Lähettäjä: klo 5:00
Päivämäärä: 14.9.25 10:56:20
Kannattaa. On monenlaista muutakin kauppaa piha-alueella, puutarhamyymälää, kenkiä nahkatakkia, Normal, ym. Kävin välillä grilliltä hakemassa dippilautasen ja söin sen jokimaisemaa tuijotellen parkkipaikan reunassa, sai vähän rauhaa ihmisvilinästä. Mutta onhan seisova pöytäkin aika pitkään iltapäivään auki. Itse en jaksa tuijotella toisia ihmisiä syödessä, mieluiten luontoa.
Se yksisarvismaalaus on jäätävän hieno! Ja onhan siellä hevostarvike -osastokin vaatteineen.
Muoti-Outlet oli huippuhalpa verrattuna Seinäjoen Outlet -vastaavaan. Sain Keskisen outletista korin täyteen perusvaatetta ja yleensä en siis hepene -kaupoista löydä mitään!! Eli löysin pitkää neuletta monessa värissä kun olin etsinyt kapeita vartalonmyötäisiä vaatteita jotka peittää perseen (en tykkää nykyajan oversize tai laatikkomalleista), löysin mustan paitamekkoliivin cargotyylisen, alpakkaisen ihanan ruskean korkeakauluksisen neuleen (10 €!!!), aidot siannahkahanskat tyylikkäät (10€!!), isoruutuiset legginsit, napitettavia ohuita perusneuleita, villaisen kudotun liivin, beigen toppaliivin, ym ... SIIS JUURI MUN KAUPPA :) Sieltä löytyy myös isojen kokojen osasto, nää mun oli monet viimeisiä kappaleita ja pääosin M-kokoa.
|