Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mikä järki koripallossa?

Lähettäjä: Koris 
Päivämäärä:   12.9.25 18:57:41

Voisiko joku selittää koripallon idean peliä ymmärtämättömälle? Toki siis tiedän että kaksi joukkuetta yrittää tehdä koreja kentän vastakkaisiin pääätyihin. Mutta siis jos jollakulla on pallo, eikö vastapuoli voi tehdä muuta kuin seistä tumput suorina? Yksi joukkue juoksee kentän päätyyn tekemään korin, vastustajat seisoo tekemättä mitään. Sitten pallo annetaan toiselle joukkueelle, he juoksevat kentän päätyyn ja tekevät korin, vastustaja ei tee mitään. Ja tätä ees taas juoksemista toistetaan koko ajan, piste-erot tulevat siitä että mokaako korin heittäjä. Muissa joukkuelajeissa peliväline yritetään saada vastustajalta pois ja kuskattua omaan maalintekopäätyyn, mutta koripallossako täytyy antaa yhden joukkueen yrittää korin tekemistä ennen kuin toinen joukkue voi ottaa pallon itselleen ja viedä sen toiseen päätyyn?

Katsoin siis hetken tuota Suomi-Saksa -peliä, ja oli kyllä tylsää. Vuorotellen kuskasivat pallon päätyyn ja heittivät koriin, sitten pallo annettiin vastustajalle ja katsottiin vierestä kun kävivät nakkaamassa toiseen koriin.

Re: Mikä järki koripallossa?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   12.9.25 19:01:27

"Katsoin siis hetken tuota Suomi-Saksa -peliä"
Et katsonut.

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   12.9.25 19:03:42

Et itse osaa googlettaa koripallon pelisääntöjä? Melko urpo :D

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   12.9.25 19:04:54

Jääkiekko on vielä tylsempää

Lähettäjä: Koris 
Päivämäärä:   12.9.25 19:20:40

Viiva: katsoinhan :D Neljättä erää vai miksi noita nyt kutsutaan, pelikellossa oli aikaa jäljellä vajaa viisi minuuttia kun aloin katsoa ja lopetin kun kellossa oli reilu 3 min jäljellä. Lähes kaksi minuuttia siis katsoin.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   12.9.25 19:27:54

Se ei ole rugbyä;)

Lähettäjä: Joku järki 
Päivämäärä:   12.9.25 19:34:23

Tuolla logiikalla Suomen pelaajat olivat huonompia siksi että eivät vaan osuneet koriin vaikka saivat aina vuorollaan yrittää

En kommentoi muuten kuin että ei kannata kysellä tyhmiä vaan itse perehtyä vähän enemmän.
Nyt kuulostaa liikaa siltä tyypillisestä minä- minä ja minun mielipide on tämä jo alkujaan että koripallo on järjetön laji.

Lähettäjä: Haha 
Päivämäärä:   12.9.25 19:49:39

No onhan se todella tylsä peli katsojalle.

Lähettäjä: Samaa mieltä 
Päivämäärä:   12.9.25 19:54:13

No eihän tuossa pelissä voi mitenkään puolustaa, kun heti tulee virhe, kun hyökkääjä yli dramaattisesti heittäytyy maahan. Näki hänet sen tuossa pelissä. Saksalaiset heittäytyi vähän väliä maaha ja tuli suomalaisille virhe. Suomalaiset ei ole samanlaisia nössöjä draamailijoita niin yllätys saksalle ei tullut virheitä vaikka ihan samalla tavalla pelasi kuin Suomi. Ihan turha laji siis. Se joka osaa draamailla menestyy.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.