Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Lapsuuden nuoruuden ystävät

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   13.9.25 19:02:02

Tutun FB päivityksestä tuli mieleen.

Onko teillä lapsuuden ystäviä jotka edelleen kyläily yhteyksissä?
Tai nuoruuden ystäviä joiden kanssa tapaatte?
Tunnustan etten ikävöi ketään päiväkoti tai alakoulu ajoilta. Teini iästä joitakin seikkalutovereita voisi olla kiva tavata.
Miten muilla?

Re: Lapsuuden nuoruuden ystävät

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   13.9.25 19:04:37

Parhaat ystäväni olen tuntenut ala- ja yläasteelta lähtien.

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   13.9.25 19:05:17

On. Ja sitten on hyvänpäivän tuttuja, esimerkiksi on oltu samassa päiväkodissa ja sitten törmätty vaikka työn kautta, mutta välillä ei ole pidetty yhteyttä.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   13.9.25 19:28:18

Minulla on yksi ala-asteelta oleva ystävä, jonka kanssa viestittelen ja tapaan säännöllisen epäsäännöllisesti. Asumme muutaman sadan kilometrin päässä toisistamme, niin arkiset näkemiset eivät oikein onnistu, mutta kyläilemme joitain kertoja vuodessa toistemme luona ja vietämme silloin yleensä viikonlopun verran yhdessä. Jos olemme molemmat samanaikaisesti vierailemassa vanhempiemme luona, usein käymme yhdessä kahvilla tai kävelyllä.

Pari muukin ala-asteelta oleva kaveri yhä on, mutta heidän kanssa olen harvemmin yhteydessä ja näemme vain 1-2 kertaa vuodessa. Ihan hauskaa meillä yhä yhdessä on ja juttua riittää esim. ravintolassa käymisen ajaksi vallan riittävästi, mutta yön yli kestäviä tapaamisia emme ole heidän kanssaan järjestäneet. En ole heidän kanssa lähellekään yhtä läheinen kuin tuon ensiksi mainitsemani ystäväni kanssa, vaikka tulemmekin hyvin toimeen ja tavatessa nauramme usein mahat kippurassa.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   13.9.25 20:19:11

Jep, samat kaverit hiekkalaatikolta eli 35 vuoden takaa vanhimmat.

Toinen porukka yliopistoajoilta, sekin jo pian, kääk oon vanha, 20 vuoden takaa :D

Lähettäjä: // 
Päivämäärä:   13.9.25 20:31:34

Yhden ystävistäni olen tuntenut 6-vuotiaasta asti. Näemme toisiamme vähintään kerran kuussa ja olemme toistemme lasten kummeja.

Toisen ystävistäni taas olen tuntenut yläasteelta asti, eli tästäkin jo yli 20 vuotta. Hän asuu nykyään toisella paikkakunnalla, joten emme ole yhteyksissä ihan yhtä usein, mutta näemme useamman kerran vuodessa kuitenkin.

Lähettäjä: What 
Päivämäärä:   13.9.25 20:35:38

Yläasteelta on. Meitä on neljän porukka yhä.

Yksi tärkeä ala-asteen kaverikin on, mutta ei olla nähty kuuteen vuoteen. :D

Amk-ystäviä on kaksi, heidätkin olen tuntenut jo 15 vuotta.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   13.9.25 21:34:02

Lapsena ja nuorena mulla oli paljon ystäviä mutta yhdenkään kansa ei olla pidetty mitään yhteyttä ainakaan 20 vuoteen.

Lähettäjä: Ei ole enää 
Päivämäärä:   13.9.25 22:52:11

Kukaan ei halua olla missään tekemisissä kanssani. Pieni paikkakuntakin vielä, niin jäisivät kiinni sitten siitä. Huono homma olisi heille sos.hierarkiassa.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   13.9.25 22:55:31

Toisen parhaista ystävistäni olen tuntenut siitä lähtien, kun hän oli kolme ja minä viisi. Olemme nyt 41 ja 39. Myös isoveljensä ja pikkusiskonsa ovat ystäviäni.

Lukioajalta on useita ystäviä, tunnettu 16-vuotiaasta. Sitten on kavereita, ylä- ja ala-asteelta, pari ystävääkin.

Lähettäjä: båå 
Päivämäärä:   13.9.25 23:23:41

"Kukaan ei halua olla missään tekemisissä kanssani."

miksi?? Mitä olet tehnyt??

Lähettäjä: äpwef 
Päivämäärä:   13.9.25 23:28:29

Mun vanhimmat pari ystävää olen tuntenut, hetkinen, 42 vuotta, ja uusimmat ystävät on ehkä 5-6 vuoden takaa. Joka vuosikymmeneltä ja joka elämänvaiheesta, työpaikasta ja harrastuksista on jäänyt matkaan ystäviä. Aika ei vaan meinaa riittää tapaamaan kaikkia, mutta viestitellään ja puhutaan puhelimessa jos ei vähään aikaan nähdä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.