Lähettäjä: m
Päivämäärä: 14.9.25 22:22:48
Meillä oli KAHDEKSAN vuotta sitten sitten 3-4 vuotta kestävä kaukosuhde. Mies oli kuitenkin toisesta euroopan maasta, vietin aikaa kuukausia vuodesta hänen maassaan ja suunnitelmana oli jos hän olisi löytänyt töitä täältä Suomesta mutta se näytti hankalalta ja hän sai hyvän työtarjouksen omasta maastaan. Jonkin aikaa suhdetta jatkettiin mutta itse en pystynyt näkemään tulevaisuuttani kyseissä maassa ja erottiin, oli siinä muitakin syitä mun puolelta.
Mies on siis kaikki nämä vuodet pyrkinyt pitämään yhteyttä, välillä juteltiin tunteja. En tiennyt vielä että on naimisissa, kertoi tämän siis minulle vasta äskettäin. Katsoin sitten tämän vaimon sosiaalista mediaa ja huomasin että oli mennyt naimisiin melkein heti kun oltiin erottu ja kuulin muilta että tämä nainen oli muuttanut samoihin aikoihin miehen maahan opiskelemaan, eli olisiko ollut joku sellainenkin syynä nopeassa avioitumisessa että nainen sai luvan olla maassa pidempään? Oli siis todella pian muuttanut miehen luokse, sitä ennen tavanneet ilmeisesti kerran kun nainen oli lomilla maassa mutta sitten yhteys katkennut (meillä oli vähän onn-off loppuvaiheessa meneillään suhteessa)
Minä ajattelin että pidetään yhteyttä ihan kavereina, mielelläni kuulumisia parin viestin verran voisin vaihtaa mutta yleensä sitä juttua hänen puoleltaan riittää, välillä kyseli kuvia siitä miltä näytän nykyään (vaikka profiilikuvasta kyllä pärstä näkyy, pari kuukautta sitten halusi puhua kanssani puhelimessa ja olisi halunnut vaihtaa videopuheluun josta kieltäydyin, taas viimeksi tänään laittoi viestiä.
Joitain vuosia sitten oli työmatkalla Suomessa ja olisi ilmeisesti halunnut nähdä mutta luin miehen viestit vasta useamman päivän päästä, onneksi oli jäänyt ne viestit lukematta. :D
Mutta mikä mahtaa olla syynä tällaiseen? Tiedän että on vähän sosiaalisempaa kansaa mutta tuntuu hieman oudolta että naimisissa oleva mies viestittelee tiheään vaikkei tuota käytöstä voi suoraan pettämiseksi laskea. Tuntuu töykeältä taas kokonaan ignoorata.
|