Lähettäjä: eräs
Päivämäärä: 14.9.25 18:18:29
Olen käynyt pitkään samalla talilla. Siellä on asiakkaana myös yksi ihminen, josta en edes erityisemmin pidä: todella äänekäs, aina oikeassa, puuttuu muiden asioihin, ylimielinen, säätää, hämmentää, joka päivä jokin on huonosti. Sellainen todella negatiivista energiaa tuova, vaikka kuvittelee olevansa joku luomakunnan keskipiste.
Joitain kuukausia sitten tallille tuli myös tämän henkilön entinen sivusuhde hevosineen. Nyt välit näyttävät taas lämmennneen ja tallilla kuluu huomattavan paljon aikaa, sellaisissakin puuhissa, jotka eivät tälle varatulle henkilölle ole todellakaan päivänvaloa kestäviä.
Satun tuntemaan tuon yök-yök ihmisen puolison todella hyvin. Hän on ihana ihminen: lämmin, auttavainen, iloinen. Täysi vastakohta öykkäripuolisolleen.
Kertoisitteko minun sijassani tuolle ei niin aktiivisesti tallillamme käyvälle ihmiselle, mitä se öykkäripuoliso taas touhuaa. On siis ihan yleisesti tiedossa, että kärähti viimeksi ja oli todella lähellä, ettei tuo ihana ihminen heittänyt häntä pellolle. Toisaalta asia ei kuulu minulle, mutta haluaisin itse tietää jos selkäni takana vehkeiltäisiin moista. Tuo öykkäripuoliso on luvannut pyhästi olla olematta tekemisissä entisen sivusuhteensa kanssa, mutta taas näytetään menevän kun huonon itsetunnon omaava naikkonen lirkuttelee egoaan buustaten. En siis pidä tuosta naikkosen käytöksestäkään. Käy tuota yhtä ainoaa kivaa ja kunnollista ihmistä sääliksi.
|