Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kertoisitko, tallilla tapahtunutta?

Lähettäjä: eräs 
Päivämäärä:   14.9.25 18:18:29

Olen käynyt pitkään samalla talilla. Siellä on asiakkaana myös yksi ihminen, josta en edes erityisemmin pidä: todella äänekäs, aina oikeassa, puuttuu muiden asioihin, ylimielinen, säätää, hämmentää, joka päivä jokin on huonosti. Sellainen todella negatiivista energiaa tuova, vaikka kuvittelee olevansa joku luomakunnan keskipiste.

Joitain kuukausia sitten tallille tuli myös tämän henkilön entinen sivusuhde hevosineen. Nyt välit näyttävät taas lämmennneen ja tallilla kuluu huomattavan paljon aikaa, sellaisissakin puuhissa, jotka eivät tälle varatulle henkilölle ole todellakaan päivänvaloa kestäviä.

Satun tuntemaan tuon yök-yök ihmisen puolison todella hyvin. Hän on ihana ihminen: lämmin, auttavainen, iloinen. Täysi vastakohta öykkäripuolisolleen.

Kertoisitteko minun sijassani tuolle ei niin aktiivisesti tallillamme käyvälle ihmiselle, mitä se öykkäripuoliso taas touhuaa. On siis ihan yleisesti tiedossa, että kärähti viimeksi ja oli todella lähellä, ettei tuo ihana ihminen heittänyt häntä pellolle. Toisaalta asia ei kuulu minulle, mutta haluaisin itse tietää jos selkäni takana vehkeiltäisiin moista. Tuo öykkäripuoliso on luvannut pyhästi olla olematta tekemisissä entisen sivusuhteensa kanssa, mutta taas näytetään menevän kun huonon itsetunnon omaava naikkonen lirkuttelee egoaan buustaten. En siis pidä tuosta naikkosen käytöksestäkään. Käy tuota yhtä ainoaa kivaa ja kunnollista ihmistä sääliksi.

Re: Kertoisitko, tallilla tapahtunutta?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   14.9.25 18:22:04

No voithan vähän sivulauseessa mainita tuosta, että se sivusuhde on ilmestynyt tallille. Ja mainita, että näyttävät olevan hyvissä väleissä, tehkööt tästä omat johtopäätöksensä.

Päivämäärä:   14.9.25 18:26:11

Jos et kerro suoraan niin ainakin joku f päivitys josta asia on ymmärrettävissä. Tai saatat asian kiertotietä petetyn tietoon.

LähettäjäEnnea 
Päivämäärä:   14.9.25 18:38:47

Riippuu muutamasta asiasta. Jos olet niin läheinen tuon petetyn osapuolen kanssa että hän tykkäisi huonoa jos et kertoisi. Toinen että oletko itse nähnyt nyt jotain (juoruihin en luottaisi) ja kuullut häneltä itseltään tuon aiemman. Silloin voisin kysyä/ihmetellä että oletteko eronneet/eroamassa kun näkyy Tarja viihtyvän taas Saulin seurassa vähän tiiviimmin.

Vain siis itse nähtyä ja kuultua että voit seistä sanojesi takana jos tulee kärhämää.

Lähettäjä: iik 
Päivämäärä:   14.9.25 18:38:58

Siis totta kai kertoisin ystävälleni jos saisin tietää että hänen puolisonsa säätää toisen kanssa.

Lähettäjä: Aidan 
Päivämäärä:   14.9.25 18:45:18

Jonkun aikaa kyllä katsoisin toihua etäältä, ettei vaan ole omaa mielikuvitustani. Kysyisin ehkäpä joltain muulta, että onko noilla jotain sutinaa? Ystävälle sanoisin lopulta.
Joku fb selfie "vahingossa" johon tägää kummatkin :D ei fiksua.

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   14.9.25 18:46:47

Yleisesti ottaen en sekaannu muiden ihmissuhteisiin - viestintuoja saatetaan ampua. Suoriin kysymyksiin toki vastaisin, jos kysytään, valehtelemaan en kenenkään puolesta lähde.

Kerran menin ja sekaannuin - entinen kaverini petti raskaana olevaa tyttöystäväänsä ja sekä tämä raskaana ollut tyttöystävä, että tämä toinen nainen luulivat olevansa hänen ainoa parisuhteensa. Vedätti näitä molempia naisia. Olen tekemisissä kummankin naisen kanssa, tähän entiseen miespuoliseen kaveriin meni tämän seurauksena välit ja hyvä niin. Ei ole nähnyt lastaan kuin kerran syntymän jälkeen ja lapsi on jo kouluikäinen.

Lähettäjä: tässä ja nyt 
Päivämäärä:   14.9.25 18:58:58

Onko elämänne liian tylsää, kun pitää puuttua muiden elämiseen, vai mistä on kyse? Antakaa ihmisten olla ja eläkää omaa elämäänne!

Lähettäjä: C 
Päivämäärä:   14.9.25 19:59:29

Kertoisin tietenki.

Päivämäärä:   14.9.25 20:11:33

Kertoisin, oikeus tietää

Päivämäärä:   14.9.25 20:13:41

Hän tekee itse päätökset

Päivämäärä:   14.9.25 20:14:51

Minä en ole kenenkään pillupoliisi, jokainen tehkööt miten parhaasi näkee.

Lähettäjä: hys 
Päivämäärä:   14.9.25 20:16:43

Ehdottomasti haluisin tietää jos mun selän takana vehdataan, eli kertoisin JOS olen varma asiasta ja on hyvä ystävä.
Ei ole kovin mukavaa jos kaikki muut tietää paitsi petetty puoliso.

Lähettäjä: eräs 
Päivämäärä:   14.9.25 21:00:44

Ei ole ollenkaan sen oloinen, että ampuisi viestintuojan. Enemmän säälittää jos minun pitää särkeä hänen sydämensä kertomalla. Veemäinen tilanne.

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   14.9.25 21:39:19

Kertoisin.

Lähettäjä: hmmmm 
Päivämäärä:   14.9.25 22:02:33

"Lähettäjä: tässä ja nyt
Päivämäärä: 14.9.25 18:58:58

Onko elämänne liian tylsää, kun pitää puuttua muiden elämiseen, vai mistä on kyse? Antakaa ihmisten olla ja eläkää omaa elämäänne!"

Juuri näin! Itse kertoisin vain jos parhaan ystävän puoliso pettäisi parasta ystävääni; muiden tekemiseen en puutu.

Lähettäjä: minä 
Päivämäärä:   15.9.25 01:45:46

Kerron aina, vaikkei olisi mitenkään varmaa että mitään pettämistä on edes tapahtunut. Pelkkä epäilys riittää, ja mahdollisesti petetyksi tulleella osapuolella on oikeus tietää.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.