Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Optikon näöntarkastus

Lähettäjä: € 
Päivämäärä:   14.9.25 12:05:17

Onko kukaan koskaan käynyt optikon näöntarkastuksella niin että kaikki olisi OK eikä tarvisi laseja optikon mielestä?

Re: Optikon näöntarkastus

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   14.9.25 12:08:13

On, kaverini. Hänen mielestään hänen näkönsä oli huono ja optikon mielestä hyvä.

Lähettäjä: RS 
Päivämäärä:   14.9.25 12:12:14

Mulla oli näkö sen verran ok, että optikko suositteli jatkamaan vanhoilla laseilla.

Lähettäjä: lml 
Päivämäärä:   14.9.25 12:22:19

Minä. Olin ihan varma, että näköni on huono ja tarvitsen lasit. Mutta optikon mielestä näköni on hyvä eikä hän suostunut kirjoittamaan reseptiä laseille.

Lähettäjä: + 
Päivämäärä:   14.9.25 12:29:37

Silloin kun vielä piti 45-vuotiaana toimittaa poliisille todistus näkökyvystä ajokortin voimassaoloa varten niin kyllä.

Päivämäärä:   14.9.25 13:32:43

Eli optikolle voi mennä ilmaiseen näöntarkastukseen eikä tarvitse pelätä että joutuu ostamaan kalliit silmälasit jollei sellaisia oikeasti tarvitse?

Päivämäärä:   14.9.25 13:34:58

Miten ajattelit, että optikko voi pakottaa sinut ostamaan lasit? Tarvitsit niitä tai et.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   14.9.25 13:35:28

Jeesus kristus, optikolle voi mennä ja jättää lasit ostamatta vaikka olisi sokea kuin lepakko. Ja kyllä, saat ihan oikeasti oikeat mittaustulokset oli näkösi sitten ihan minkälainen vain.

Lähettäjä: tässä ja nyt 
Päivämäärä:   14.9.25 14:16:49

-, juuri näin, vielä meillä on valinnan vapaus joko ostaa tai ei. Kukaan ei pakota.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   14.9.25 14:19:18

Mistä sinulle tuli mieleen mennä näöntarkastukseen, jos et koe näössäsi olevan mitään vikaa?

Päivämäärä:   14.9.25 14:59:13

"Mistä sinulle tuli mieleen mennä näöntarkastukseen, jos et koe näössäsi olevan mitään vikaa?" Työterveyslääkärin suositus. Olen pyörtynyt töissä kahdesti vuoden aikana ja huimausta on usein

Päivämäärä:   14.9.25 15:01:44

Ei optikkoa tarvitse pelätä. Näkö tarkistetaan ja siinä se. Päätät itse mitä teet tiedolla.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   14.9.25 15:02:19

Eiköhän tuossa pyörtyilyssä ole ennemmin kyse matalasta verensokerista tms.

Lähettäjä: ljhli 
Päivämäärä:   14.9.25 15:04:38

"Työterveyslääkärin suositus. Olen pyörtynyt töissä kahdesti vuoden aikana ja huimausta on usein"

Ennemmin tuo viittaa satunnaisiin lyhyisiin rytmihäiriöihin kuin huonoon näköön. Sinun oireesi ei enää kuulosta mitenkään vähäisiltä, joten mene uudestaan lääkäriin ja vaadi saada holter. Älä tyydy pelkkään EKG:hen vaan vaadi saada pidempiaikainen seuranta, edes vuorokauden verran.

Naisten sydänoireita vähätellään. Tästä on ihan tutkimuksiakin olemassa. Eli vaatikaa hoitoa ja tehkää rikosilmoitus jokaisesta oireitanne vähätelleistä ammattilaisista.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.