Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Selittäkääpä tämä, facebook

Lähettäjä: Peppi 
Päivämäärä:   14.9.25 16:27:20

Kun katson kännykällä, näen Tomin kaverilistalla Teijan. Kun katson tietokoneella en näe Teijaa kaverilistalla. Olemme Tomin kanssa facekavereita.
Kun Minna katsoo Tomin kaverilistaa, hän ei näe siellä Teijaa katsoi sitten puhelimella tai tietokoneella. Minna ja Tomi eivät ole Facebook kavereita.

Teijan profiilia ku klikkaa tuolta kaverilistalla niin ei löydy.

Re: Selittäkääpä tämä, facebook

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   14.9.25 16:35:03

Bugeja. Puhelimella ei myöskään nää kaikkia julkaisuja

Päivämäärä:   14.9.25 16:40:16

Onko se sitten ollut joskus kaverinsa mutta ei ole enää?
Vai onko sellainen että on poistanut väliaikaisesti profiilin ja näkyy mun puhelimella muttei omalla tai kaverin tietokoneella?
Tai onko ikinä ollutkaan mutta näkyy siellä, koska olen sen nimistä joskus facesta etsinyt?

Lähettäjä: / 
Päivämäärä:   14.9.25 17:21:30

Jos Teija on piilottanut kaverilistansa, et näe häntä Tomin kaverilistalla ellet ole myös Teijan kaveri. Näin se pitäisi mennä. Jos olet, niin pitäisi näkyä yhteisissä kavereissa, vaikka et Tomin tai Teijan kaverilistaa kokonaisuudessaan näkisi.

En tiedä miksi näkyy eri tavalla puhelimessa ja tietokoneella. Tai miksei löydy.

Päivämäärä:   14.9.25 17:52:02

En ole Teijan kaveri facessa.

Lähettäjä: " 
Päivämäärä:   14.9.25 21:07:32

entäs tämä, minulla kaveri A ja B, he myös keskenään kavereita. Kuitenkaan minun ja kaveri B:n yhteisissä kavereissa ei näy kaveri A, mutta muut yhteiset näkyy. Kaveri A:n kohdalla taas näkyy että meillä on yhteinen kaveri B.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.