Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miten roska pois silmästä?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   15.9.25 07:08:06

On ilmeisesti yläluomen alla ja luulen että on turvepölyä tai heinäpölyä koska alkoi eilen tallilla kun laitoin heinät. Olen yrittänyt keittosuolalla huuhdella. Lähteekö tuo itsestään vai pitääkö käydä lääkärissä?

Re: Miten roska pois silmästä?

Lähettäjä: Milla 
Päivämäärä:   15.9.25 07:19:19

Käyhän ihmeessä lääkärillä, jos et ole itse huuhtoen saanut pois. Lääkäri näkee paremmin jos sinne on jäänyt jokin isompi partikkeli ärsyttämään tai on tullut jokin haava. Tippa väriainetta auttaa tässä. Samalla saa näppärästi antibioottitipat ja -voiteen niin ei pääse tulehtumaan. Silmän kanssa kannattaa olla herkästi menossa lääkäriin.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   15.9.25 07:50:47

Esim. iriitti tuntuu sitkeältä roskalta silmässä.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   15.9.25 08:21:15

Alkoi siis heiniä mättäessä eli varmasti sieltä tuli. Silmä ei vuoda eikä ole kipeä ja voin pitää silmää hyvin auki mutta luomen alla vähän tuntuu. Eilen ja yöllä oli pahempi mutta helpotti osittain kun huudoin silmää. Täytyy seurata tämä päivä ja huuhtoa illalla uudelleen ja käydä huomenna lääkärissä jos vielä tuntuu. Meillä pääsee työterveyteen vain jos on sattunut työajalla eli täytyy senkin puolesta vielä odottaa jotta voin sanoa alkaneen töissä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.