Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Alone Suomi

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   10.9.25 08:40:46

Olisi ollut muuten mukava katsoa eilen, mutta migreeniherkkä pää ja silmät ei vaan kestäneet katsoa niitä valkoisia yhtäkkisiä tehostevälähdyksiä niissä kun aina vaihtui kuva tyypistä toiseen.
Mikähän ihmeen älynväläys ne oli, aivan p*skaa.

Re: Alone Suomi

Lähettäjä: Kk 
Päivämäärä:   10.9.25 08:56:41

Itse en kiinnittänyt huomiota tuohon. Veikkaan että tatuointityyppi ja Liisa mummo lähtee ekana kotiin.

Lähettäjä: Hilla 
Päivämäärä:   10.9.25 09:15:25

Aika hauska sarja, mukava seurata ihan normaaleja ihmisiä eikä mitään tuttuja julkkiksia!
Tämä Liisa on kyllä mainio tyyppi enkä usko hänen ensimmäisenä luovuttavan.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   10.9.25 09:19:38

Oho! Onpa ikävää. Ei sitä tule ajatelleeksi jos itselle ei ole kirkkaat valot ongelma.

Lähettäjä: ps 
Päivämäärä:   10.9.25 09:20:39

Mä myös veikkaan et tatuointityyppi lähtee ensimmäisenä. Väänsi melkein heti itkua kun jäi yksin sinne. Sitten tää vanhin osallistuja, heti oli käsi auki eikä verkkojen laitto mennyt ihan putkeen.

Lähettäjä: juup 
Päivämäärä:   10.9.25 09:27:38

Hirmuinen määrä tavaraa mukana, katiskasta ja makuualustasta lähtien. Ei siinä alkuperäisessä ollut kuin muutama tavara.
Ja Suomi, sääntömaa, ei saa tehdä tulta koska maastopalovaroitus ja katiskassakin oltava merkki ettei vaan kalastusrikos ole :D
Jos olet oikeasti luonnon armoilla ja eksynyt jonnekin yksin, niin et sinä kysele saatko tehdä tulta vai et. Noh suomiversio, mitäpä muuta voisi odottaa.
Kannattaa katsoa alkuperäinen, paljon parempi.
Pisteet kyllä siitä, että tavallisia ihmisiä eikä mitään turhia julkimoja. Ei olisi jakanut taas jotain Niko Saarista :P

Lähettäjä: ps 
Päivämäärä:   10.9.25 09:37:03

juup, samaa mietin.

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   10.9.25 10:35:23

Katsoin jo jakson jossa ensimmäinen lähtee. Ei ollut yllätys sinänsä mutta olisi luullut itsensäkin tajuavan ettei luonne "riitä" tuohon ohjelmaan......

Lähettäjä: emma 
Päivämäärä:   10.9.25 10:45:37

Valovuosien päässä alkuperäisestä versioista, jossa oli oikeaa selviytymistä (olen katsonut kaikki kaudet). Lähinnä keski-ikäisten luontoretki tämä versio. Kas kun eivät antaneet mukaan joustinpatjoja ja telkkaria.

En jaksa katsoa.

Lähettäjä: jepjep 
Päivämäärä:   10.9.25 10:46:04

juuo: mä kyllä olisin halunnut nähdä Niko Saarisen yksin erämaassa :D :D

Veikkaan, että se vanha mies, Esako hänen nimi on, lähtee ensimmäisenä. Tatuointityypin suurin uhka on ikävä, saattaa lähteä aika pian, jos ei saa ikävää kuriin. Liisa lähtee aika pian, myös se nelikymppinen mies, josta en muista nimeä enkä mitään muutakaan. Liputan biologin ja parrakkaan 45-vuotiaan miehen puolesta.

Lähettäjä: Sanna 
Päivämäärä:   10.9.25 12:07:53

Veikkaan, että tatuoija ja se nelikymppinen mies lähtevät ekana. Liisa vaikutti tosi ihanalta. Se vanha mies vaikutti siltä, että teloo tuolla itsensä.

Lähettäjä: kee 
Päivämäärä:   10.9.25 12:09:09

"juuo: mä kyllä olisin halunnut nähdä Niko Saarisen yksin erämaassa :D :D"

Sama! Mielipiteitä jakava hahmo mutta tykkään :D

Minä veikkaan että ihan viimeisten joukkoon sinnittelee se eräopas jonka nimeä en muista. On jotenkin sen oloinen että tietää mitä tekee ja missä on. Samoin se vanha mies.

Lähettäjä: Sohvapöytä 
Päivämäärä:   10.9.25 12:29:50

Tarkoitatteko nelikymppisellä Eetua? Mä veikkaan, että hän voittaa.

Oli siellä kyllä sellaisiakin miehiä, jotka eivät jääneet mitenkään mieleen ja niistäkin joku voi olla nelikymppinen. :)

Päivämäärä:   10.9.25 12:36:36

Eetuko se oli heistä se harrastanein eränkävijä entuudestaan?

Lähettäjä: Sohvapöytä 
Päivämäärä:   10.9.25 12:38:25

Eetu pärjää varmasti ja eiköhän eräopas pärjää myös.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   10.9.25 12:46:09

Suklaata, 600g
Kuivattuja pähkinöitä, rusinoita ja hedelmiä, 500g
Biltong kuivalihaa, 500g
Suolaa, 100g

Siis noista eväistä saa valita kaks - tai oikeestaan yks koska varmaan kaikki ottaa ton suolan.
Nii mitäs sais olla?

Päivämäärä:   10.9.25 12:47:50

Suolaa ja suklaata, rimmaa hyvin.

Lähettäjä: Km 
Päivämäärä:   10.9.25 12:49:35

Ai vitsit miten kiva sarja. Kerrankin enemmän selviytymistä eikä juonittelua, liittoutumista ja pois äänestyksiä. Vaikka nyt sitten onkin aika hyvin varusteita mukana. Mä veikkaan, että vanha nainen on yleensä sitkeää tekoa, ettei ainakaan ihan ensimmäisenä lähtisi.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   10.9.25 12:53:37

Sama :D muualla alkaa olemaan vähän nähty, mutta yksin luonnon armoilla voisi olla aika hauskakin.

"mä kyllä olisin halunnut nähdä Niko Saarisen yksin erämaassa :D :D"

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   10.9.25 13:54:15

Onneksi ei ole turhia julkkiksia, kuten just Niko.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.