Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Syyttömänä vankilaan

Lähettäjä: Syytön 
Päivämäärä:   9.9.25 22:32:17

Näköjään edellinen hävisi.
Irmeli soitti ja kiitos hänelle.
Sain purkaa.

Muille: Vetäkää @!#$ päähän.

Re: Syyttömänä vankilaan

Lähettäjä: eput 
Päivämäärä:   9.9.25 22:39:37

Syyttömänä syntymään. Sattui hän.

Lähettäjä: Irkku 
Päivämäärä:   9.9.25 22:39:58

🤗

Lähettäjä: Kieliside 
Päivämäärä:   9.9.25 22:44:48

En nähnyt edellistä ketjua: mistä tekemättömästä teostasi sinut tuomittiin?

Lähettäjä: Mirva 
Päivämäärä:   9.9.25 22:49:01

Raiskari rupesi haistattelemaan.
Etkö saa ilman väkivaltaa runkkari?

Päivämäärä:   9.9.25 22:49:37

Tuomio on vasta tulossa.
Ex-vaimon tyttö on kertonut, että olen raiskannut hänet neljästi hänen ollessaan 6-10 vuotias.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   9.9.25 22:54:02

Ylläpito saisi pistää tälle jo stopin. Joko tämä on silkkaa trollausta tai sitten aloittaja ei todellakaan kerro kaikkea jos kerran on jo niin varmaa että tuomiokin on tulossa. Pelkällä jonkun esittämällä väitteellä ei sellaista tule.

Mutta veikkaan ihan trollausta ja on kyllä sairasta trollata tällaisella aiheella.

Lähettäjä: Kieliside 
Päivämäärä:   9.9.25 22:56:45

Joo, poistoon laitettava.

Päivämäärä:   9.9.25 22:58:28

Siis härötätte siksi, että tämä ei voi olla mahdollista.?

Päivämäärä:   9.9.25 23:01:33

Onhan se _mahdollista_, että syytön saa tuomion, mutta tämä topic ja aloittajan käytös on ollut sellaista, että pidän tätä trollialoituksena.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   9.9.25 23:02:43

No on näitä syyttömiä ollut vankilassakin kun joku pipipää nainen on valehdellut raiskauksesta. Valehteleminen tuollasesta asiasta yhtä kauheaa kuin raiskaus itsessään.

Lähettäjä: KOOÄM 
Päivämäärä:   9.9.25 23:03:35

Vedä itte.

Päivämäärä:   9.9.25 23:03:43

Eli härötät, kun oli rumaa kieltä?

Painu sinäkin tekopyhä narttu @!#$ siitä.

Päivämäärä:   9.9.25 23:05:40

No niin. Naisille raivoaminenhan se tämän aloittajan motiivi taisi ollakin.

Lähettäjä: Irkku 
Päivämäärä:   9.9.25 23:12:05

Rauhoitutaas nyt. Vetäkää itse kukin nyt vähän happea.

Kyllähän noin rajut syytökset saisi kenet tahansa pois tolaltaan ja miettimään mitä @!#$ä nyt.

Trolliksi ja provoiluksi haukkumiset ei auta.

Päivämäärä:   9.9.25 23:17:51

"Ex-vaimon tyttö on kertonut, että olen raiskannut hänet neljästi hänen ollessaan 6-10 vuotias."

Olet siis vain tyypillinen hevosmies.

Päivämäärä:   9.9.25 23:24:23

Minun elämänkatsomuksen mukaan pedofiili on sairas yksilö.
En ymmärrä miten joku voi kokea seksuaalista vetovoimaa lapsiin.
Yököttää tuollainen.

Päivämäärä:   9.9.25 23:26:22

Ketju lähtee kuin nappi takista.

Päivämäärä:   9.9.25 23:28:48

Ottaako noin koville, kun syyllinen onkin "uhri:?
Sama likka on tehnyt tämän aikaisemminkin. Näkyy päätöksissä, mutta ne ovat määrätty salaisiksi, kuten tämäkin.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   9.9.25 23:30:04

No siis jos katsotaan mitä tapauksesta tähän mennessä tiedetään:

-Aloittajan ex-vaimon tytär on väittänyt, että aloittaja on raiskannut hänet noin 4 kertaa 10 vuotta sitten (en tiedä tarkoitettiinko tällä viimeisintä raiskausta vai mitä, mutta pitkä aika kuitenkin ja muuten sattumalta myöskin seksuaalirikosten vanhenemisaika.)

-Mitään todisteita asiasta ei tietenkään (enää) ole, eikä kukaan pysty todistamaan sen puolesta eikä vastaan että näin on tapahtunut. Kyseessä on siis sana sanaa vastaan-tilanne.

Normaalisti tällainen keissi ei etene edes syyteharkintaan asti, koska syyttömyysolettaman vuoksi siitä ei millään ilveellä voi tulla kellekään tuomiota.

Ergo, aloittaja joko trollaa tai sitten jättää niin ison osan tarinasta kertomatta, että se voidaan katsoa jo trollaukseksi sinänsä.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   9.9.25 23:31:47

Ei tuollaisia epäilyjä jätetä tutkimatta ehkä ikinä. Kynnys jättää syyttämättä varmasti erittäin korkea. Ei se silti tarkoita että koskaan ei syytön voisi tulla tuomituksi.

Päivämäärä:   9.9.25 23:34:21

Ja siis aloittajan mukaan sama tyttö on tehnyt ennenkin valheellisia syytöksiä, mutta silti on nyt tuomio tulossa aloittajalle?

Kyllä, on mahdollista, että joskus rikoksesta tuomituksi joutuu syytön, mutta tämä nimenomainen juttu ei ole
mitenkään uskottava.

Päivämäärä:   9.9.25 23:36:12

Eiköhän tämä syytön ole ylilautaviiva. Mars mars takaisin vammaisfoorumille muiden pedareiden ja inceleiden pariin.

Päivämäärä:   9.9.25 23:37:51

Tyttö kertoo tapahtumista kahdella videolla jossa psykologi haastattelee.
Psykologi oli oikeudessa sitä mieltä, että tyttö voi puhua totta.
Sana vastaan sana.

Mahdollisuus on, että minä joudun vankilaan kahdeksi vuodeksi tai kunnes Hovioikeus on antanut päätöksen. Saan odottaa hovin päätöstä vapaalla tai syyte hylätään.
Minä olen syytön ja vien tämän niin pitkälle kuin on tarpeen ja sitten pistän takaisin syytteen perättömistä ilmiannosta ja kunnianloukkauksesta.

Päivämäärä:   9.9.25 23:39:20

"Eiköhän tämä syytön ole ylilautaviiva."

Se ei jaksa kirjoittaa näin pitkiä juttuja. Veikkaan tätä yhdeksi toiseksi raivoajaksi, jonka lempiaiheita on se, että naiset valehtelevat ja kiusaavat miehiä. On ennen riehunut täällä ainakin huoltajuusasioista.

Päivämäärä:   9.9.25 23:46:33

Mites nämä aikaikkunat osuu, aloittaja ollut ainakin tytön lapsuudessa 6-10 ikävuoden välillä tytön äidin kanssa vai pidempään?
Kumminkin tyttö raiskattu myös toisen äidin miesystävän puolesta, koska siis kun oikeusjuttukin jo käyty ja salaiseksi julistettu.
Loppuu vuodet kesken tietäen suomalaisen oikeuslaitoksen nopeuden. Ja on tytöllä kova kohtalo kun äidin kaikki poikaystävät raiskaa lapsen.

Päivämäärä:   9.9.25 23:52:11

Ymmärrättekö te, vaikka käräjät antaisi hylkäävän päätöksen, niin minä olen silti loppuelämäni leimattu pedofiiliksi?

Päivämäärä:   9.9.25 23:55:01

Aiemmin aloittajan kertoman mukaan oli varmaa, että tuomio tulee. Tämä juttu muuttuu koko ajan.

Päivämäärä:   10.9.25 00:10:07

"Ja on tytöllä kova kohtalo kun äidin kaikki poikaystävät raiskaa lapsen."

Tälläistä voi tapahtua valkoroskaisissa piireissä.

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   10.9.25 00:10:47

"Aiemmin aloittajan kertoman mukaan oli varmaa, että tuomio tulee."

No sitten täytyy olla todisteita, ei Suomessa heppoisin perustein tuomita varsinkaan vankeusrangaistukseen.

Päivämäärä:   10.9.25 00:13:00

"Aiemmin aloittajan kertoman mukaan oli varmaa, että tuomio tulee."

Aloittaja on edelleen sitä mieltä että tuomio tulee.

Päivämäärä:   10.9.25 00:16:53

"Tälläistä voi tapahtua valkoroskaisissa piireissä."

No tämä oli täysin asiatonta myös. Aivan kuin sillä ei olisi väliä, mitä sosioekonomisesti heikommassa asemassa olevissa perheissä lapsille tapahtuu. Että niissä piireissä, joita kutsut "valkoroskaksi" lapset eivät ansaitsisi empatiaa.

Ja se on muuten väärä luulo, että ns. paremmissa piireissä ei tapahtuisi tuollaisia kauheuksia.

Päivämäärä:   10.9.25 00:26:19

Heittäkää bussin alle.

Päivämäärä:   10.9.25 00:28:51

Kyseinen tyttö on kyllä "valkoroskaa"

Teki tämän ilmoituksen päivä sen jälkeen kun olin pistänyt Facebookissa kuvan uudesta autostani. Ja luksus mallinen.

Päivämäärä:   10.9.25 00:32:19

"Kyseinen tyttö on kyllä "valkoroskaa"

Teki tämän ilmoituksen päivä sen jälkeen kun olin pistänyt Facebookissa kuvan uudesta autostani. Ja luksus mallinen"

Tämä viesti nyt viimeistään todistaa, että aloittaja on trolli. Saisit hävetä kun trollaat tämmöisestä aiheesta.

Päivämäärä:   10.9.25 00:42:55

Trolli on se tyttö, joka tällaista väittää.

Lähettäjä: Mirva 
Päivämäärä:   10.9.25 00:43:18

Raiskaaja tekee jatkokertomusta : ((

Päivämäärä:   10.9.25 00:44:48

Kyllä tämä viimeistään hovissa menee nurin, mutta teen asiasta niin julkisen kun voin ja pistän likan vastuuseen.

Päivämäärä:   10.9.25 00:48:15

Joopa joo. Ensin oltiin epätoivoisia ja aivan varmoja, että tuomio tulee ja vankilaan joudutaan, nyt rehvastellaan kuinka syytteet menevät nurin ja likka joutuu vastuuseen. Tätä nyt sitten pitäisi uskoa.

Toivottavasti tämän sadun keksijä saa bannit palstalle.

Päivämäärä:   10.9.25 00:55:44

"Kyllä tämä viimeistään hovissa menee nurin, mutta teen asiasta niin julkisen kun voin ja pistän likan vastuuseen."

Jäämme mielenkiinnolla odottamaan.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   10.9.25 00:57:18

"Ei tuollaisia epäilyjä jätetä tutkimatta ehkä ikinä."

Niin miten tuo siis tutkitaan? Otetaan yhteyttä tytön äitiin ja mahdollisesti joihinkin muihinkin asiasta ehkä tietäviin henkilöihin ja kuulustellaan heitä, toki. Kukaan ei kerro tietävänsä koko asiasta mitään. Mitään rikospaikkatutkintaa, lääkärintarkastusta tai vastaavaa on tietenkään täysin turha enää 10 vuoden jälkeen tehdä, eikä mitään kuva- tai äänitallenteita ole.

Kerro minulle miten tuo ihan fyysisesti ja konkreettisesti tutkitaan, ja mitä todisteita ko. tutkimus voisi tuottaa? Kerro ihan omin sanoin.

"Kynnys jättää syyttämättä varmasti erittäin korkea."

Varmasti onkin. Mutta jos väitetystä rikoksesta ei aikuisten oikeasti ole yhtään mitään muuta todisteen poikastakaan kuin yhden ihmisen väite että ko. rikos on tapahtunut, niin ei silloin lähdetä syyttämään koska syytteellä ei ole mitään mahdollisuuksia menestyä.

Päivämäärä:   10.9.25 01:07:27

Nyt on edelleen kyse siitä, että tyttö on kertonut satuja että minä olisin raiskannut hänet neljä kertaa.
Hänen tarinansa mukaan huoneistossa on ollut muitakin paikalla kuin minä ja hänen äitinsä. Jossain siinä kuulemma salaa olen näin tehnyt ja yhdellä kertaa hän kertoi lähteneensä välittömästi ulos leikkimään.
Minä olen syytön, enkä ikinä tekisi tuollaista lapselle, saati aikuisellekaan.

Mutta ei siinä mitään.
Häröttäkää ja uskotelkaa itsellenne, ettei tällaista voi rapahtua.

Päivämäärä:   10.9.25 01:19:06

Ja tuo syytös ei olisi mennyt edes oikeuteen asti, saati että tulisi tuomio. Sinulla aloittaja ei selvästikään ole mitään käsitystä siitä kuinka vaikeaa on saada seksuaalirikos edes syyttäjälle asti, vain pieni osa ilmoitetuista seksuaalirikoksista siihen vaiheeseen menee.

Päivämäärä:   10.9.25 02:03:20

Kun se kohde on lapsi, suhtautuminen on hieman erilaista. Myös suuren yleisön syleksintä sitä luokkaa että aloittaja stressaa ihan aiheesta.
Miten meni Auerin lasten jutut läpi..?

Päivämäärä:   10.9.25 03:19:20

Viime viikon tiistaina ja keskiviikkona oli käräjät.
Eli kyllä on nyt kokemusta

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   10.9.25 08:02:49

Tuomari voi olla millä tuulella hyvänsä kun päättää tuomiosta. Että sikäli ap on oikeassa, tuomio voi tulla tai sitten ei tule, riippumatta siitä oletko syyllinen vai et. Ja se taas selittää täysin sen, että ahdistus on valtava. Varsinkin jos tietää olevansa syytön, on se äärimmäisen ahdistavaa.

Päivämäärä:   10.9.25 08:09:52

No missä käräjäoikeudessa nämä käräjät oli?

Päivämäärä:   10.9.25 08:15:22

Näitä tietoja tulee niin tipoittain että trollihan tämä on.

Lähettäjä: Jasmin 
Päivämäärä:   10.9.25 08:17:58

"Sinulla aloittaja ei selvästikään ole mitään käsitystä siitä kuinka vaikeaa on saada seksuaalirikos edes syyttäjälle asti, vain pieni osa ilmoitetuista seksuaalirikoksista siihen vaiheeseen menee."
Onhan näitä mennyt syyttäjälle kun nuoret tytöt ovat tehneet useamman henkilön voimin perättömät ilmoitukset. Myöhemmin osa on tunnustanut valehdelleensa.
Mietin olisiko kyse jostain sauna/suihku/ uimisjutusta. Jos kerran paikalla on ollut muita..
Että lapsi on kokenut pesun häiritsevänä. Tuon ikäinen tyttö alkaa ymmärtää olevansa nainen, usein haluaakin itse esiintyä pikkunaisena. Kunnes sitten myöhemmin tajuaa että olikin ihan lapsi.

Päivämäärä:   10.9.25 08:18:32

"Lähettäjä: Syytön
Päivämäärä: 10.9.25 01:07:27

Nyt on edelleen kyse siitä, että tyttö on kertonut satuja että minä olisin raiskannut hänet neljä kertaa.
Hänen tarinansa mukaan huoneistossa on ollut muitakin paikalla kuin minä ja hänen äitinsä. Jossain siinä kuulemma salaa olen näin tehnyt ja yhdellä kertaa hän kertoi lähteneensä välittömästi ulos leikkimään.
Minä olen syytön, enkä ikinä tekisi tuollaista lapselle, saati aikuisellekaan."

Ja tätä olisi muka kaksi päivää oikeudessa puitu kun todistajiakin paikalla, ja sana huoneistossa kertoo ettet ole natiivi soomeporo.

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   10.9.25 08:28:32

Kun tuollainen syytös esitetään, on se sillä tavoin ilkeä, että vaikka todettaisiin syyttömäksi, suuri yleisö pohtii, että mitä jos kuitenkin...

Valehtelemalla tällaisten juttujen keksijä sahaa myös niiden nilkkaan, jotka on oikeasti raiskattu.

Oma ent. ratsastusvalmentajani joutui muuten linnaan, kun suhteili 15 v:n kanssa, vaikka tyttö oli vapaaehtoisesti jutuissa mukana. Joutui maksamaan myös isot korvaukset. Tämäkin tuomio tuli lähes 10 v. päästä tapahtumista. Valmentaja myönsi 'kunnian miehenä' tapahtumat; määrätietoisesti valehtelemalla olisi välttänyt tuomionsa.

Lähettäjä: Jasmin 
Päivämäärä:   10.9.25 08:35:33

"Kun tuollainen syytös esitetään, on se sillä tavoin ilkeä, että vaikka todettaisiin syyttömäksi, suuri yleisö pohtii, että mitä jos kuitenkin..." Tämä. Muutama henkilö Suomessakin on joutunut tällaisen kohteeksi. Myöhemmin tuomio on kyllä peruttu kun lapset olikin satuilleet. Mutta työ heiltä on mennyt ja on Myös muuttaneet kun elämä ei tuollaisen syytöksen jälkeen ole enää normaalia muun lähialueen väestön keskuudessa.

Päivämäärä:   10.9.25 08:47:41

Ex-tyttöystävä muuttui matkan varrella jo ex-vaimoksi.

Päivämäärä:   10.9.25 09:26:09

Trolli olis tipauttanut jo varsinaisen twistin: hän itse on nainen.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.