Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mistä syistä olet estänyt ihmisiä facebookissa

Lähettäjä: hmm 
Päivämäärä:   11.9.25 07:28:59

Otsikossa kysymys

Re: Mistä syistä olet estänyt ihmisiä facebookissa

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   11.9.25 07:38:10

Exän ja sen perheen estin kun en halua vahingossakaan nähdä. Ja jos poistan eston niin exä estää heti. Mitäs erosit niin rumasti, kysytään seuraavaksi. Hyväksikäyttäjämies asui ilmaiseksi asunnossani ja vielä haukkui mua elätiksi. Pistin pihalle ja siitäkös se riemu repesi, alkoi tuhoamaan mun omaisuutta ja poliisin juttuhetki sen sitten viimein rauhoitti. En uskalla mennä ollenkaan tietyille alueille enää.

Lähettäjä: Ju 
Päivämäärä:   11.9.25 07:42:02

Yks mt ongelmainen tyyppi "ahdistelu" ja levitteli valheita. Kävi katsomassa mun profiilista tykkänneitä ja laittoi heillekin viestiä.

Yhtä exää oon ajatellut estää kun ei tajua että ollaan erottu ja pysytään erossa ja itsellä on vähän tunteita vielä

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   11.9.25 07:42:55

Estin kaikki persut. Ei jaksa.

Lähettäjä: Paskahomma 
Päivämäärä:   11.9.25 07:42:57

Muutaman ärsyttävillä viesteillä yms pommittaneen miehen.

Päivämäärä:   11.9.25 07:44:43

Kaikki, ketkä koettaa hallita minun elämää manipuloimalla tai käyttäytyy häiritsevästi.

Lähettäjä: Huoh 
Päivämäärä:   11.9.25 08:03:34

Kaikki idealistit, fillarifanaatikot, auton vastustajat. Ihmiset jotka ei ymmärrä että jollakin voi olla joku syy toimia vastoin heidän ideologiaa, esim liikuntarajotteisena kuljen autolla enkä fillarilla vaikka nämä vatipäät kuvittelevat että kun vaan alkaa ajaa fillarilla niin vaivat katoo ja raaja kasvaa takasin.

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   11.9.25 08:17:51

Kaikki molopäät, jotka hakemalla hakevat konflikteja ja alkavat vänkyttää jostain asiasta. Yleensä jotain aivottomia idealisteja; viimeisin vatipää oli änkyrä, jonka mielestä riisiä ei saa syödä kun se ei ole kotimaista. Vttuako sille kuuluu mitä muut syö.

Päivämäärä:   11.9.25 08:23:09

Kyllä minäkin suosittelisin kotimaista ohraa riisin sijaan mutta jokaisen oma asiahan se on mitä syö.

Lähettäjä: A.H. 
Päivämäärä:   11.9.25 08:27:10

Kävin ratsastamassa yhdellä pienellä kotitallilla, ja se neiti emäntä ei pitänyt että käyn siellä. Kun ei muuta keksinyt, niin kielsi minua julkaisemasta kuvia tallilta tai harrastuksestani. Juu estot paukkui.

Lähettäjä: meppu 
Päivämäärä:   11.9.25 08:41:40

^Kait se nyt sen sai kieltääkin, ettei sen omassa tallissa kuvattuja saa julkaista? Et säkään tykkäisi jos joku tulis sun kotiin kuvaamaan ja julkaisisi kuvia.

Lähettäjä: Nimetön 
Päivämäärä:   11.9.25 08:46:09

Estän, jos en luota tai en jaksa jonkun narinoita lukea.

Lähettäjä: Sanna 
Päivämäärä:   11.9.25 08:47:30

En ole estänyt ketään. Laitan feedin 30 päiväksi tauolle, jos alkaa tulemaan jotain fanaattista keuhkoamista. Esim. koronan vastaiset vouhottajat ja putinistit.

Yksi työkaveri blokkasi minut ja varmaan yli puolet muistakin työkavereista. Aika lapsellista touhua sanoisin. Kyse oli kuitenkin melkein viisikymppisestä aikuisesta miehestä.

Lähettäjä: Kaisa. 
Päivämäärä:   11.9.25 09:11:49

Ex kaveri otti kuvakaappauksia jutuistani ja levitteli valheellista tietoa minusta muille ihmisille . Jäi kiinni kun vahingossa lähetti jakamaansa materiaalia minulle. Ei puhuta edes mistään mitättömistä valheista . Estoon meni koko tyyppi sen jälkeen. En kaipaa turhanpäiväistä hämmentäjää elämääni.

Päivämäärä:   11.9.25 09:16:40

Ex kaveri otti kuvakaappauksia jutuistani ja levitteli valheellista tietoa minusta muille ihmisille.

Siis hetkinen... olet itse laittanut juttuja faceen ja kun kaverisi otti niistä kuvakaappauksia niin ne olivatkin yhtäkkiä valetta?

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   11.9.25 09:54:27

Persut ym. tollot joiden kommentit on niin typeriä etten halua olla vahingossakaan tekemisissä.

Lähettäjä: hmm 
Päivämäärä:   11.9.25 10:06:23

Käytän esto-toimintoa suhteellisen paljon, tekemään facesta minulle vähän mukavempaa paikkaa viettää aikaa.

Estän idiootit tutut ja puolitutut, joita en siedä.
Estän myös täysin tuntemattomia ihmisiä, jotka on laukoneet Facebookissa jotain aivan päätöntä sontaa.
Estän ihmisiä, joiden jutuista huomaa ettei heillä ole minkäänasteista kunnioitusta muita ihmisiä kohtaan.
Estän ihmisiä, jotka hakee huomiota jatkuvasti ryhmissä ja syyllistää kaikkia siitä, etteivät huomioi häntä/kommentoi ja kehu julkaisujen alla.
Estän ihmisiä, jotka kiusaa/vittuilee ihmisille, jotka selvästi tarvitsee apua.

Sen sijaan en ole estänyt ihmistä, joka on vuosia puhunut minusta selän takana paskaa, koska saisi siitä estämistä vielä isomman kimmokkeen puhua lisää paskaa. Tässä kyseessä täysin häiriintynyt ihminen. Osittain en ole estänyt myös siksi, että kiinnostaa mitä se milloinkin kertoo "traumaattisesta elämästään" facessa, niin voin vinkata kavereille, jos puhuu heistä siellä paskaa julkisesti. Hän ei estä itse ketään, koska haluaa stalkata kaikkia, ja tämän takia en ole vuosiin päivittänyt faceen enää yhtään mitään. Kommentoin kyllä yhteisissä ryhmissä, ja tiedän että soittelee kavereilleen tyyliin "kato mitä idioottimaisen tyhmää tää X on TAAS kommentoinut tonne ryhmään", koska katselin itse sitä monta vuotta vierestä (hän puhui silloinkin minusta selän takana paskaa, nyt vain sillä erolla että laitoin välit poikki). Pyrin kommentoimaan anonyymina tämän takia.

Lähettäjä: … 
Päivämäärä:   11.9.25 10:15:53

Ennen ei ole ollut tarvetta estää ketään, mutta nykyään kun face työntää vaan mitä sattuu sivulle, niin olen alkanut käyttää esto toimintaa sellaiseen mitä en jaksa yhtään. Elisa Aaltolat ja muut vastaavat.

Lähettäjä: Eppu 
Päivämäärä:   11.9.25 10:16:29

Persuilu.

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   11.9.25 10:17:27

Vihapuheen levittäjät ja lietsojat.

Päivämäärä:   11.9.25 10:24:32

"Lähettäjä: .
Päivämäärä: 11.9.25 07:44:43

Kaikki, ketkä koettaa hallita minun elämää manipuloimalla tai käyttäytyy häiritsevästi"
Tämä

Lähettäjä: Jh 
Päivämäärä:   11.9.25 10:39:27

Estin ja lopulta poistin ihmiset jotka on kaxnaamasia, puhuvat takana jatkuvasti pahaa.
Olen myös poistanut useita kun ri pidetä muutenkaan yhteyttä

Päivämäärä:   11.9.25 11:00:32

Elisa Aaltolat ja muut vastaavat.

Päivämäärä:   11.9.25 11:22:39

Estän ryhmistä riidanhaastajat ja jankkaajat, koska tykkään lukea keskusteluja mutta en heidän kommentejaan ja riitelyitään. Jatkuvasti mainostavat ihmiset pääsee myös estolistalle, mm. emmipetmainostajat on siellä jonossa kaikki :)

Päivämäärä:   11.9.25 11:34:37

En ole estänyt ketään.

Lähettäjä: Fg 
Päivämäärä:   11.9.25 12:58:08

Persut. Ei pysty.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   11.9.25 12:59:34

Pari sekopäätä entistä asiakasta estin kun ahdistelivat kysymyksineen, eivätkä lopettaneet pyynnöstä huolimatta.

T. Ell

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.