Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ahaa elämys miehistä

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   13.9.25 11:06:20

Ikää nelkyt, olen lapseton, timmissä kunnossa ja upea nainen. Etsinyt eksän jälkeen myös sellaista perus city-miestä, joka osaa pukeutua ja pitää itsestään huolta sisustaa kotinsa suht nätisti, ajaa siistillä suht uudella autolla. On amkin suorittanut ja omaa pehmeät arvot yms yms.
Nyt tajusin, että eihä tuollainen mies sovi mulle ollenkaan. Olen timmi vähän vahingossa, myös luontaisesti nätti, eli en edes ole kiinnostunut erityisesti ulkonäön huoltamisesta, muodista, trendivaatteista. Mulla on sotkuinen vanhahko auto, arvot on joo pehmeät mut ennemmin olen maalaisjärkityyppiä kuin erityisen sivistynyt. Jos vähäbän laittauduin, minulla on mahkuja vaikka millaiseen mieheen ja olen siitä sitten hairahtunut kuvittelemaan että tarvii nyt olla muodin mukaiset vaatteet yms. Mutta ymmärsin että pääsen itse paljon helpommalla kun etsin miehen joka ei ole niin kiinnostunut myöskään minun rytkyistäni. Olen siis siisti ja asiallinen, mutta niin kyllästynyt miettimään vaatetrendejä ja hiusten muotoa. Ehkäpä myös mies joka "saa" tällaisen saaliin itselleen naiseksi, häkeltyy siitä niin, että jopa kohteleekin minua arvostavasti.Huh nyt tuli "rima" alas kerta heitolla, mut ehkäpä tästä nyt löytyy sit se minulle sopiva mies. Kiltteys ja rauhallisuus on nyt niitä arvoja mitä lähden metsästämään. Tietysti elintavat on tärkeitä myös, mut ei enää mitään terveysfasistia

Re: Ahaa elämys miehistä

Lähettäjä: Ju 
Päivämäärä:   13.9.25 11:07:40

Kun jättää tuosta tuon tietyn ylimielisyyden pois niin ymmärrän kyllä mitä tarkoitat.

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   13.9.25 11:08:22

Jospa hoitaisit tuon korvienvälisi kuntoon ensin. Sitten vasta parisuhteeseen.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   13.9.25 11:08:49

Aha.

Päivämäärä:   13.9.25 11:19:50

Mikäs mun korvien välissä on vikana?

Lähettäjä: Pistepistepiste 
Päivämäärä:   13.9.25 11:25:22

Yksi neuvo: pidä rima korkealla mutta oikeissa asioissa. Suomessa on paljon kunnollisia asiansa hoitavia miehiä jorka eivät vain pidä itsestään meteliä tai osaa markkinoida itseään.
Ehkä kannattaa aloittaa haku esim. kuntosalilta?

Lähettäjä: … 
Päivämäärä:   13.9.25 11:25:30

Ymmärrän ton kyl täysin.

Jos haluaa ulkonäkökeskeisen miehen, niin iteki pitäis jaksaa olla ulkonäkökeskeinen. Mut jos ei vaan jaksa

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   13.9.25 11:29:28

Eli siis haluat ns. tasoasi alemman miehen jotta hän arvostaisi sinua enemmän kun on onnekas saadessaan sinut? Ihan ymmärrettävä ajatus sinänsä jos suhteissa noudattaa tasoteoriaa.

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   13.9.25 11:30:22

Otat luonnonkomean ja tyyliasioissa rennon miehen. Sisustamisen voit hoitaa itse, ja mies voi sen aikaa vaikka rassata autoja.

Lähettäjä: Huoh 
Päivämäärä:   13.9.25 11:34:54

Ajaa suht uudella autolla, on pehmeät arvot... Joku nyt ei toimi

Lähettäjä: x 
Päivämäärä:   13.9.25 12:10:02

Tuo on vähän sama kun miesten toiveissa on urheilullinen nainen, mutta sillä tarkoitetaankin hoikkaa tai laihaa, joka syö kuin pikkulintu. Se oikeasti urheileva nainen, joka viettää puolet päivästä salilla ja toisen puolikkaan metsässä patikoimassa, ei sille sohvaperunamiehelle, joka ei itse liiku juuri yhtään, ole oikeasti sitten ollenkaan sopiva.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   13.9.25 12:11:45

>ikää nelkyt
>lapseton

Roskiin.

Lähettäjä: *** 
Päivämäärä:   13.9.25 12:12:20

Siis "ajaa suht. uudella autolla" on kiertoilmaus joka tarkoittaa että pitää olla rahaa, p-aukiset älkööt vaivautuko.

Samanlainen kuin x:n mainitsema "urheilullinen nainen" joka ei siis tarkoita urheilevaa vaan hoikkaa

Lähettäjä: x 
Päivämäärä:   13.9.25 12:14:00

"Ajaa suht uudella autolla, on pehmeät arvot... Joku nyt ei toimi"

Siis uudella autolla ajavako ei voi olla empaattinen, vuorovaikutustaitoinen, tasa-arvoinen, kannustava jne? Joku nyt ei tuossa sinunkaan kommentissasi toimi.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   13.9.25 12:30:29

">ikää nelkyt
>lapseton

Roskiin."

Laitetaanpas sitten sinutkin sinne roskiin. 40 täytät sinäkin jossain vaiheessa ja lisääntymäänhän et pääse.

Päivämäärä:   13.9.25 12:49:02

En ole parasta ennen -päiväyksen ohittanut nainen.

Päivämäärä:   13.9.25 12:59:41

On hyvä laskeutua prinsessakuvitelmista viimeistään tuossa iässä, mutta ylimielinen asenne saattaa silti karkoittaa niitä "tasoa alempiakin" miehiä.

Pidä rima korkealla oikeissa asioissa, niissä sisäisissä.

Lähettäjä: Q 
Päivämäärä:   13.9.25 13:08:13

Se ei nyt ylipäätään ole kauhean hyvä lähtökohta parisuhteelle, että pisteyttää mahdollisia kumppaneita jollain ihme laatuskaalalla.

Lähettäjä: Huh 
Päivämäärä:   13.9.25 13:25:01

Sellainen totuus on pakko tähän väliin kertoa että miehet ei arvosta omaa tasoaan parempaa naista.

Paras sisäistää tämä heti, ennenkuin tulee enemmän damgea.
Miehillä ei ole mitään käsitystä omasta tasostaan, he kuvittelevat ihan kaikki olevansa keskivertoa komeampia, älykkäämpiä, parempia kuskeja jne.

50% miehistä uskoo että osaisivat laskeutua lentokoneella tarpeen vaatiessa. Revi siitä.

Etsit tyypin, joka on kiva katsella (kokemukseni mukaan luonne vaikuttaa ulkonäköön aivan hirveästi, kiva tavallisen näköinen muuttuu tutustuessa komeaksi ja komea mjulkero alkaa pikku hiljaa näyttää ärsyttävältä), jonka kanssa luonteet mätsää ja joka haluaa elämältä samoja asioita kuin sinä.

Unohda kaikki tasohömpötykset ja ulkokultaiset statussymbolit.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   13.9.25 13:35:03

Näinhän käy helposti, kun huomaamattaan imee ulkopuolelta ne hyvän miehen, hyvän parisuhteen tai hyvän elämän kriteerit. Sittn jossain vaiheessa huomaa, että enhän MINÄ tällaista halua.

Päivämäärä:   13.9.25 13:35:20

Olen lapseton, koska en halua lapsia. Miksi pitäisi mennä roskiin? Kyllä minusta on iloa vielä monelle miehelle ;)

En erottele ihmisiä tasoihin. Mutta kyllä se nyt kiistaton fakta on että toiset ulkonäöllisesti kauniimpia/seksikkäämpiä kuin toiset. Ja miehet nyt on vaan sen verran yksinkertaista jengiä et kaunis kelpaa aina, kaikilla ei niihin vaan ei oo mahkuja. Mut joo tietenkin itselle aina ollut tärkeää myös luonne ja arvot. Mutta tinderin kautta hiipinyt sellainen ihme ajatus, et pitää olla tietyt asiat kohillaan et kiinnostun. Nyt kuitenkin tavannut muutamia näitä keskiluokkaisia ja todennut että härregyyd ei olla kyllä yhtään samoilla aaltopituuksilla. En oleta että kaikki miehet niin kiinnostuisi minusta vaikkei mikään komistus olisikaan, on se tullut todettua.

Päivämäärä:   13.9.25 13:43:56

Muutaman kerran jaksaa nussia kunnes kyllästyy.

Lähettäjä: jees 
Päivämäärä:   13.9.25 13:45:40

En löisi lukkoon tuota auto-asiaa, sen auton kun voi helpommin vaihtaa kuin minkään muun "ominaisuuden" miehessä. Mun mies on komea ja hyväluonteinen, eikä sillä ollut autoa ollenkaan kun tavattiin. Nykyään sillä on uudehko auto (uutena ostettu mutta nyt jo muutaman vuoden vanha ;)

Lähettäjä: nyyh 
Päivämäärä:   13.9.25 13:48:28

"Ehkäpä myös mies joka "saa" tällaisen saaliin itselleen naiseksi, häkeltyy siitä niin, että jopa kohteleekin minua arvostavasti.Huh nyt tuli "rima" alas kerta heitolla, mut ehkäpä tästä nyt löytyy sit se minulle sopiva mies. Kiltteys ja rauhallisuus on nyt niitä arvoja mitä lähden metsästämään."

Voi kilttiä mies parkaa.

Päivämäärä:   13.9.25 13:56:41

"En ole parasta ennen -päiväyksen ohittanut nainen."

Oletkin mies, jolla ei ole mitään parasta ennen -päiväystä koskaan ollutkaan koska olet aina ollut pilalla.

Lähettäjä: Q 
Päivämäärä:   13.9.25 14:00:12

Tuo on niin totta, että mukava ihminen alkaa näyttää omiin silmiin kauniilta/komealta ja päinvastoin!

Minun tuntemuista miehistä älykkäin ja erittäin korkeassa asemassa työelämässä huippujohtajan palkalla (ja myöskin koulutus monta pykälää yli amk:n) oleva ajeli silloin kun tutustuttiin isänsä vanhalla 90-luvun Saabilla ja nykyään Skoda Yetillä. Itse pidin sitä Saabia viehättävänä, koska se kertoi siitä, että miehelle oli tärkeää muut asiat kuin se, millaisella autolla ajaa.

Vaatimuslista kädessä se helmi livahtaa saavuttamattomiin.

Lähettäjä: Huoh 
Päivämäärä:   13.9.25 14:08:02

Onko tatuointeja? Jos on kannattaa etsiä seuraa jostain Ruiskumestarista, ei yhtään fiinimmästä paikasta.

Päivämäärä:   13.9.25 14:09:31

Vanhatkin Saabit on ruotsalaisia luksusautoja, jotka kertoo omistajansa hyvästä mausta.

Lähettäjä: TENU 
Päivämäärä:   13.9.25 14:32:39

40v? Hyvä nainen tietää samat asiat 13v
Roskiin

Lähettäjä: *** 
Päivämäärä:   13.9.25 14:40:10

Siis aloittaja haluaa kiltin ja rauhallisen miehen, jolla on hyvät elintavat ja joka arvostaa häntä? Ja kokee että on nyt laskenut riman matalalle?

Nyt on pakko kysyä että millaisia miehiä ennen tavoittelit, kun minusta tuollaisilla ominaisuuksilla varustettu mies olisi näin keski-iän kakkos-kolmos-neloskierroksilla jo todellinen löytö?

Lähettäjä: dmdk 
Päivämäärä:   13.9.25 14:43:39

Ymmärrän sen, että auton pitää olla siisti, mutten ymmärrä miksi auton pitäisi olla suht uusi. Eikö se riitä, että auto toimii ja sopii tarkoitukseen johon sitä tarvitsee?

Enkä nyt siis tarkoita aloittajan haavemiestä vaan ihan ylipäätään. Miksi pitäisi aina ajaa suht uudella autolla?

Tuosta olen samaa mieltä aloittajan kanssa, ettei minullekaan sopisi mies, joka on todella tarkka ulkonäöstään ja koko ajan puunaa ja treenaa itseään. Ei sopisi minunkaan elämäntyyliini. Minäkin olen luonnostaan ihan kivannäköinen enkä jaksa meikata tai tällätä itseäni, en treenaa, joten en sopisi yhteen sellaisen kanssa, joka pohtii makroja ja mittaa ruokia ja aikatauluttaa elämänsä treenien mukaan.

Minua ei haittaa, ettei mies ole korkealle koulutettu. Eikä haittaa, vaikkei hänellä ole mitään tavoitteita edetä korkeammalle. Mutta se haittaa, jos ei ole mitään koulutusta tai työpaikkaa eikä mitään tavoitetta hankkia kumpaakaan. Olen itse tekemässä nyt gradua eikä huvita opiskella yhtään enempää. En tiedä aionko ikinä tehdä noita oman alan töitä ja mitä sitten teen, mutta kyllä minä jotain töitä aion tehdä elättääkseni itseni.

Tämän epävarmuuden syynä siis vanha ja apua tarvitseva äitini, eli on pakko miettiä tulevaisuuttani ainakin lähivuosina hänen lähellään, että voin olla tarvittaessa apuna. En siis voi muuttaa mihin tahansa vaan on pakko etsiä töitä järkevän matkan päästä hänestä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.