Lähettäjä: hmm
Päivämäärä: 11.9.25 10:06:23
Käytän esto-toimintoa suhteellisen paljon, tekemään facesta minulle vähän mukavempaa paikkaa viettää aikaa.
Estän idiootit tutut ja puolitutut, joita en siedä.
Estän myös täysin tuntemattomia ihmisiä, jotka on laukoneet Facebookissa jotain aivan päätöntä sontaa.
Estän ihmisiä, joiden jutuista huomaa ettei heillä ole minkäänasteista kunnioitusta muita ihmisiä kohtaan.
Estän ihmisiä, jotka hakee huomiota jatkuvasti ryhmissä ja syyllistää kaikkia siitä, etteivät huomioi häntä/kommentoi ja kehu julkaisujen alla.
Estän ihmisiä, jotka kiusaa/vittuilee ihmisille, jotka selvästi tarvitsee apua.
Sen sijaan en ole estänyt ihmistä, joka on vuosia puhunut minusta selän takana paskaa, koska saisi siitä estämistä vielä isomman kimmokkeen puhua lisää paskaa. Tässä kyseessä täysin häiriintynyt ihminen. Osittain en ole estänyt myös siksi, että kiinnostaa mitä se milloinkin kertoo "traumaattisesta elämästään" facessa, niin voin vinkata kavereille, jos puhuu heistä siellä paskaa julkisesti. Hän ei estä itse ketään, koska haluaa stalkata kaikkia, ja tämän takia en ole vuosiin päivittänyt faceen enää yhtään mitään. Kommentoin kyllä yhteisissä ryhmissä, ja tiedän että soittelee kavereilleen tyyliin "kato mitä idioottimaisen tyhmää tää X on TAAS kommentoinut tonne ryhmään", koska katselin itse sitä monta vuotta vierestä (hän puhui silloinkin minusta selän takana paskaa, nyt vain sillä erolla että laitoin välit poikki). Pyrin kommentoimaan anonyymina tämän takia.
|