Lähettäjä: ..
Päivämäärä: 13.9.25 11:06:20
Ikää nelkyt, olen lapseton, timmissä kunnossa ja upea nainen. Etsinyt eksän jälkeen myös sellaista perus city-miestä, joka osaa pukeutua ja pitää itsestään huolta sisustaa kotinsa suht nätisti, ajaa siistillä suht uudella autolla. On amkin suorittanut ja omaa pehmeät arvot yms yms.
Nyt tajusin, että eihä tuollainen mies sovi mulle ollenkaan. Olen timmi vähän vahingossa, myös luontaisesti nätti, eli en edes ole kiinnostunut erityisesti ulkonäön huoltamisesta, muodista, trendivaatteista. Mulla on sotkuinen vanhahko auto, arvot on joo pehmeät mut ennemmin olen maalaisjärkityyppiä kuin erityisen sivistynyt. Jos vähäbän laittauduin, minulla on mahkuja vaikka millaiseen mieheen ja olen siitä sitten hairahtunut kuvittelemaan että tarvii nyt olla muodin mukaiset vaatteet yms. Mutta ymmärsin että pääsen itse paljon helpommalla kun etsin miehen joka ei ole niin kiinnostunut myöskään minun rytkyistäni. Olen siis siisti ja asiallinen, mutta niin kyllästynyt miettimään vaatetrendejä ja hiusten muotoa. Ehkäpä myös mies joka "saa" tällaisen saaliin itselleen naiseksi, häkeltyy siitä niin, että jopa kohteleekin minua arvostavasti.Huh nyt tuli "rima" alas kerta heitolla, mut ehkäpä tästä nyt löytyy sit se minulle sopiva mies. Kiltteys ja rauhallisuus on nyt niitä arvoja mitä lähden metsästämään. Tietysti elintavat on tärkeitä myös, mut ei enää mitään terveysfasistia
|