Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mikä hemmetin pakko on bilettää synttäreillä?

Lähettäjä: Pågèn 
Päivämäärä:   14.9.25 09:06:46

Ärsyttää! Täytän ensi viikolla 30, ja lähipiiri on alkanut kysellä, missä juhlat ovat. No ei missään, en minä jaksa mitään juhlia järjestää :D saati bailata.
Viikolla serkku kyseli, missä juhlitaan. Sanoin, ettei missään, vaan menen aamulla miehen kanssa hierontaan ja illalla siskon kanssa syömään.
Nyt sitten äitini soitteli, miten oli serkku oman äitinsä (eli tätini) kanssa harmitellut, kun ei nuori ihminen jaksa juhlia. Ja että eikö sitten ole kavereita, keiden kanssa juhlia.
No, eipä ole niitäkään pahemmin, mutta enemmän mun näköiset on nämä synttärit. Pitääkö muka 30 vuotiaan vielä jaksaa ihan ryyppäämällä bilettää, syömässä käyminen ei juhlinnaksi riitä?

Jotenkin tuli tosi paha mieli tuosta spekuloinnista, etenkin ehkä tuo kavereiden puute iski vähä arkaan paikkaan.

Miten sinä juhlit synttäreitäsi?

Re: Mikä hemmetin pakko on bilettää synttäreillä?

Lähettäjä: Epika 
Päivämäärä:   14.9.25 09:10:08

No onhan tuollainen selän takana asioittesi ruotiminen todella asiatonta ja loukkaavaa ja sen voit kyllä äidillesi sanoa. Muilta osin, anna heidän ihmetellä ja porskuta menemään. Koirat haukkuu ja karavaani kulkee.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   14.9.25 09:10:45

Pienesti juhlin. Ei laikki ole bilettäjä eikä tarvi olla.

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   14.9.25 09:15:07

Sitten sanot äidillesi, mitä mieltä olet olet tuollaisesta käytöksestä ja äitisi soittaa siskolleen ja kertoo nämä terveisesi.

Lähettäjä: pirouette 
Päivämäärä:   14.9.25 09:40:18

Ei tietenkään ole koskaan pakko bilettää eikä tarvitse jaksaa tai edes haluta juhlia. Aikuisuudessa on se hyvä puoli, että voi elää elämäänsä juuri sillä tavalla kun itse tahtoo välittämättä moisista muiden kommenteista tai mielipiteistä :) Ymmärrettävästi kommentit on vaikea ohittaa, jos tuo kaverittomuus on asia joka on kipeä pinnan alla. Mutta muista, että olet silti oman elämänpolkusi rakentaja. Vaikka aina jollain on joku mielipide, niin ne voi silti jättää omaan arvoonsa. Ja esim kaverittomuuden voi aina muuttaa, jos se on sellainen asia mikä tuottaa sinulle murhetta, ystäviä löytää aikuisenakin. Hyvää syntymäpäivää sulle jo ennakkoon! Vietä se päivä just siten miltä parhaalta tuntuu <3
Minä täytän itsekin viikon päästä 30v. Me mennään miesystävän kanssa katsomaan yhtä keikkaa ja hotelliin yöksi. Vaikka se on tavallaan synttärireissu, niin ei ajatella tai tehdä numeroa koko aikana syntymäpäivästäni. Olen syystä X syntymäpäivieni vihaaja, joten kaikki kaverit ja lähipiiri tietää ettei ole eikä tule ikinä juhlia enkä halua edes onnitteluja.

Lähettäjä: What 
Päivämäärä:   14.9.25 09:41:55

30 v synttärit oli kevyet kahvit sukulaisille. 40 v synttärit aion kyllä taas bilettää. :)

Jokainen järjestää juhlansa miten tahtoo.

Lähettäjä: Imuri 
Päivämäärä:   14.9.25 09:50:04

Typerää käytöstä sukulaisilta. Hyvää syntymäpäivää:)

Lähettäjä: O 
Päivämäärä:   14.9.25 09:54:20

Ei ole mikään pakko bilettää.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   14.9.25 09:59:34

Niin eli sulla ei ole kavereita ja siksi et juhli. Miksi suutut kyselijöille. Eivät he pahaa tarkoita.

Pidä hauskat synttärit omalla tavallasi.

Lähettäjä: Kia 
Päivämäärä:   14.9.25 10:31:44

Öö. Minulla on muutamia läheisiä ystäviä. 30-vuotisjuhlat vietin itsekseni tallilla. Kaikilla oli joku syy ettei päässyt juhliin, enkä minä niin hirveästi ole voinutkaan luottaa näihin läheisiin. Itse en enää edes halua juoda, niin tällaiset ihan pikkujutut on riittäviä. Parin vuoden päästä tästä repäisin ja järjestin juhlat. Laitoin kutsun kaikille ketä tunsin ja yllättävän moni ilmestyikin nyt paikalle. Olet todella onnekas jos sinulla on edes muutamia läheisiä kenen kanssa viettää päivää. Ei ihmisellä edes ole aikaa ylläpitää 20 eri ystävyyssuhdetta. Toisilla ei ole sitä yhtä ainoaakaan ystävää.

Päivämäärä:   14.9.25 10:34:13

..: aloittajahan oli vastannut asiallisesti kyselijälle. Sitten kyselijä ei tietenkään voinut kertoa tuttavilleen, kuinka aloittaja oli vastannut, vaan olivat spekuloineet ja paheksuneet ja laittaneet rohkeimmat kertomaan aloittajalle terveiset, että näin täällä paskaa puhutaan.

Lähettäjä: Nimetön 
Päivämäärä:   14.9.25 11:09:55

Kaikki ei halua juhlia, se siitä.

Mutta jos kolmekymppinen ei jaksa, niin on pahasti terveydessä vikaa.

Lähettäjä: Riu 
Päivämäärä:   14.9.25 11:12:48

"Nyt sitten äitini soitteli, miten oli serkku oman äitinsä (eli tätini) kanssa harmitellut, kun ei nuori ihminen jaksa juhlia. Ja että eikö sitten ole kavereita, keiden kanssa juhlia."

No nyt on kyllä omituista juoruilukulttuuria. En käsitä edes miksi äitisi piti vielä toisten typerät jaarittelut toistaa sinulle mieltäsi pahoittamaan.

Sinun elämäsi, sinun tapasi juhlia. Serkku saa keksiä ihan oman tekosyyn "juhlimiselle" eli ryyppäämiselle ;)

Vietä hauska päivä!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   14.9.25 11:13:59

Ihmisiä vaan kyrsii kun haluaisivat ilmaisiksi syömään ja juomaan. Itse en ole ikinä synttäreitä juhlinut, ja suurimman nautinnon olen saanut siitä, kun messeviä kymppisjuhlia odotelleilla leuat loksahti auki kun kuulivat, että olen "matkoilla" (=yksin kotona juomassa vähän kalliimpaa samppanjaa ja herkkuja).

Lähettäjä: +++ 
Päivämäärä:   14.9.25 11:16:56

"Aikuisuudessa on se hyvä puoli, että voi elää elämäänsä juuri sillä tavalla kun itse tahtoo välittämättä moisista muiden kommenteista tai mielipiteistä :)"

Ja minun mielestäni aikuisuuteen kuuluu myös se, että ymmärtää ja hyväksyy, että muut ihmiset elävät elämäänsä juuri sillä tavalla kuin tahtovat, eikä ole sitä jotain yhtä ainoaa oikeaa tapaa elää, saati että olisi juuri sinun päätettävissäsi mikä se on.

(Huom. "sinun" ei tarkoita yllä lainaamaani kommentoijaa.)

Päivämäärä:   14.9.25 11:25:48

"
Mutta jos kolmekymppinen ei jaksa, niin on pahasti terveydessä vikaa." Joo, voin hyvin kuvitella, että ovat myös spekuloineet aloittajan terveydentilat sun muut.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.