Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kun mies sanoo olevansa siisti

Lähettäjä: .ffk 
Päivämäärä:   12.9.25 01:05:59

Olen deittailisivustolla törmännyt siihen, että miehet kertovat olevansa siistejä. "Täällä siisti xx v mies". Mitä he tarkoittavat tuolla siistillä? Siisti pukeutuminen? Eli onko se sitten sitä, että pukeutuu trendikkäästi, ehjiin, sopiviin ja puhtaisiin vaatteisiin? Vai henkilökohtainen hygienia kunnossa? Käy suihkussa, pesee hampaat ja kuuraa perseensä* ilman, että pitää erikseen pyytää? Vai kenties sitä, että osaa siivota ihan itse, eikä vain levittele likaa ympäriinsä tai asu sikolätissä?

(*Jos ette ymmärrä mitä tuo tarkoittaa, googlettakaa reddit-ketjuja "Mistä asioista teille on sanottu, että se on homoa".)

Mitä nuo siistit miehet yrittävät tuolla sanoa?

Re: Kun mies sanoo olevansa siisti

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   12.9.25 01:15:38

Lukekaapa myös naisten hygieniatasosta.

Lähettäjä: M52 
Päivämäärä:   12.9.25 01:16:40

En itse harrasta deittisivustoja mutta mitä olen naispuolisilta ystäviltäni ja tuttaviltani deittailusta kuullut, niin treffeille mennessä siellä saattaa (kuvista ja sosiaalisesta asemasta huolimatta) olla välillä vastassa melkoisia mörököllejä; pitkä tukka ja ruokkoamaton parta, hampaita ei ole pesty eikä suihkussa käyty ilmeisesti aikoihin, rumat ja risaiset vaatteet länköttävät päällä eivätkä nekään ole nähneet pesukonetta vähään aikaan.

Eli veikkaan että tuossa yritetään vain sanoa "tiedostan tämän ongelman enkä lukeudu näihin miehiin vaan osaan pitää itsestäni ja henkilökohtaisesta hygieniastani huolta vähintäänkin normistandardien mukaisesti." Ei niinkään että esitettäisiin olevansa jotenkin poikkeuksellisen siistejä ja hienoja, saati sitten kuvailtaisiin omaa asuntoa tai elintapoja, niistä kertominenhan olisi aivan liian aikaista tuossa vaiheessa.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   12.9.25 01:27:20

Pääsääntöisesti nuoret miehet ovat hyvin tarkkoja henk.koht. hygieniastaan.
Varsinkin koulutetut miehet.
Hyvin kasvatetut osaavat pitää myös kotinsa siistinä.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   12.9.25 01:34:40

Oletan että hygieniapuoli kunnossa, siis sekä keho että koti.

Semmoinen mies olisi aivan unelma!

Aikuisiällä tapaamani miehet eivät säännöllisesti pese hampaita, käsiä, käy suihkussa, vaihda vuodevaatteita... Ihan uskomattoman törkyistä sakkia ja ovat kaikki olleet kumminkin vähintään AMK koulutettuja.

Lähettäjä: djd 
Päivämäärä:   12.9.25 01:46:34

Tästä tuli mieleeni, että käykääpä lukemassa instasta @boniasiivous kohokohta siivousmokista. Hän pyysi seuraajiaan kertomaan siivousmokia, ja suurin osa oli kertonut miesten tekemistä "siivouksista". Oikeasti oksetti lukea niitä. Ja miesten mielestä eivät tehneet mitään väärää.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   12.9.25 01:52:34

Tämänkin aloituksen motiivina on päästä haukkumaan miehiä.

Lähettäjä: Fg 
Päivämäärä:   12.9.25 03:53:33

No eipä noita haisuleita kehuakaan voi. Piste sen kiteytti. Epäsiisteyden lisäksi etsivät naista, joka palvelee. Saavat puolestani etsiä. Olen bi, mutta ei enää miestä ikinä. Pthyi.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.