Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mitä olet salannut kumppaniltasi?

Lähettäjä: Al 
Päivämäärä:   8.9.25 20:16:40

Nyt voi tunnustaa :)

Re: Mitä olet salannut kumppaniltasi?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   8.9.25 20:26:29

Hevosen oston :)

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   8.9.25 20:31:20

Ei oikeastaan tule mieleen mitään, että olisin mitään salaillut. En ole kertonut, että olin nuoruuden exäni kanssa kihloissa,mutta asia ei ole koskaan tullut puheeksi, niin ei tuota varmaan salailuksi voi kutsua.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.9.25 20:42:41

Body countin mutta sivistynyt mies ei ole udellut. En kertoisi tivaajallekaan vaan pistäisin pihalle.

Lähettäjä: Hh 
Päivämäärä:   8.9.25 20:44:32

Sen kuinka paljon oikeasti syön suklaata. Mies syö aina niin terveellisesti, että vähän hävettää tämä suklaa-addiktio

Exältä salasin yhden hevosen ostamisen

Lähettäjä: Reissumummo 
Päivämäärä:   8.9.25 20:51:40

Matkailuun oikeasti menneen summan!
Ukko luulee että oikeasti kaikki lennot ovat olleet löytöjä tyyliin 40eur ja majoitukset superlöytöjä kympin yö :D

Hän ei siis matkusta ikinä minnekkään koska ei voi sietää rahan tuhlaamista.
Pikkuisen siis pyöristelen omien matkojeni hintoja slaspäin ettei nyt ihan sydäriä saa kulutusta ajatellessaan ...

Lähettäjä: Al 
Päivämäärä:   8.9.25 21:12:30

En varsinaisesti ole yllättynyt jo kahdesta hevosen ostamis vastauksesta :D miten käytännössä tämä tapahtui? Hevonen täyshoitotallilla missä mies ei ikinä käy? Vai omassa pihassa kaikki samanvärisiä?

Lähettäjä: Hh 
Päivämäärä:   8.9.25 21:17:45

Mun kohdalla hevosen ostaminen kävi helposti salassa, kun ostin vuokrahevoseni, joka asui muualla täysihoidossa. Mies ei ollut kiinnostunut hevosista, niin ei käynyt tallilla

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   8.9.25 21:21:05

Miten mies ei muka ihmettele kun sen tililtä on hävinnyt kymppitonneja?

Lähettäjä: Bingo 
Päivämäärä:   8.9.25 21:23:13

Vaikka ja mitä, mutta ne on mun asioita mihin hänellä ei ole sananvaltaa. Keräisi vaan stressiä niistäkin (mm. Hevosen osto).

Päivämäärä:   8.9.25 21:25:03

-, tuleeko yllätyksenä että parisuhteessa voi olla omat rahat ja erillinen taloustili vaikka, jos sitäkään? Ja miksi hevonen maksaisi kymppitonneja? :D Ootpa palikka tai kuvittelet melkoisia hevosten hinnoista, mutta ethän sinä toki hevosista tiedäkään mitään.

Päivämäärä:   8.9.25 21:25:51

Ylisviiva ilmeisesti kuvittelee, ettei naisilla ole omia tuloja ollenkaan vaan eletään miehen rahoilla.

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   8.9.25 21:28:42

"Vaikka ja mitä, mutta ne on mun asioita mihin hänellä ei ole sananvaltaa. "
Jotenkin en vaan ymmärrä tällaista jaottelua ettei kuuluisi toiselle jos vakavissaan seurustellaan.
Että on ok salata isojakin asioita.
Jättäisin jos selviäisi että joku on valehdellut tai pimittänyt isoja asioita

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.9.25 21:57:37

"Ylisviiva ilmeisesti kuvittelee, ettei naisilla ole omia tuloja ollenkaan vaan eletään miehen rahoilla."

Ja kun ottaa huomioon, että se itse ei ole päivääkään tehnyt töitä, niin tuo naisten syyttely miesten rahoilla elämisestä on vieläkin typerämpää.

Päivämäärä:   8.9.25 22:07:52

. , sekin on totta. En tiedä, missä incelmaailmassa raukkaparka oikein on elää, jos kuvittelee, että nainen tarvitsee nuestä yhtään mihinkään.

Päivämäärä:   8.9.25 22:09:56

Miksi kirjoittelet itsesi kanssa kahdella eri nimimerkillä?

Päivämäärä:   8.9.25 22:15:24

- , osa meistä pärjää yhdellä nimimerkillä eikä tarvitse ketään komppailemaan itseään. Tämäkin lie sinulle vieras ilmiö?

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   9.9.25 10:01:02

Että myin sen traktorin ja ostin hevosen.

Lähettäjä: pilikku 
Päivämäärä:   9.9.25 10:10:25

Olen ollut 19 vuotta naimisissa, eikä mun mies tiedä mun tilini saldoa, palkkaa, sijoituksia jne. Enkä minä hänen. Aina ollut erilliset tilit.

Olen salannut mies/seksihistoriani. Olen ollut pahasti seksiriippuvainen.

Lähettäjä: *** 
Päivämäärä:   9.9.25 10:12:44

Söin yksin mozzarellapallon sellaisenaan parilla haukulla kun meinasi mennä vanhaksi enkä halunnut jakaa.

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   9.9.25 10:17:03

Otin lainan hevosen ostoon (nyt jo maksettu pois)

Käyn kasvojen pistoshoidoissa

Lähettäjä: Egt 
Päivämäärä:   9.9.25 10:54:27

Palkkani. Tienasin enemmän kuin ex ja tiesin, ettei hänen egonsa kestäisi sitä. Tosin käytin rahaa hevoseen sen verran paljon, että käytännössä miehellä oli enemmän rahaa titillä.

Lähettäjä: Tiina 
Päivämäärä:   9.9.25 10:59:08

Minkä verran olen saanut rahaa uppoamaan lankoihin. Meillä on ihan omat tilit ja omat rahat.

Lähettäjä: saeris 
Päivämäärä:   9.9.25 12:26:05

Sen kuinka paljon minulla on rahaa. Ja että olen pettänyt kumpaakin eksääni.

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   9.9.25 12:32:21

Aika monta vaateostosta. Sitten ne vain joskus ilmestyvät käyttöön "vanhoina" vaatteina tai edelliskauden alesta ostettuina. Miehen mielestä mulla on jo muutenkin liikaa vaatteita ja kenkiä. Ja niin kyllä onkin, se on mun pahe.

Lähettäjä: mv 
Päivämäärä:   9.9.25 12:48:45

Mieheni ei tiedä paljonko minulla on säästöjä ja sijoituksia. Luulee, että ainoa merkittävä omaisuuteni velattoman auton (arvo n. 15t) lisäksi on asunnon puolikas, josta olen maksanut lainaosuuteni pois (miehellä on vielä vähän lainaa omasta osuudestaan). Todellisuudessa minulla on säästöjä ja rahasto/osakesijoituksia noin 100t edestä. Mies tietää kuukausipalkkani suurin piirtein, mutta ei tiedä että saan joka kvartaalissa bonuksia sekä erilaisia kulukorvauksia, jotka olen systemaattisesti sijoittanut ja säästänyt vuosien varrella. Emme ole naimisissa, meillä on yhteinen taloustili mutta muuten omat rahat.

Tiedän useamman, jotka ovat ostaneet hevosen kertomatta puolisolle. Yleensä tilanteet on sellaisia, että puolisoa ei harrastus kiinnosta eikä hevosen osto vaikuta sillä tavoin yhteiseen talouteen, että siitä olisi tarve keskustella sen enempää.

Lähettäjä: Sohvapöytä 
Päivämäärä:   9.9.25 12:50:07

Että omistan osan kaikista kolmesta hevosesta, jotka mulla asuu. Tosin meillä on omat asunnot (miehellä kaupungissa) ja tilat (mulla maalla) molemmilla eli ei toi nyt miestä mitenkään haittaa. :)

Lähettäjä: AI 
Päivämäärä:   9.9.25 13:01:11

Lähettäjä***

"Päivämäärä9.9.25 10:12:44

Söin yksin mozzarellapallon sellaisenaan parilla haukulla kun meinasi mennä vanhaksi enkä halunnut jakaa."

Tää naurattaa :D

Päivämäärä:   9.9.25 13:35:31

Exälle oli yllätys kun olisi halunnut että myydään "mun" osakeasunto ja ostetaan yhteinen isompi ellei peräti omakotitalo sanoin että ei onnistu, asunto on äitini nimissä niin kauan kuin asuntolainaa on . Äitini sai halpakorkoista sijoituslainaa pankista ja minua ja äitiäni epäilytti miehen taloustilanne. Ei säästöjä, ei luottotietoja, neljästä lapsesta elarit ja tuurijuoppokin oli ja lopuksi väkivaltainenkin. Erosta vuoden päästä mies pikkupäissään soitti ja kertoi kaataneensa hirven, mennyt naimisiin ja ostaneet omakotitalon. Toivottelin onnea ja huokasin helpotuksesta :-D

Päivämäärä:   9.9.25 14:28:17

Että minulla on edelleen joitakin tunteita exääni kohtaan

Lähettäjä: 4pistettä 
Päivämäärä:   9.9.25 15:26:51

Luen välillä miehen ja miehen eksän välisiä keskusteluita. Ovat siis tekemisissä vieläkin tietyistä asioista ja tämä on ok. En selaa mustasukkaisuudesta, mutta väittelyt ovat huvittavaa seurattavaa. :D
Tiedän olen kamala ihminen.

Lähettäjä: Mikko 
Päivämäärä:   9.9.25 15:41:40

Lähes kaikki salaisuudet mitä tässä on listailtu on mielestäni ok, myös sitä omaa elämää saa olla ja ihan kaikkea ei tarvi jakaa.

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   9.9.25 17:30:40

"myös sitä omaa elämää saa olla ja ihan kaikkea ei tarvi jakaa."
Ei se mun mielestä tarkoita sitä että isoja asioita salaillaan... Omaa elämää voi olla ilman salailua ja valheita. Kaikkea ei tarvitse jakaa, joo en kertoisi että näyttipä naapurin mies hyvältä tänään.

Lähettäjä: Jasmin 
Päivämäärä:   9.9.25 18:06:11

Söin löytämäni kanttarellit itse.

Yhdeltä exältä salasin muutaman pitkän sivusuhteen. Tiedän, että tuo on ehkä alhaisinta mitä voi tehdä.
Olin todella yksin suhteessa ja sain/hain seuraa ja lohtua muualta. Ei todellakaan ollut mitään yhden illan juttuja, vaan sellaisia fwb tyyppejä.

Lähettäjä: Hippe 
Päivämäärä:   9.9.25 18:12:42

Ei ole kumppani vaan ollaan liian hyviä kavereita. Otin selvää taustoista jo vuosituhannen vaihteessa kun tavattiin. Ihmettelin toimintaa kun piti kihlasormusta kädessä . Tiedän että on tässä välissä mennyt kihlattunsa kanssa naimisiin. Tiedän perheasiat kun kaikki laitetaan nykyään nettiin. Tiedän että käy ulkona puhumassa vaimolleen kunnes tulee takaisin. Onneksi ollaan vaan liian hyviä kavereita eikä kumppaneita. Tsiisus.

Lähettäjä: dej 
Päivämäärä:   9.9.25 19:58:42

Miksi minä en ymmärtänyt Hipen tarinasta yhtään mitään. Puuttuuko tuosta joka toinen lause?

Lähettäjä: Hippe 
Päivämäärä:   9.9.25 21:38:32

Dej , kyllä siinä on kaikki mutta nyt selkokielellä. Mies naimisissa mutta elää kaksoiselämää eli on vaimolle aviomies mutta minulle näyttäytyy kuin olisi sinkku, itse olen sinkku . Mies ei tiedä että tiedän hänen perhe-elämästään . Miten tämä onnistuu ettei vaimo tajua mitään tai sitten hyväksyy vaan hiljaa että mies etsii seksiä muualta . Hyvä kaveri on hyvä kaveri , liian hyvä petikaveri.

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   10.9.25 09:02:09

Miehellä ei ole tietoa siitä paljonko hevosiin todellisuudessa menee rahaa. Kerran heinämies meinasi paljastaa heinäpaalin hinnan miehen ollessa läsnä, mutta vielä onnistuin salaisuuteni säilyttämään :D

Lähettäjä: Rallaataaataa 
Päivämäärä:   10.9.25 09:47:54

Hareastan henkistä väkivaltaa miestäni kohtaan ihan vaan vittuillakseni...

Niin, henkinen väkivslta, mihin se
Aina unohtuu?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.