Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Salainen tuhmuus/ajatukset

Lähettäjä: Ei ikinä omalla 
Päivämäärä:   12.9.25 21:27:13

En osannut laittaa otsikkoon parempaa termiä, mutta onko muilla salaisia mielihaluja tai nautinnon aiheita, joita ei ikinä lähtisi toteuttamaan tai edes puhuisi niitä kenellekään..?

Olen ehkä tulossa hulluksi, mutta ihan sattumasta olimme perheen kanssa kesälomilla kohteissa, joissa oli samaan aikaan kekiaikatapahtumia ja en voi sille mitään, että ne haarniskat ja kilven kolistelut vei jalat alta tavalliselta perheenäidiltä.
Tuntuu, että mies voi olla mikä juipelo tahansa, mutta kunnon haarniska ja se melske korvaa puuttuvat hyvät ominaisuudet.
Ja olen aina ollut rationalisti, järkevä, hillitty ja hallittu ja tykännyt tietynlaisista miehistä ja nönnönnöö..

Re: Salainen tuhmuus/ajatukset

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   12.9.25 21:28:24

Vautsi miten kiellettyä ja tuhmaa!

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   12.9.25 21:28:35

Hevosnaiset.

Lähettäjä: ** 
Päivämäärä:   12.9.25 21:35:17

Eihän tossa nyt ole mitään tuhmaa! =) Ihan perussettiä, että se ritari on NIIN juttu!

Mä jo ajattelin, että on jotain oikeesti "tuhmaa" ja kamalaa ajatusta.

Meillä kaikilla on ne fantasiat ja mieltymykset, mikäpä siinä. Todella monella naisella on raiskausfantasioita, eikä taatusti halua tulla raiskatuksi oikeasti. Ne on ajatuksia, ja se on todellakin ok, jos joku ritari on se innostuksen kohde!

(monet naiset ympäri maailman laittelee rakkauskirjeitä kuolemaantuomituille sarjamurhaajille, ihan vaan että saat asiat oikeisiin mittasuhteisiin...)

Lähettäjä: Green sleaves 
Päivämäärä:   12.9.25 21:48:03

Ei hätää aloittaja, oma mieheni on ihan tavallinen ukko; töissä bisnes casual ja kotona lörppävaatteet, mutta harrastuksessa (buhurt) peltiä päällä..
En olisi kiinniitänyt huomiota siihen työ- ja kotimieheen muuten, mutta se haarniska silloin aikanaan..huh huh..! Ja VIELÄKIN.
Ja pidän salaisuuden ihan itselläni.

Lähettäjä: nainen 
Päivämäärä:   12.9.25 22:02:37

Onhan niitä, mutta eihän niitä nyt kuulu paljastaa kun ei ne sitten olisi salaisia :)

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   12.9.25 22:21:52

Vau miten spessua...ritari valkoisella ratsullaan vei jalat alta. Yleisö haukkoo henkeään..

Lähettäjä: Salaisuus 
Päivämäärä:   12.9.25 22:58:29

Täällä monet naiset etsii hevosmiestä ja tarjolla on raviukot ja vähäiset ratsastuskoulussa ratsastusta harrastavat miehet ja kengittäjät.

Tutustukaa historianelävöittämiseen; sielläkin pyörii miehiä hevosten ympärillä.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   12.9.25 23:01:15

Mitäs vikaa noissa muissa on? Omani ei ole ukko, mutta on ravimies, kengittäjä ja ratsastaja.

Lähettäjä: Duu 
Päivämäärä:   12.9.25 23:02:42

On. Ei nyt varmasti kinkyllä tavalla tuhmia, mutta esimerkiksi joitakin sellaisia seksifantasioita, joita käytän itsetyydytyksen polttoaineena. Niitä ei olisi mahdollista toteuttaa miehen kanssa eikä hänen tarvitse niistä tietää, ne ovat omia juttujani.

En tiedä lasketaanko, mutta mieheni on tietyistä kohdin vartaloaan aivan äärettömän kuuma. Olen joskus koettanut tuoda sitä esille, mutta hän kiusaantuu siitä! Siksi ihastelen häntä salaa.

Salaa herkuttelu tuntuu joskus tosi tuhmalta. :D

Päivämäärä:   12.9.25 23:10:44

Eihän siinä ole mitään kummallista, että ihailee ritareita, ainahan naiset ovat niitä ihailleet. Kuvittelin kirjoituksen alun perusteella, että kyseessä olisi jotain vahingollista ja omituista.

Ja noissa porukoissa muuten vaikuttaisi olevan fiksuja miehiä, tiedän historiallisen ratsastuksen harrastajia ja he vaikuttavat hyvin mukavilta. Ei se ole mikään ääliöuhoajatyypin harrastus.

Päivämäärä:   12.9.25 23:17:02

Minua kiihottaa kyllä paljon tuhmemmat jutut. Just tuollaiset raiskaus/alistusfantasiat, se että mua nöyryytetään ja esim. useat miehet raiskaisivat vuoronperään joka reikään ja täyttäisivät spermalla samalla kun oon sidottu johonkin ja puhuisivat musta halventavasti, nauraisivat mun avuttomuudelle ja kuvaisivat vielä videolle kaiken, puhuisivat keskenään toisilleen siitä miten tiukalta tunnun tms. Mistään väkivaltajutuista sitten taas kuitenkaan en kiihotu (paitsi joku tukistaminen) eli fantasioissani minua ei varsinaisesti satuteta kaikesta huolimatta.

Enkä tiedä onko tämäkään nyt sitten niin erikoinen fantasia lopulta?

Ja tietysti mitään oikeaa raiskausta en haluaisi kokea. Leikkinä voisin tällaisen toteuttaa niin että olisi turvallinen olo ja tietäisin ettei oikeasti tarvitse pelätä. Toki nyt olen parisuhteessa niin haaveet jostain mieslaumasta panemassa mua eivät varmaan toteudu ikinä, mut onneksi oma mies osaa muuten leikkiä mukana kivasti :)

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   12.9.25 23:20:49

"Ei se ole mikään ääliöuhoajatyypin harrastus."

Mutta rasistiöyhöttäjiä löytyy useampikin. Osa julki omalla nimellä ja kuvallaan. Hyi hemmetti.

Päivämäärä:   12.9.25 23:24:57

"Mutta rasistiöyhöttäjiä löytyy useampikin. Osa julki omalla nimellä ja kuvallaan. Hyi hemmetti."

Puhutko nyt siis historiallisesta ratsastuksesta vai esim. buhurtista? Ovat eri lajeja. En kyllä itse tiedä historiallisesta ratsastuksesta ketään rasistiöyhöttäjää.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.