihminen kuin minäkin, että on yhteiset arvot jne. Mutta eron jälkeen tajusin että kaikki ne "yhteisiksi" luulemani asiat muuttuivat sekunnissa uuden naisen seurassa. Nyt on sitten kopioinut uudelta naiselta kaiken elämän sisällön. Hämmentävää.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.